Sign in to follow this  
Followers 0
Dundee

Kam na brzdu?

21 posts in this topic

Ahoj všichni, chci se zeptat, kam se dá v Praze (okolí Kbel) nebo v blízkosti Mělníka zajet na brzdu? Docela by mě totiž zajímalo, kolik mi zbylo pod kapotou poníčků po těch minimálně 300.000 kilácích (podle tacháče). Díky moc za tipy.

P.S.: Do budoucna budu mít aspoň z čeho vycházet, až začnu \"kouzlit\" s motorem :D

EDIT: Kolik takový změření na brzdě vlastně stojí? :myslim

[upravil dne 5/1/2007 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evropskou mám sice malinko z ruky ze Kbel, ale pokud nic jinýho nebude.... A nevíš, kolik to měření stojí?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co vím tak brzda stoji cca 1000kč +/- a jinak já vím jen taky o tý na evropský a nebo si to můžeš nechat změřit na jaře na Mimoňských válkách to tam měří pravidelně co vím ..... ale to je za dlouhou dobu....

A nebo vlastně Auto Jarov.

[upravil dne 5/1/2007 John]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mě asi ta Evropská nemine, protože na jaře budu mít starosti \"rodinného\" rázu. Neni to sice akutní s tou brzdou, ale prostě mi poslední dobou přijde ten motor takovej \"po smrti\". Někdy prostě dupnu na plyn a nic se neděje, pak začnou otáčky stoupat, ale noha na podlaze, žádnej kouř, žádná velká akcelerace...:nevim Leze mi to na mozek...:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Tak mě asi ta Evropská nemine, protože na jaře budu mít starosti \"rodinného\" rázu. Neni to sice akutní s tou brzdou, ale prostě mi poslední dobou přijde ten motor takovej \"po smrti\". Někdy prostě dupnu na plyn a nic se neděje, pak začnou otáčky stoupat, ale noha na podlaze, žádnej kouř, žádná velká akcelerace...:nevim Leze mi to na mozek...:o

Dáme sprinty ... ??:roker:papa:D

Ti pošlu video, abys věděl, nač se máš připravit ... :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Crack

Evropská je ze Kbel z ruky?Vždyt je to do 30km ne??

To sice jo, ale končim v 16 hod., v tu dobu než se tam dostanu, je minimálně 17 (a možná i víc) a pak mě čeká cesta zpátky do Kbel + dalších 27 kiláků vesnicema, tudíž doma bych byl tak v 19 nejdřív... Jezdit po Praze je vážně pakárna, i když to někomu nepřijde...

Neon: Sprinty bysme možná mohli dát, aspoň poznám, jestli turbo ještě tlačí, nebo ne. Ale mám podmínku: vrať dávku na čerpadle na původní hodnotu.... :D

[upravil dne 5/1/2007 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

vrať dávku na čerpadle na původní hodnotu.... :D

[upravil dne 5/1/2007 Dundee]

ÁÁÁÁÁ koukám, že si tady taky někdo hrál s dávkou paliva. Když jsme ještě měli 405ku tak jsme to měli taky poladěný... a výsledek trochu to líp jelo a hlavně to víííííííc hulilo:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neonovi to \"lehce\" zakouří jen při nastartování, potom to díky maskování v podobě zadýmení není poznat.... :D :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Tak mě asi ta Evropská nemine, protože na jaře budu mít starosti \"rodinného\" rázu. Neni to sice akutní s tou brzdou, ale prostě mi poslední dobou přijde ten motor takovej \"po smrti\". Někdy prostě dupnu na plyn a nic se neděje, pak začnou otáčky stoupat, ale noha na podlaze, žádnej kouř, žádná velká akcelerace...:nevim Leze mi to na mozek...:o

Jestli ti prolíná čerpadlo, a nedává to zvýšenou dávku, může být v háji regulace toho stupně...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Jestli ti prolíná čerpadlo, a nedává to zvýšenou dávku, může být v háji regulace toho stupně...

No trochu mi prolíná kolem plynový hřídele, už jsem to jednou přetěsňoval, ale na dlouho to nepomohlo, budu muset vyměnit i to futro, protože je vyšmajdaný.

Někdy auto jede krásně, ale někdy mám na pětku přes půl plynu, tak kolem 2100- 2300 otáček a prostě cejtim, že se mu nechce. To samý je s akcelerací, někdy v pohodě, někdy ne.

Ta regulace zvýšený dávky je ten \"hříbeček\" na čerpadle? Dá se to nějak opravit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, to je ono. Opravit se to určitě dá, je jen otázka za kolik. Jestli máš čerpadlo Bosch, mám tu jedno z 1,9TD, můžu ti ho půjčit na vyzkoušení, aspoň budu vědět jaké je :)

Přehodit se to dá i bez rozhození rozvodů, a když budeš mít to svoje venku, můžeš ho odnést k čerpadláři na tu výměnu futra a zůstaneš pojízdnej...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak zrovna na výměnu celýho čerpadla (jo, je to Bosch) se nějak moc necejtim, ale stejně mě to asi nemine, pokud chci jezdit do práce svym autem....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samotné čerpadlo je právě naprostá trivka, když se jen vyndá na odnešení na repasi, nebo když se mění za stejný typ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fakt? Se asi budu muset zastavit a budeš mi to muset popsat (polopaticky, páč jsem na tohle lama).... Jsi schopnej (podle svezení) posoudit, co tomu motoru může tak nějak celkově bejt? Nějak se pak domluvíme (asi po telefonu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mám děsně náladovej motor :mrk Včera jsem najel cca 240km, většinu s vozejkem a dřívím a za celou tu dobu se autu nechtělo jet během jedný trasy s prázdnym vozejkem (cca 30km), jinak šel hezky za plynem, reagoval na změny, prostě paráda. :super Ten regulátor zvýšený dávky si se mnou prostě hraje, jinak to nevidim :D

EDIT: Za dnešek dalších 320km s vozejkem a celou dobu šel nádherně za plynem, ani jednou nebyl \"lenochod\". Fakt už nevim, co si o tom motoru mám myslet....:myslim

[upravil dne 7/1/2007 Dundee]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.