Sign in to follow this  
Followers 0
Adler

Divné chování brzd

12 posts in this topic

mám saxo 1,5d ...predni i zadni brzdy z vts ..a posledni dobou se mi zda ze to brzdi celkem nic moc.

Je strašně krátkej chod brzdovýho pedálu a musim ho sešlápnout opravdu hodně aby to pořádně bzrdilo, jinak mi příjde to brždění takový jak kdy pri malych rychlostech bych si nekdy rozbil hubu o predni sklo a jindy je to takove tupe.pri rychlostech nad 100km/h je taky nastup super ale pak to celkem uvada rychle.

Napadá vás čim by to mohlo být?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemely by kotouce jsou sjete rovnomerne ... spis sem myslel ze by to mohlo mit neco docineni s podtalkem ci vyvevou .. bo jak to tam je ale nevim jaxe to projevuje ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Adler

nemely by kotouce jsou sjete rovnomerne ... spis sem myslel ze by to mohlo mit neco docineni s podtalkem ci vyvevou .. bo jak to tam je ale nevim jaxe to projevuje ..

Mě takhle podobně jak popisuješ brzdila škodovka 105tka, v servisu to přisuzovali vadnutí brzd. Pokud to bylo studený tak jsem šel na sklo, a při druhym a třetim zabrždení už to bylo horší. Jak se to zahřálo tak to stálo za prd. Přesně jak píšeš že ve stovce to začne brzdit dobře pak se to ohřeje a je po super brždění.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kuwa ale neni mozny aby to na slabym aute tak divne brzdilo vadlo desky kotouce ATE .tam musi byt neco spatne.nejezdim brzda plyn .ty brzdy sou dimenzovany na 120 koni ...a jaxem psal tak to nekdy brzdi hodne pekne a nekdy nic moc ...

[upravil dne Adler]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Adler

kuwa ale neni mozny aby to na slabym aute tak divne brzdilo vadlo desky kotouce ATE .tam musi byt neco spatne.nejezdim brzda plyn .ty brzdy sou dimenzovany na 120 koni ...

No tak ATE by tohle dělat neměli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky bych to viděl na snížený (či momentálně proměnný) účinek posilovače brzd. Prověřit, odskoušet. Moje 205 má taky snížený účinek brzd (subjektivně).

Přišel jsem že příčina je v jízdním stylu - razantněji používat brzdy, nechat je potrápit a prohřát, a vhodné desky vůči kotoučům (současné desky brzdí velice slibně, bohužel nevím co je to za značku, koupil jsem je teměř nové s brzdičema)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkus vyzkoušet brzdit s motorem v běhu a pak když motor neběží. To poznáš rozdíl, když pracuje posilovač brzd.

A nebo by to mohlo být tím, že destičky se nechtějí hýbat. Třeba po delší nečinnosti...

Prostě se skoro kříží tím, že se nemohou pohnout...

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz nefacha posilovac tak je pedal jak sutr......pedal je meky tak 2-3cm zdvihu a pak ztvrdne na prvni slapnuti ucinek super ale pak jakoby to entlacilo jak ze zacatku ? ...

jak jinak mam vyzkouset posilovac? bo nake ty podtlakove hadice? kdyby byly spatne by to delalo co ? ......jinak jezdim 3k km za mesic dene delsi necinost nehrozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.