Sign in to follow this  
Followers 0
igorhnizdo

Kontrolka airbagu 306

13 posts in this topic

Mam problem. Zapnu zapalovani, rozsviti se oranzove kontrolky airbagů a zhasnou. To je O.K. Ale po nastartovani se kontrolka bocnich airbagu opet rozsviti. Poradi mi nekdo, jak ji zhasnout?? Diky

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkontroluj kabelaz bagu, jestli tam jsou, smazat zavady v RJ. nepises, jestli to zacalo z niceho nic a jak dlouho to auto mas....

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem mel ten problem a stale se opakuje,mam jen celni airbagy,mam totiz ty kontakty pod sedackou v pochybnym stavu zalepeny izolackou,nechtej se mi ted v zime vyndavat sedacky,tak na pul hodky vypojim baterku a je to ok!!!musim zatukat,uz poslednich par mesicu nic!ja oa taky me to vzdycky zacalo blikat,kdyz jsem hejbal ze sedackou v celym jejim rozsahu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odporucam obidve tie oranzove konektory pod sedackou vodica aj spolujazdca dat prec a spojit kable napevno, napriklad pripajkovat alebo nejakou dutinkou ich spojit dokopy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cau hele tohle je takova bolista peugeotu, byl sem s tim u elektrikare a ten me rikal ze to tam ma furt, 1 vec zkuz zahybat konektorma pod obouma sedackama, za 2. jak tam je patice a do ty vedou 2 kabely tak ten rozpoj a zase zapoj ,opet u obou. Zkuz to nastartovat,pokud to pomuze jeste doporucuju zajet do servisu prekontrolovat ridici jednotku,muze tam bejt chyba i kdyz to je vse ok. Ja ji tam nemel ale kamos jo. Tenhle zpusop se me osvedcil uz u 3 306tek, a vsem to pomohlo a v 1 pripade tam jeste byla chyba,i prez to ze airbag uz nesvytil. Tak doufam ze budes 4 clovek jinak je tady toho dost na tohle tema :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chlapi, diky vsem za cenne rady. Zkusim jeste upresnit trabl. Auto je z r. 2000, jezdim s nim rok. Kontrolka se zacala rozsvecet po nastartovani z niceho nic. S konektorama pod sedackama uz jsem hejbal, ale nepomohlo to. Zkusim jeste trik patici a kabelama a s odpojenim baterie. Doufam, ze mi ty erbegy nevylitnou... :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele s tou baterii jeste pockej muze nastat treba takovy pikantni problem s orig. radiem ja sem to zjistil az potom a nemel sem kod a stalo me to 500kc a stejne sem s tim nic nevyresil, si to zpocitej a to sem to mel se slevou jinak to stoji kolikrat 800kc, takze zkuz zahybat s kabelama rozpoj ty konektory a zase zapoj, kdyz to nepomuze a mas kod od radia tak zkuz baterku .) jinak kdyz ani to nepomuze tak diagnostika a tam se dozvys vic muze to bejt i spatnym cidlem na bagu nebo RJ bagu. :super:roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod na radio mam, to je v pohode. Dnes nebyl cas, do patka na to vlitnu. Chlapi, jaka je bezna cena napojeni na diagnostiku? 400,- je v normě? Odesla mi nedavno zapalovaci rampa, stalo me to dost penez... V ty dobe uz ten airbag svitil, ale to v servisu neresili. Auto nejezdilo, to byl vetsi problem. Prej tam byl taky o 3 zuby preskocenej rozvodovej remen... ( mam 1,6 benzin )

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak to dostalo někde prdu ne,když byl přeskočenej rozvoďák.nebo se v tom šťoural nějakej magor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj Lidi. Před několika měsíci jsem si koupil P106 a při příležitosti opravy sedačky jsem pod ní našel oranžovej kabel vedoucí z podlahy do sedadla. Zjistil jsem, že je to rozpojený a konec, kterej čumí z pohlahy je zkratovanej malynkým odporem. Tak se chci zeptat, jestli je to v pořádku a co to má vlastně za smysl?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lenny1984

Ahoj Lidi. Před několika měsíci jsem si koupil P106 a při příležitosti opravy sedačky jsem pod ní našel oranžovej kabel vedoucí z podlahy do sedadla. Zjistil jsem, že je to rozpojený a konec, kterej čumí z pohlahy je zkratovanej malynkým odporem. Tak se chci zeptat, jestli je to v pořádku a co to má vlastně za smysl?:myslim

tak to v poradku neni ani trochu, pokud ti nerekli ze byly vybouchnuty pyropredpinace pasu a nejspis i airbag, tak jsi byl podveden koupi nabouraneho auta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Lenny1984

Ahoj Lidi. Před několika měsíci jsem si koupil P106 a při příležitosti opravy sedačky jsem pod ní našel oranžovej kabel vedoucí z podlahy do sedadla. Zjistil jsem, že je to rozpojený a konec, kterej čumí z pohlahy je zkratovanej malynkým odporem. Tak se chci zeptat, jestli je to v pořádku a co to má vlastně za smysl?:myslim

:bojim to neni dobry hele, jeste se ujisti ze tam mas postarni bagy (pokud tvoje auto ma ve vybave 4x bag) meli by byt citit postrane jak mas lem sedacky pochopitelne u okna :D , me kdyz to svitilo tak hned prvni co bylo tak kontrola bagu jestli tam vubec je , potom sem sel pod sedacku zahybal kabelama rozpojil zapojil a vse ok.

Mimochodem jeste sem se chtel zeptat ty kabely na predpinace pasu sou spolecny nebo vedou jinudy diky za radu :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

O tom, že auto bylo bouraný, to vím od začátku. Ale je celkem dobře patrný, že bylo bouchlý do zadku...(je to tam spravovaný). Do předku bouraný nebylo. To je jasně patrný z toho, že všechno to lepení ve spojích dílů je zcela evidentně původní. A postranní bagy by to mít nemělo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.