pagot Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 nedavno jsem vyjel do obchodu cca 5km a ejhle zavreno tak se obracim a zaclo v zatahu od spoda cukat rikam si kua co je ,tak jsem na to na rovice slap a i c cca 130 pri seslapnuti motor nepravidelne vynechaval proste nejel,nedalo se pomalo rozjet musel jsem hrozne jeme macka na plyn a stejne to nepomohlo a cukalo nastartoval jsem druhej den a nesel kloune pridat plyn ani za studena tak jsem vymenil svicky \"dal jsem bosch super +8 a palivovej filtr ten jsem profouk a bylo me jasny ze ucpanej nebyl a ta mrch to dela furt -nastartuju bez problemu a volnobech drzi\"ted v zime zvisenej\"jak hodinky ale jak se ohreje motor zase cuka v tahu a v nizkejch v cem pokracovat?? snad neni spatna ta rampa je me ale divny ze za studena jede volnobeh ciste na 4 valce jeste teda skusim lich jestli nemam vodu v nadrzi:grr dekuji za rady----resilo se to uz tu ale nikde jsem se kloune nedocet jak to dopadlo dik [upravil dne 4.1.07 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 Tipuju na rampu. Cuka v tahu - to znamena kdyz je bohatsi smes, tak nechce preskocit jiskra, zvysi se napeti a najde si to svod uvnitr rampy. Pokus: dej tam svicky (stare) na kterych zmensi mezeru na 0,4 mm. Pokud se cukani zlepsi/odstrani, tak to bylo rampou. (S takovymi svickami bys mel mensi vykon a horsi spotrebu). Voda v benzinu - to by byly delsi vypadky - jako ze dlouho startujes, pak to chytne, proturujes a jede celkem dobre. [upravil dne 4.1.2007 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 4. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 4. leden 2007 ted se me zda ze to dela jenom kdyz se to ohreje vynechava i volnobech,,kua to me teda zacina peugeot benzin pekne srat,,u td jsem se furt bal turba a tu jenom rampa stoji skoro 7 papiru:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaxon Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Tak jak vidím nejsem sám,kdo má tento problém.Kontroloval jsem svíčky,jsou nové Brisk Silver,byly mokré a zakouřené.Takže bohatá směs.Asi vadná lambda nebo ta zatracená rampa.Modlím se aby to byla ta lambda,ta stojí jen 3000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Původně zaslal: zaxon Tak jak vidím nejsem sám,kdo má tento problém.Kontroloval jsem svíčky,jsou nové Brisk Silver,byly mokré a zakouřené.Takže bohatá směs.Asi vadná lambda nebo ta zatracená rampa.Modlím se aby to byla ta lambda,ta stojí jen 3000. zkusil bych dojet do nejakeho servisu ( mozno i autorizovaneho, hlavne tam kde maji asistencni sluzbu ) mohli by mit v asistencnim aute nahradni zapalovaci rampu a pozadat o zapujceni ( takhle to odhalili v peugeotu v Jihlave, kdyz mi nejelo auto - pujcili si rampu z asistencniho auta v Humpolci, ktery ji vozi na vyjezdy ) Popr. sehnat nekoho se stejnym autem, aby zapujcil on a vyzkouset Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest ZILA Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 mne to robylo a uš neee lem vymena sviečok a uš je to zamnou :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 5. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: zaxon Tak jak vidím nejsem sám,kdo má tento problém.Kontroloval jsem svíčky,jsou nové Brisk Silver,byly mokré a zakouřené.Takže bohatá směs.Asi vadná lambda nebo ta zatracená rampa.Modlím se aby to byla ta lambda,ta stojí jen 3000. zkusil bych dojet do nejakeho servisu ( mozno i autorizovaneho, hlavne tam kde maji asistencni sluzbu ) mohli by mit v asistencnim aute nahradni zapalovaci rampu a pozadat o zapujceni ( takhle to odhalili v peugeotu v Jihlave, kdyz mi nejelo auto - pujcili si rampu z asistencniho auta v Humpolci, ktery ji vozi na vyjezdy ) Popr. sehnat nekoho se stejnym autem, aby zapujcil on a vyzkouset no asi me nic jineho nezbyde,,,kdyz jsem na posled startoval auto se starejma svickama,nemohl jsem rano nastartovat a pak si to strelilo v sani nebo kde,ale nesel ani pomalu pridat plyn,po vymene svicek sel jak hodinky ale jenom za studena to me neleze do kebule:myslim skousel jsem to vyjmecne za studena prohnat a jede gut ----jak se ale ohreje nejde kloune pridat plyn a volnobech jde nepravidelne--- no my co nemame nahradni veci v regale ,,nam nezbyva nez tu spekulovat na foru:D jinak bych vymenil rampu a vedel bych hned [upravil dne 5.1.07 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 6. leden 2007 Sdílet Odesláno 6. leden 2007 A co nějaké teplotní čidlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 6. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2007 vse budu muset postupne vyskouset,,,za studena motor naskoci a jede jak britva-takze na ramou me to nesedi jak se ale ohreje jde jak uz jsem popsal jeste jsem se v tomto nevrtal a nepotesilo me sani chtel jsem to rozebrat a kouknout na ten rezonator vzduchu v sani jak to tam vypada ,ale ta pulhodinka co jsem mel cas by nestacila:D zajedu na diagnostiku pokud je nejaky cidlo v hajzlu a dava jiny info ecu,melo by to snad vyhodil [upravil dne 6.1.07 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 7. leden 2007 Sdílet Odesláno 7. leden 2007 Zkus to co ti píšu nahoře. Nic to nestojí. Tím vlastně snížíš napětí před přeskokem jiskry a pokud rampa probíjí, tak teď nebude. Probíjení může také záviset na teplotě, proto to studené nedělá. Zkus to, je to trochu práce, a ověříš rampu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 9. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2007 vyreseno ,vadna zapalovaci rampa ,,,tak jsem koupil za dobrej peniz dve at mam na diagnostiku priste:roker mam vyjmecne zachovalej kus ale ta rampa odchazela pozvolna\"az teda klekla a rozjed se skoro nedalo\" uvedomyl jsem si to az ted,auto ma uplne jinej rozjezd i na obycejny svicky [upravil dne 9.1.07 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Původně zaslal: pagot vyreseno ,vadna zapalovaci rampa ,,,tak jsem koupil za dobrej peniz dve at mam na diagnostiku priste:roker mam vyjmecne zachovalej kus ale ta rampa odchazela pozvolna\"az teda klekla a rozjed se skoro nedalo\" uvedomyl jsem si to az ted,auto ma uplne jinej rozjezd i na obycejny svicky Mno tak hlavne ze se to vyresilo, jaka byla cena, jestli muzu byt zvedavej ? vim ze se rampa na vrakaci pohybovala tak za 1500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 10. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 10. leden 2007 koupil jsem dve za 3800,,,obe dve vyskousel ,,,byl jsem taky na vrakaci kde nabizely zarucene dobrou rampu ,ale jela hur nez ta moje stara tak .,na dobirku nee jo a zapalovaci rampa z vrakoviste je dost brutalne nedostatkovy zbozi ,aspon co ja ted zkoumal cca12 vrakovist po telefonu [upravil dne 10.1.07 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Původně zaslal: pagot koupil jsem dve za 3800,,,obe dve vyskousel ,,,byl jsem taky na vrakaci kde nabizely zarucene dobrou rampu ,ale jela hur nez ta moje stara tak .,na dobirku nee jo a zapalovaci rampa z vrakoviste je dost brutalne nedostatkovy zbozi ,aspon co ja ted zkoumal cca12 vrakovist po telefonu [upravil dne 10.1.07 pagot] to jo, takovyhle funkcni veci chce vyzkouset na miste v aute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.