Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Tofik

Pár rad

10 posts in this topic

Zdravím, dnes jsem se stal jedním ze štastných (doufám) majitelů Peugeota 307, potřeboval bych ale hned pár rad na začátek,

1) netroubí mi klakson, jen občas když to mačkám jak zběsilej, nikde na fóru jsem na to nic nenašel

2) málo mi svítí pravá půlka informačního displeje, je tram nějaká žárovička nebo něco?

3)občas mi problikne hláška na displeji, DIESEL ADDITIVE LOW

nechápu, je to snad špatná nafta nebo co?

Děkuji za rady a 307 zdar

Share this post


Link to post
Share on other sites

kedze mam benzin v turbokachliach ti nepomozem :myslim

co sa tyka toho displeja, ak mas na mysli ten v strede nad palubkou, ak sa nemylim, je to LCD, takze ziadna ziarovka.

[upravil dne 7.1.07 JarinoRS]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je potřeba dolít aditivum (je tam aby se spalovaly saze zachycené ve filtru pevných částic). Hledej \"FAP a \"aditivum\".

To aditivum, též Eolis nebo Eolys, dolívá se asi 4 až 5 litrů a stojí tuším 250 Kč za litr. Spotřeba je asi 1 l na 25000 km. Dolejou ti ho někde v servisu.

Doplň do svého profilu, odkud jsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: JarinoRS

kedze mam benzin v turbokachliach ti nepomozem :myslim

co sa tyka toho displeja, ak mas na mysli ten v strede nad palubkou, ak sa nemylim, je to LCD, takze ziadna ziarovka.

[upravil dne 7.1.07 JarinoRS]

u toho displeje na středu jsou 3 nebo dokonce 4 žárovičky, takové malinké 1,2W. Za tu kapličku je potřeba nekompromisně trhnout zepředu za ten kšilt směrem nahoru a ty žárovičky jsou přístupné zezadu. Teda alespoň tak to je u mého auta.

[upravil dne 8/1/07 jardas]

Share this post


Link to post
Share on other sites

V displeji jsou 3 žárovičky.teda aspoň u mě v 406ce.myslím že displeje jsou konstrukčně stejný!stačí rozebrat a vyměnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Je potřeba dolít aditivum (je tam aby se spalovaly saze zachycené ve filtru pevných částic). Hledej \"FAP a \"aditivum\".

To aditivum, též Eolis nebo Eolys, dolívá se asi 4 až 5 litrů a stojí tuším 250 Kč za litr. Spotřeba je asi 1 l na 25000 km. Dolejou ti ho někde v servisu.

Doplň do svého profilu, odkud jsi.

250Kč za litr, to by šlo, akorát jak tak procházím forum, tak se tam píšou daleko větší částky jako např. 1000 - 1500kč za litr toho aditiva. PS: musí se to dolít hned, nebo je tam nějaká možnost dojetí?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Tofik

Původně zaslal: P607Olda

Je potřeba dolít aditivum (je tam aby se spalovaly saze zachycené ve filtru pevných částic). Hledej \"FAP a \"aditivum\".

To aditivum, též Eolis nebo Eolys, dolívá se asi 4 až 5 litrů a stojí tuším 250 Kč za litr. Spotřeba je asi 1 l na 25000 km. Dolejou ti ho někde v servisu.

Doplň do svého profilu, odkud jsi.

250Kč za litr, to by šlo, akorát jak tak procházím forum, tak se tam píšou daleko větší částky jako např. 1000 - 1500kč za litr toho aditiva. PS: musí se to dolít hned, nebo je tam nějaká možnost dojetí?

Je to opravdu dražší, na moje auto stojí 3120 Kč vč. DPH za 5 litrů. Na každý typ a ročník je jiný druh.

Regenerace probíhá každých asi 400 km, takže jak to zahlásí, tak máš čas několik set km dojet do servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.