Jacke_Jumpe

budu kupovat starší 2.1svtd prosím poraďte

23 posts in this topic

Poradil by ste mi někdo na co zvlášť si mam dát pozor při koupi.

Zjistil sem že odchází dost palivoví čerpadlo, měchy a silan bloky pod motorem.

Na co dál je dobrý se kouknout?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jacke_Jumpe

Poradil by ste mi někdo na co zvlášť si mam dát pozor při koupi.

Zjistil sem že odchází dost palivoví čerpadlo, měchy a silan bloky pod motorem.

Na co dál je dobrý se kouknout?

mechy se daji oresit bez nafouknuti, silentbloky vymenis za obycejne nenafukovaci...ale ne kazdy 2.1 ma tenhle system. Cerpadlo odchazi u novejsi verze s motore XUD11BTE od roku 95 a vys. Nekupuj bourane, nebourane temer nerezne...bourane zrejme bude

Share this post


Link to post
Share on other sites

u dieselu si nech predvest studeny start...jinak nebudes vedet co to bude v zime delat. Melo by to normalne zhavit...cca 5-15 vterin, zalezi dle tuhosti zimy :) a pak na storc startnout...bez kourovych projevu jakekoliv barvy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ty sienbloky sem pochopil četl sem celí forum o nich jak ste to tam dost dlouho řešili a jakmile mi odejdou tak je prostě zahodim ale mě zajímalo co všechno se na těch 605tkách kurvý. Jako dnapríklad 405tky maj problemi se zadníma poloosama ve 150tis chtěj upadnout a tak.

Zatim to vypadá že bych si koupil rv.91 najeto 180000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

o hrdzaveni ma rimer pravdu, burane radsej nie. Inak prve miesto kde chyta 605 hrdzu je veko kufra, ale z vnutornej strany.

Dalsia vec na ktoru je treba dat pozor pri TD (2.1 aj 2.5) je chladenie, v zime v pohode, ale pri +35 v tieni to byva ine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.1TD se prave chladi velice dobre, to ti musim oponovat, za cele leto se mi pustil vetrak parkrat. Jednou v kolone na ceste po dalnici, a jednou jak jsem popozjidel v jedne vesnici, ktera byla v prudkem kopcovitem terenu..porad dvojka trojka, atp.

I v parnem lete pri bezne jizde mestem okrsky mi nejde pres 90 a nepousti se sahara. V zime se drzi mezi 80-90 ...

naopak 2.5TD je ZNAME svym prehrivanim, a tam se bezne teploty pohybujou mezi 90-100 a i vice, a i kdyz sahara vali na plne, tak pri vytizeni se to tak tak chladi. Ja kdyz drzim na dalnici plny kotel a pojedu treba 160 do kopce, tak mi to nepreleze 95 a v momente kdy trochu ubery plyn na rovince tak std. 90... Pokud se nekomu 2.1 prehriva, tak ma neco v neporadku

Share this post


Link to post
Share on other sites

jinak nic extra se nekazi, elektrika na motor ve starsim modelu neni potreba, takze v elektrice se kazi jedine vybaveni auta....j ajsem mel trochu problemy s vetrakem, a servem ovladani klapky teply/studeny, ale vyreseno a bezproblemu dale jezdim. Klima mi uz nefunguje, uteklo chladivo a po jedno pokusu to dat dokupy uz dal na to asi kaslu, takze pocitej s tim, ze pokud ti klima funguje/bude fungovat, je to nejspise docasny stav, protoze vse je tam jiz tak zpuchrele, ze pri intenzivnim pouzivani ti nejspis neco nekde klekne, nebo proste utece chladivo :) a dalsi opravy jsou docela o nervy.

U dieselu se proste JEDNOZNACNE ZAMER NA MOTOR !!! a prevodovku, pokud tam bude vykazovat nejake zvysene hodnoty hluku na volnobeh(nastasrtovat a poslouchat rozdil zvuku se seslapnutou a neseslapnutou spojkou) tak ten zvuk se casem bude zhorsovat, nafunkci to nema vliv,a le me uz to delalo slusny kraval. Motor je dulezity, pod zatizenim nesmi jakmile se ustali otacky moc kourit, lepe jen trosicku, po startu se musi motor uklidnit behem par vterin a vydavat porad stejny zvuk, kdyz ne tak asi zhavice spatne, ale to je spotrebak. Hlavni jsou asi ty starty, bez toho se v zime nehnes. Ten motor je opravdu dobry, ale vymeny dilu na nem stoji penize, kdyz je neco dobre, neznamena to, ze je to bezudrzbove, na to pozor :) takze si priprav na to, ze do toho auta budes muset rocne investovat nejake penize na opravy a vymeny dilu.

Jeste jsem chtel dopsat, never kdyz ti nekdo rekne, ze mu to zere olej co zje u peugeotu normalni ;) tak to neni dobre, to je spatne, protoze moje auto ma najeto 295tis, a mezi vymenama nedolevam, a stale jsem nad spodni ryskou. Trochu oleje mi ujde pres turbo, coz asi je normalni, protoze cele sani za turbem je dost zasvinenei od oleje, ale opravdu neubyva. Pokud to auto bude mit klimu, tak je mozne, ze bude tect trochu vana. Pokud bude tect odnekud jinde, uz to neni dobre. Jedine tak z muze tect kolem hadice odvetrani, ja ji mel uz naprasklou a zpuchrelou. Az auto privezes domu, zkontroluj vsechny manzety na poloose a promptne vymenit praskle. Pokud budes sundavat jednu stranu, tak urcite vymen jak na vnitrnim tak vnejsim kloubu, manzeta je levna, nejdrazsi je utoho vykonu asi prace ;) 605tka trpi spatnou ruckou, coz ale neni konstrukcni problem, nybrz ze je rozpadle oblozeni nebo spatne lanka. Ja jsem menil zadni kotouce, tak se davalo i nove oblozeni a lanka na rucku, sice to stalo nejakych 3tisice jent o oblozeni a paky a lanka, ale normalne ti v 50kmh zadnima kolama bez vetsiho usili zaflokuju.

Jeste k te rzi, nevim jak obecne to zadni viko kufru, me teda VUBEC nerezne, opryskavaji se rohy na dverich, a ty pak reznou, taky spodni hrany dveri dostavaji od kaminku od kol zabrat, takze taky maji tentenci, ale jinak bych se u nebouraneho auta koroze naprosto nebal. Blatniky mam jak nove, narazniky a spojlery sou cele v plastu. Doporucuju radne a dukladne mazat cepy na dverich.

[upravil dne 6/1/2007 rimmer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky to sem přesně chtěl slyšet. Jenom si nejsem jistej jestli si to mam troufnout s tim autem ject až domu.:myslim 460Km :myslim

pojedu s nim uhlopřičně celí čechy z ostravy do českýho krumlova.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S tím rezavěním to není tak strašné, já mám bouranou na levé zadní dveře, a musím zaklepat, za ty dva roky co to auto mám tak se nic neobjevuje, o tom zadním kufru mě to překvapuje, protože já to mám bez problému, celkové musím říct, že 605 maji ochranu karoserie vychitanou na tu dobu, jinak možná to tu zaznělo mají citlivý podvozek, ale to je u francouzu běžné. Po zkušenostech mohu říci, že nemá cenu kupovat levné díly podvozku atd., opravdu se vyplatí si připlatit.:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, můžu vědět za kolik ji budeš kupovat? Chtěl bych moji 605ku 2,1 SRdi prodat a koupit nějakého novějšího Pažouta. Týden STK , v létě nové obložení na předku ,najeto 188tisíc (poctivé) jsem druhej majitel ,koupeno u nás (možno doložit) Jezdí super, spotřeba na dálku plně obsazená do 5,6 na couračky do práce (20km) tak 6,5l, každej rok jsem nechal dělat seřízení žhavení ,vstřiky atd. Starty v poho i v -20 C.

Drobné oděrky na kastle ,nikdy nebouraná, chtělo by to akorát vyměnit pravý tlumič(ten mám).

TAKŹE KDYBY JSI CHTÉL ,NEBO BY JSTE O NÉKOM VÉDÉLI ,OZVÉTE SE !!!

A CENA , DOHODOU určitě !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm..nerad chci vyvolat hadku, ale jestli mi tu nekdo chce tvrdit ze po dalnici s tim autem udela 5.6 spotreby kdyz je plne nalozene...no ja nevim, mam na to svuj nazor, dokazal bych zkousnout cca 6-6.2, kdyz by se jelo 110-130, rozumne je tak 6.5, kombinovana 6.5-7, mesto 6.5-8 podle toho jak kdo jezdi, ale to jen tak bokem

BTW: pokud to ma opravdovych 188tisic, a je to rok 93+(ale spis asi budes mit novejsi model) tak jako koupe to zni na prvni pohled jako dobry zaklad, otazka zni, kdy sou na rade rozvody, brzdy(kotouce), vyfuk... to se na aute v cene napr. 80-100 tisic projevi, takze je dobre si nechat 10-15 rezervu, po koupi se behem par tydnu neco projevi co je zrale na vymenu

Share this post


Link to post
Share on other sites

:o no díky Rimmere ale nevym jestli správně tušíte v jakých částkách se pohybuju.

já počítam že jí koupim za 26 000 a ještě jí chci skusit uhádat níž.:myslim

Byl bych za ní ochotnej dát možná výc ale musela by bejt v jižních čechách nebo poblíž. Ta za 26 je v ostravě a to je pro mě 3500 za dopravu, když to pude dobře.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale jestli počítáš s nějakou takovou cenou tak mi pošli fotky a řekni odkud si já bych se na to možná koukl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jacke_Jumpe

:o no díky Rimmere ale nevym jestli správně tušíte v jakých částkách se pohybuju.

já počítam že jí koupim za 26 000 a ještě jí chci skusit uhádat níž.:myslim

Byl bych za ní ochotnej dát možná výc ale musela by bejt v jižních čechách nebo poblíž. Ta za 26 je v ostravě a to je pro mě 3500 za dopravu, když to pude dobře.

lol..no to auto chci videt za 26tisic...tak to jsem zvedav jak pochodis, asi to nebude zadny zazrak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

No musím souhlasit s Rimmerem, za 26tis. to určitě nebude auto bez investic, tak naivní nebuďme. Za ty prachy možná slušnej Favorit, ale slušná 605 určitě né. Nic ve zlém, ale jak čtu Jackovy příspěvky tak asi počítá s každou kačkou. A v takovém případě bych do toho nešel. To auto není levné na udržbu:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: KUBBACHER

No musím souhlasit s Rimmerem, za 26tis. to určitě nebude auto bez investic, tak naivní nebuďme. Za ty prachy možná slušnej Favorit, ale slušná 605 určitě né. Nic ve zlém, ale jak čtu Jackovy příspěvky tak asi počítá s každou kačkou. A v takovém případě bych do toho nešel. To auto není levné na udržbu:myslim

Za 26 tisíc se možná možná najde slušnej 3.0 ale diesel určitě ne.

Viděl sem 2.0i za 19 tisíc a to byl vrak jak prase.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Původně zaslal: KUBBACHER

No musím souhlasit s Rimmerem, za 26tis. to určitě nebude auto bez investic, tak naivní nebuďme. Za ty prachy možná slušnej Favorit, ale slušná 605 určitě né. Nic ve zlém, ale jak čtu Jackovy příspěvky tak asi počítá s každou kačkou. A v takovém případě bych do toho nešel. To auto není levné na udržbu:myslim

Za 26 tisíc se možná možná najde slušnej 3.0 ale diesel určitě ne.

Viděl sem 2.0i za 19 tisíc a to byl vrak jak prase.

ja kdyz jsem kupoval auto, tak se ceny rozumnych dieselu pohybovaly cca kolem 80-120 tisic, to bylo pred 3-4 lety. Dneska to bude mozna tak 60-80 ve stejnem rocniku. Byl jsem se podivat na par 605 v bazarech, a musim rict, ze to byly povetsinou obludy, zechcany motor od nafty, nebo totalne zdevastovany interier. Predni naraznik vubec nelicoval, coz bylo jasna pricina ze to bylo bourane, nebo aspon to nekdo tuknul tak, ze uz to nelicuje a dalsi a dalsi veci. Az jsem si nasel inzerat primo majitele, a bylo sakra videt, ze ten kluk se o to staral, mel to ciste zvenku ze vnitr. Motor sel dobre, ac musim rict, ze jsem pri koupi tomu autu vubec nerozumel a autum obecne, a mel jsem snad i stesti, ze to nebyla nejaka silena past. Chtel za nej stejne jak za ty vraky v bazarech, akorat rozdil z dojmu byl velice markantni.

Takze doufam, z to u tebe neskonci tim, ze si to auto koupis za 20-30 tisic, mesic pojezdis a pak budes po zbytek zivota vykladat, jak je to poruchove auto, ze se to jebe jak jen muze...bodejt by ne, kdyz to koupis ve spatnem stavu a na udrzbu nejsou lowe. Pokud chces mermomoci setrit, tak bych do 605 nesel. To auto dela radost, kdyz jezdi a je v poradku, je to velka limuzina a podle toho to musi vypadat...

U dieselu si opravdu VYNUT studeny start. I start pri 5 stupnich neco prozradi..tipuju tak 5 vterin zhaveni a musi chytnout. A priprav se na to, podle toho kolik to ma najeto, ze do toho nahazis penize behem nasledujicich kilometru. Potom to auto zase bude jezdit dlouho, ale proste mezi 200-300 tisici vymenit na opetrebenych dilech pulku auta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já počítam s tim že ho celí vyměnim a budu mít jistotu že je to vyměněný né když ho koupim za hodně a stejně to budu muset vyměnit. ale ty prachy doufam že do toho budu házet trochu postupně. Karoserie dělat umim sem elektrykář a mam doma automechanika a \"za rohem\" vrakáč peugeot. Tak to snat pude. počítam ale s vaší pomocí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PRO RIMMER , na tu spotřebu mám svědka (ky) ,záměrně říkám svědka jelikož ten člověk má taky 605-tku ,dokonce tu samou a taky nevěřil,až se přesvědčil!!! On má na té své nalítáno 280tisíc a tlaky 21, to je těsně před smrtí (motor) dle odborníka.Taky to tak vypadá ,když startuje! Vypadá to ,že ten motor někdo řádně přehříval a fest.

Já za ty roky ,nemám nejmenší problém, samozřejmě , nějaká investice

se časem najde,ale to už tak u starých aut je.

Pokud se najde vážný zájemce ,rád mu vše o autíčku řeknu.

A CENA ,hmm.....za 40,000 ho nechám!

Koupil jsem dobře nové vozidlo a nehodlám vytřískavat co nejvíc.

PŔI RYCHLÉM JEDNÁNÍ SLEVA !!!

:roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.