noradek Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 Chtěl bych se zeptat těch co mají LPG jakou kdo máte spotřebu na provoz LPG,Ja mam 306 1,6 break lpg od AG Dgi a bere mi to pruměr 9,7l Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orlando1 Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 záleží jak s tím jezdíš, já mám lpg sekv. vstřik od lovtecu, když to nešetřím, vezme si to taky kolem devíti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 Nepočítám to přesně, ale plus mínus deset litrů (zajímavé je, že Martina jezdí úsporněji - asi ho tolik nehoní). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 pocitam to presne a eviduju od roku 2001, vice se dozvis po kliknuti na cislo udavajici spotrebu v mem podpisu, jsou tam teda zatim jen udaje za rok 2006, nekdy tam mozna prepisu i ten sesit ve kterym mam predchozi zaznamy. Posledni dobou jezdim dost po Praze a docela svizne, takze to slo nahoru, ale pri normalni pohodove jizde je to kolem 9.2-9.4 a dostal jsem se i na 8l, ale to uz je takova jizda max do 90km/h po silnicich bez vetsiho provozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Mám P405 SRI 89kw, jezdím svižně. Na originálních kolech 8-9l LPG na 16\" cca 12l. Počítej,že LPG si u stříkačky veme průměrně o 1litr víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Já mám digitální IG System od Landi Renzo a jezdím kolem 9l/100 km a jezdím myslím tak normálně. Spotřebu ale od benzínu určitě o litr větší nemám, řekl bych že cca stejnou (přece jen to jede po startu chvilku na benzín a přesně se to těžko určuje, ale o litr to víc určitě není). Litr navíc mám u klasickýho karbecu ve Favoritu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noradek Odesláno 5. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Chtěl bych si totiž nechat vyměnit membrány v regulátoru a nechat celkově seřídit ale nevím jestli je to už potřeba,najeto mam na LPG cca 120000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M.a.R.i Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Původně zaslal: Honzin Já mám digitální IG System od Landi Renzo a jezdím kolem 9l/100 km a jezdím myslím tak normálně. Spotřebu ale od benzínu určitě o litr větší nemám, řekl bych že cca stejnou (přece jen to jede po startu chvilku na benzín a přesně se to těžko určuje, ale o litr to víc určitě není). Litr navíc mám u klasickýho karbecu ve Favoritu. No nevím, jezdím pouze na LPG. Ale co sem se ptal lidí,co dělaj revize plynu,tak mi řekl cca o 1L víc,ale potvrdit ani vyvrátit to nemůžu. U karbece bude ta spotřeba větší než 1l ne? [upravil dne 5.1.2007 M.a.R.i] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pilot Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Spotřeba je podle stylu jízdy od 8- 9l LPG a po skušenostech s jinými auty na LPG je to opravdu v dobrém případě ten litřík navíc oproti spotřebě na BE. Jo, nebazírujte na tom jestli vám to vezme 8 nebo 8,5l. Vždyť je to paráda kupovat litr za 13,80?!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
orgacek Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 Kamarád s 307 jezdí za deset litů, 1,6 80kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr512 Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Já mám 405 SRI 1,9 LPG a přez léto jezdím 9,4 a v zimě 10,2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Původně zaslal: noradek Chtěl bych si totiž nechat vyměnit membrány v regulátoru a nechat celkově seřídit ale nevím jestli je to už potřeba,najeto mam na LPG cca 120000km U digitálního systému AGSystem (Landi Renzo) doporučují po 40 tis. km doštělovat tlaky v regulátoru (většinou jsou nižší a projevuje se to nižším nepravidelným volnoběhem). 120 tis. km už je celkem dost, minimálně bych si to nechal vyčistit a vyštelovat. Co se týká výměny membrán tak jsem dostával různé informace od různých servisů. Znám lidi, co na nich najeli 50 tis. a byly v háji, kolega jezdil 200 000 a úplně bez problémů. Asi bude nejlepší, když ti to shlídnou v servise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honzin Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Původně zaslal: M.a.R.i Původně zaslal: Honzin Já mám digitální IG System od Landi Renzo a jezdím kolem 9l/100 km a jezdím myslím tak normálně. Spotřebu ale od benzínu určitě o litr větší nemám, řekl bych že cca stejnou (přece jen to jede po startu chvilku na benzín a přesně se to těžko určuje, ale o litr to víc určitě není). Litr navíc mám u klasickýho karbecu ve Favoritu. No nevím, jezdím pouze na LPG. Ale co sem se ptal lidí,co dělaj revize plynu,tak mi řekl cca o 1L víc,ale potvrdit ani vyvrátit to nemůžu. U karbece bude ta spotřeba větší než 1l ne? [upravil dne 5.1.2007 M.a.R.i] Teď jsem měl měsíc pokažený plyn a jezdil jsem na benzín, možná jsem to neměřil úplně přesně, ale o litr mě spotřeba na benzín určitě neklesla. Asi bude dost záležet i na typu LPG - ten nový sekvenční čtyřbodový vstřik \"prý\" je úplně srovnatelný ve spotřebě, když jsem měl Vialle tak to taky způsobem vstřiku ještě kapalného LPG pod tlakem do válců a tam teprve splynováním a tudíž odběrem tepla dosahuje velmi dobré spotřeby srovnatelné s benzínem. Ale jak tady zaznělo - za čtrnáct kaček ať si ta spotřeba lítá o půl litru sem tam.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.