KoCuR

306 Cabrio. Ano ci nie?

44 posts in this topic

Ahojte Peugeotaci

Mam na vas otazocku je sice trocha predcastne ale taketo veci treba riesit vcas.

V lete by som si chcel kupit nove auto.:myslim A paci sa mi 306 Cabriolet. Lenze neviem ako je na tom zo spolahlivostou strechy a aky motor by ste mi odporucali(kompromis medzi spolahlivostou,spotrebou a mal by byt do 2litrov aby nemal vysoku poistku)? Extremny vykon nechcem, na to su ine auta. Ja chcem prijemnu jazdu s dostatkom vykonu na predbiehanie traktora a rozumnu spotrebu aby som mohol dennodenne jazdit do skoly.

Farbu by som chcel but zltu s ciernym vnutrom alebo Modru s bezovym vnutrom.

Budem mat totiz 18 rokov, a v lete sa vraciam zo zamoria na Slovensko. Tu mam iba docasne auto Plymouth Reliant.

Preco Peugeot pretoze znami vlastnia dealreship v Bratislave a nemal by som problem zo servisom;) (ajked dufam ze ziaden nebude treba :D )

Este som uvazoval nad Peugeot 205 Cabrio, 205 GTI alebo BMW 320.

Aky je vas nazor? Dakujem za vsetky odpovede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

306 cabrio je krasna kara a mit ji kde garazovat, tak si ji na leto taky poridim.

osobne bych volil 2.0. a pokud hodlas auto provozovat celorocne, tak bych doporucoval sehnat i hardtop, ktery se bude hodit behem studene vetsiny roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Len dvojliter uz na slovensku spada do vyssej poistkovej kategorie :nevim A mienim ju pouzivat celorocne len myslim ze ten Hard top bude este vacssi problem zohnat ako pekne zachovalu 306 Cabrio. Na slovensku ich je strasne malo a este menej na predaj. A chcem uz rocnik po facelifte lebo ten radiator na predku sa mi nepaci.:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

si ji nech dovezt ze zahranici...

na pojistku nekoukej, to je detail v provoznich nakladech.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

si ji nech dovezt ze zahranici...

na pojistku nekoukej, to je detail v provoznich nakladech.

jo je to detail , ale pro někoho podstatnej ;) , já sám jsem chtěl zatím 1,6 , nakonec jsem skončil u 306 1,4 (chtěl jsem sedana) protože sehnat pěknýho v 1,6 (sedana) za dobrou cenu bylo nad mý úsilí , už to trvalo přez půl roku a já potřeboval jezdit .... pořád jsem jen blokoval auto tátovi ....

časem až vyjezdím plný bonus určitě přejdu na nějakýho 2,0l pravděpodobně ropáka :super

ale na druhou stranu máš pravdu 306 Cabriolet ,to je takový auto víc na \"oko\" , tady bych i já silně uvažoval o 2,l i za cenu povinnýho ručení

- 205 to jsou taky výborný auta no a ve verzi GTi nemám co dodat,

- o střechách už ti psal chechet

- jen taková poznámka pokud bys měl auta dvě jedno silnější druhý slabší dá se tak zvaně \" přehodit bonus \" ( bonus by sis převed na silnější a na slabší bys udělal pojistku novou ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

306 Cabrio má kamarád. Má 2.0l 8ventil. Dynamiku to má na normální auto dostatečnou, ale spotřeba je vyšší, i když záleží jak tomu budeš šlapat na krk, myslim že za 8 by se s tim jezdit dalo. I když 2.0 16v by byl asi lepší :) S pojistkou bych to zase neviděl tak černě, musíš to platit tak nebo tak, a v ceně už zase tak velký rozdíly nejsou ne? A myslim, že za ty poníky navíc to stojí.

Jo a ještě ke střeše- v zimě se dá jezdit v pohodě i s plátěnkou. Střecha je dostatečně zateplená, tak že se nemusíš bát, že v tom zmrzneš, možná to je lepší než plech :) Pokud máš garáž a neparkuješ na ulici nevidím v tom problém. Hardtop je dost drahý, a je ho těžký sehnat, navíc v odpovídající barvě auta. A ještě je tu ta komplikace že musíš celou plátěnku vymontovat a na její uchyty přijde hardtop. Potom co jsem tam tu skládací střechu pomáhal jednou dávat, bych to už dělat nechtěl, ještě to podstupovat dobrovolně... Jinak se složenou střechou se dá jezdit i v 10°C, topení je dostatečně předimenzovaný :) Na předních sedačkách je to v pohodě i ve vyšších rychlostech, ale vzadu to je nad 80km/h nepříjemný, a pak to trhá hlavy :D Nehledě na nutnou návštěvu kadeřníka po jízdě :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z možností, o kterých uvažuješ mi ta 306ka přijde jako nejlepší (205 CTI i GTI jsou malé a sehnat dnes GTI ve slušném stavu je zázrak - Bohouš už prodal :myslim:myslim, jiné opravdu hezké je těžko najít). Je ale potřeba pořádně zkouknout aby to nebyla opravená zbořenina, to se pak kroutí jak blázen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 306 je po case potrebna repasia zadnej napravy - asi po 150 t km, alebo po 10 rokoch. Stoji to asi do 10 t. Sk. To len aby si nebol prekvapeny a sklamany.

Inak 306 je bezva auto. Doma mame jednu, uz 9 rokov a predavat sa nebude, a vo firme mame dve a vodici su spokojni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2raspa: rozdil mezi pojistkou na 1.6 a 2.0 dela v CR kolem 3500 bez bonusu... jen za benzin jsem loni utratil 45.000, a to rozhodne nejezdim denne, mam auto prakticky jako vikendovku. vazne je to ruceni tak podstatne?

oni tam jsou i jine rozdily, treba cena spotrebniho matrose - desky, kotouce, atd, ktere jsou na dvoulitry drazsi, ma o neco vetsi spotrebu (nebo taky o hodne, zalezi na noze).

a mozna by nejdriv stalo za to si scitnout, jestli bude autor schopen a ochoten platit naklady na kazdodenni jezdeni, prumer na kilometr mam 2,5 jen v benzinu....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

2raspa: rozdil mezi pojistkou na 1.6 a 2.0 dela v CR kolem 3500 bez bonusu... jen za benzin jsem loni utratil 45.000, a to rozhodne nejezdim denne, mam auto prakticky jako vikendovku. vazne je to ruceni tak podstatne?

oni tam jsou i jine rozdily, treba cena spotrebniho matrose - desky, kotouce, atd, ktere jsou na dvoulitry drazsi, ma o neco vetsi spotrebu (nebo taky o hodne, zalezi na noze).

a mozna by nejdriv stalo za to si scitnout, jestli bude autor schopen a ochoten platit naklady na kazdodenni jezdeni, prumer na kilometr mam 2,5 jen v benzinu....

ja radsi nic moc nepocitam (krome spotreby) a autu proste obetuji tolik penez kolik zrovna chci, coz je vetsinou hodne :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mysli na to, že z hlediska výztuhy podvozku bude cabrio trochu těžší než bys čekal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vvitty

2raspa: rozdil mezi pojistkou na 1.6 a 2.0 dela v CR kolem 3500 bez bonusu... jen za benzin jsem loni utratil 45.000, a to rozhodne nejezdim denne, mam auto prakticky jako vikendovku. vazne je to ruceni tak podstatne?

oni tam jsou i jine rozdily, treba cena spotrebniho matrose - desky, kotouce, atd, ktere jsou na dvoulitry drazsi, ma o neco vetsi spotrebu (nebo taky o hodne, zalezi na noze).

a mozna by nejdriv stalo za to si scitnout, jestli bude autor schopen a ochoten platit naklady na kazdodenni jezdeni, prumer na kilometr mam 2,5 jen v benzinu....

- jasně souhlasim , vždyť jsem taky naznačoval že u takovýhleho auta bych to asi moc neřešil

- 45000 za benzín a auto máš jen jako výkendovku :myslim , to se mi zdá dost jedině že bys jezdil na větší výlety , já mám auto prakticky taky jen výkendovku , z toho tak 2 do měsíce výlet k Praze , za měsíc nádrž projedu což je tak 60l x 30kč x 12 měsíců takže mi to vychází na 21600 ale to tu řešit nebudem

- ptal se ale co by jsme mu doporučili , autorovi příspevku bude nebo je čerstvých 18 , záleží taky jak je na tom finančně , osobně si myslím že nějaká ta 306 1,6 by mu do začátku vystačila a ani by to třeba nemusel být cabriolet ikdyž je moc pěknej (ale to vše musí posoudit on sám ) jak dobře povídáš je potřeba posoudit víc věcí , spotřební matroš , jak moc bude jezdit ap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakujem vam krasne. Davate mi super rady a to som rad. :potlesk:potlesk

S tou poistkou som mozno zblbnuty pretoze tu vychadza mladeho cloveka poistka viac ako splatka za nove auto. (Kamarat mal platit za auto 300Dolarov mesacne a zakladnu poistku 400Dolarov mesacne)

To viem, ze spotreba zavisi od jazdenia a som toho nazoru ze blaznivo jazdit sa ma na okruhu a nie na uliciach. Takze ked nepojdem na okruh tak budem tak pohodovo jazdit.

S tym ci si to auto budem moct dovolit zivit by som si az tak hlavu nelamal, peniaze sa vzdy najdu :D Ale urcite zasa nechcem vsetky peniaze vrazat do benzinu (preto nevolim nejake SUV alebo 5kovy bavory)

2Vvittiy:v zahranici ich je dost hlavne v takom Nemecku. Ale ja to auto budem chciet co najskor ked pridem domov. A myslim ze prihlasovanie ojazdeneho auta by trvalo dlho v tej nasej birokratickej spolocnosti :(

Su tie nahradne dieli na 2liter ovela draksie? Alebo sa to da zniest? A 2.5Kc na kilometer je pekne skoro lacnejsie ako niekam ist MHD :super

2respa:Dve auta budem mat a Peugeot bude ten slabsi. A poistkovi bonus sa asi neda prenasat z jednej krajiny do druhej;) Najviac by som chcel 306 Cabrio spolu s 406 Coupe su to podla mna najkrajsie Peugeoty. Ale uvidime ako sa to vsetko vyvinie. Ak potom 306 tak nejaku neobviklu lebo nemam rad bezne veci :roll

2Devilstorm306: Tak to som netusil ze to je az tak zlozite s tym HardTopom. Asi radsej zostanem pri platenke (ak bude :D) Garaz este nieje ale ked sa dostavia dom tak bude a v tej druhej stoji Citroen Saxo.:bojim

2Medved: Tak to urcite nechcem aby bolo po buracke. S tym by bolo asi viac problemov ako uzitku :nevim

2P607Olda: Uf pekne teda. Tak sa poobzeram po nejakej zachovalej alebo takej co to ma uz za sebou.

2Marcel505: Kym na tom nebude zo soferovanim tak ako kamaratov Chrysler Neon alebo moj Plymouth tak bude vsetko dobre.

Auto su mojim konickom od malicka a uz ako maly chlapec som si veberal ake auto budem mat v roku 2007:D a teraz je to uz skoro realita. Par mesiacov na dobre premyslenie a poradenie sa s odbornikmy mi myslim iba prospeje :mrk Auta a telefony su veci na ktore si fakt potrpim, u mobilov mam to najlepsie a u aut zatial nie (mojim snom je totiz Veyron :roll) Dakujem vam krasne za rady. A pocitajte s tym, ze sa budeme stretavat na zrazoch :D teda ak vam tam nebudem vadit ::mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

2raspa: no, mozna jen 40t Kc :D kazdopadne mam natoceno za lonsky rok 15.000 km a nejakej drobnej... ani nevim, kde se tam vzaly, jezdim obcas o vikendu za rodici, nejakej sraz, jinak vyjimecne - jezdit do prace je pro me lepsi a rychlejsi sockou ;)

co se tyka preneseni bonusu, ja mam dve auta a bonus mam na obou ;)

2KoCuR: to je pak tezky... ja osobne bych si radeji pockal, nez koupit prvni zboreninu... treba S16 nebo ta 406 Coupe se v CR prodava ve slusnem stavu tak jedna dve do roka...

co se tyka dilu - treba chlazeny ferodo na 2.0 vychazi na 1700,-, na 1.6 na litr... desticky jsou tak o 500,-. nejsou to zas tak velky palky, jen je to proste drazsi => kdyz jsi resil rozdil v pojistce, nemel bys zapomenout na tohle.

taky ten dvoulitr ma o pul az litr vyssi spotrebu.

2,5 na kilometr jsou pri lehke noze a levnem benzinu :) pres leto to bylo 3,- :D. a to je jenom benzin, k tomu pojisteni, nejake ty opravy... rocne me to vychazi tak na 70.000,- - 80.000,-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zboreninu prave nechcem. But si kupim lacnejsie auto a budem mat dost penazi na opravi a take veci. Alebo si kupim draksie auto a budem musiet drankat od niekoho peniaze na opravi :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ono docela taky záleží, jakou máš představu o celkové počáteční investici (pořízení+prvotní opravy)...třeba kolega z práce chtěl taky kabrio, ale jen na léto, tak si ho už nechal dovézt v zimě (R19 1.8 16v) za 1000,- Euro a přes zimu to má u kámoše v servisu, kterej mu to dává komplet do cajku..takže na jaře bych řek, že bude mít slušný auto v supr stavu za slušný peníze

počítej s tím, že 306tek v kabriu není zas tolik, aby sis moh vybírat, takže jestli nechceš dlouho čekat na koupi, tak budeš muset buď koupit nějakej v průměrným stavu a nelejt do toho ještě nějaký prachy (+čas než se dá do cajku) nebo můžeš narazit na nějakej kousek v perfektním stavu, ale prodávající si to nechá patřičně zaplatit..a to samé bude platit i o tom kupátku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takze chcem asi nieco nerealne ked chcem 306C v dobrom stave za dobru cenu,bez vacsich investicii a zo slovenskou minulostou. Ten treti bod je celkom nerealny kedze ani za svet nechcem aziske auto. Jedine Europske.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ak dúfaš že kúpiš 306 cabrio na slovensku tak si velky optimista. Trufam si povedat ze na ich tuna spocitas na prstoch jednej ruky a ktomu su dve super tunningove ktore na kazdom zriaze maju nejaku tu cenu takze na predaj asi nebudu....

A hned sa chcem aj ospravldnit :) Trocha som zapatral a tu je jedna dokanca aj s HARD TOP :)

http://www.autobazar.eu/sk/card.php?id=157691

[upravil dne 9.1.07 Lavak_Bob]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozeral som inzeraty a teraz su na predaj 3. Jedna zlta supertuningova, jedna pred faceliftom a jedna po. V cechach ich je 5 stran na S-bazare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: KoCuR

Pozeral som inzeraty a teraz su na predaj 3. Jedna zlta supertuningova, jedna pred faceliftom a jedna po. V cechach ich je 5 stran na S-bazare.

Ak mozes hod linky na tie slovenske rad sa pozriem hlavne na tu zltu ;)

V cechach ich je vela to verim. Tam je omnoho vedsi vyber ak mozem doporucit kupuj tam ak tu nic nenajdes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.