Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

napínací kladka klínového řemene u 2,0 HDI 90 PS


omegaalfa

Recommended Posts

Nevíte nekdo k cemu slouzí diry na napínací kladce ( to kolečko který tlací zezhora na klínový řemen - kdyz se otevře kapota tak je to videt) - na pevny casti která je na motoru je jedna dira a na kldce jsou takovy tri obloučky s drazkami a 2 diry ? N co tam ty diry jsou ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky jsem o tom přemýšlel na co jsou tam,asi na zafixování při výměně kladky,ale fakt nevím.Taky jsem si myslel,že ta nap. kladka,jak neustále kmitá,způsobuje to neustálé klepání z motoru(při zavřeném motoru je to slyšet ze strany,kde je řemen,při otev.kapotě to slyšet ani není,jenom motor \"klapy-klap\":D)byla vyměněna,ale dělá to dál:grr.Taky mě napadlo,nemůže to klepání způsobovat to,že olej mám asi 3mm nad měrku max.,je to asi blbost,co?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

co se týce toho vetsiho mnozstvi oleje, tak to mozna (ale nejsem si jisty) vliv mit muze - manzelka ma opel corsa 1,4i do ktereho se furt doliva olej - a kdyz je ho tam min nebo vic tak ma motor uplne jiny zvuk nez kdyz je to v tom doporucenem pasmu - jinak vice oleje motoru moc neprospiva alespon to vsude pisou:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli ti to dělá klapy-klap, tak se zkus mrknout na volnoběžku alternátoru. Ta má totiž zamezovat vibrování řemene. Je to normálně v řemenici altíku, když zkusíš otočit na jednu stranu, tak normálně točíš rotorem, a když zatočíš na druhou stranu, tak by se měla točit jen ta řemenice.

Taky mám tu volnoběžku vadnou a přemýším, kde ji sehnat, nejlíp z nějakého staršího alternátoru. Za novou se mi 2t. nechce dávat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: zaza

na tu volnoběžku alternátoru už jsem se ptal a v servise mě řekli,že tam není,bylo mi to taky doporučeno od kámoše

307 2.0HDi 110 FAP

Není tam, jako že ani nebyla od nového, nebo už někdo mohl ten alternátor vyměnit?

Ta řemenice s volnoběžkou by měla vypadat takto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ja som mal ten istý problém s kmitaním (klepaním) klinového remeňa. Mám najazdené okolo 128000 km. Poradili aby som vymenil hlavnú remenicu (na motor), lebo má v sebe kompenzátor kmitov a ten kompenzátor je vybitý. Tak som ju vymenil a pomohlo to. Remenica v servise okolo 8000 Sk a v predajni náhradných dielov 4000,- Sk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...