Jerome

Zápach benzínu při brždění

9 posts in this topic

Ahoj,

mám 1.6 16V benzín a někdy při prudším zabrždění po chvilce do interiéru zavane silný zápach benzínu. :aut:o

Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost ?

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hledej to tak, že auto postavíš z prudkého kopce - zadní část vysoko. Pak určíš v klidu, jestli je to od nádrže (to tipuju), anebo někde z motoru.

Musí to být fakt prudký kopec, takový, jaký bys ani nevyjel.

[upravil dne 7.1.2007 P607Olda]

[upravil dne 7.1.2007 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten sám problém mám i já na svém \" Bakeliťáku 307 \". Je to ale více znát při brždění a současném zatáčení vlevo. A protože občas řeším problémy s palivoměrem a mívám odšroubovanou převlečnou matici na nádrži, tak si myslím, že je problém tam. Špatně usazené těsnění. No vím že se to tu také řešilo, ale směrovali to spíš na nádobku s aktivním uhlím. Vycházej od data co jsi na autě naposledy \"vylepšoval\" a pokud to nedělalo před tím. V případě odstranění závady nám dej vědět. Zjišťovat závady na Peginech...to je jednodušší hrát SUDOKU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mal som ten isty problem so zapachom benzinu pri prudkom zabrzdeni-dal som prehliadnut auto v servise /okolo nadrze,tesnenia,hadice-vsetko bolo tesne/ v tom case som mal zaroven problem s termostatom-teplota max.do 80 stupnov.Po vymene termostatu teplota drzi 90 stupnov a zapach benzinu zmizol .Problem som mal podla vyjadrenia servisu v bohatosti zmesi ktora sa nespalena dostala cez vyfuk von.Pri prudkom zabrzdeni bola nasata do vozidla. Aku mas teplotu motora ?

Peugeot 1,4-16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevím jak tohle může prohlásit servis a neřešit to!!! Vždyť nespálený benzin ve výfuku to je brzké propálení katalizátoru. Typni si asi za kolik??? Tomu nevěřím, že to pochází od výfuku. Pokusím se postupně odhalit odkut to \"smrdí\", je to dost nepříjemné, možná až nebezpečné!!! No ale... až na to přijde řada - zatím řeším kalibrování palivoměru, páčku blinkrů, troubící i netroubící klakson atd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teplota motoru asi po 100km jízdě nestoupla více jak na 80°C. Při debatě ve značkovém servisu o mém problému s plovákem v nádrži jsem se zeptal na teplotu - dnes opravdu sledovanou těch 100km mi řekli, že je to tak na dolní hraně, ale je to O.K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teplota motora by mala byt po prejdeni asi 5 km- 90 stupnov.Vymena termostatu v znack.servise stoji cca 800 sk.Vymen termostat a problem maz vyrieseny.

307 1,4-16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 307 - 1,6 - 16V.Příčinou občasného zápachu benzinu v interiéru byla utržená hadice od uhlíkového filtru odsávání benzinových par,který se nachází pod podběhem pravého předního blatníku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.