Sign in to follow this  
Followers 0
Capy

405 volnoběh + halák?

5 posts in this topic

405 motor 1,9 DFZ 77kw

neběží studenej na volnoběh normálně nastartuje ale pak pomalu chcípne teplej už to nedělá.teplotní čidlo i klapka proměřená až k jednotce.

může to být halák? je vzadu na motoru a vytaženej nahoru na víko od ventilů kde končí trojitym konektorem ale protikus nikde. nebo je tam na jednotku ještě jinej jinde (to je asi blbost ne).přípdně kde zhruba bych našel ten protikus:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

jj to je on takže tim to neni. bohužel sem si to myslel.

jinak mam takovej dojem že to bude dělat to složitý relátko na pravim podběhu co řídí snad palivový čerpadlo a jiný blbiny

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nevim jak u tohohle motoru (předpokládám, že je to MPi, ne monopoint), ale podobnej problém jsem řešil na golfu po výměně těsnění pod hlavou. Mechanik jaksi \"opomněl\" zapojit jeden podtlak, kterej jsem našel asi po dvou hodinách čumění do motoru (od vzduchovýho filtru ke škrtící klapce) a studenej motor nastartoval a skoro hned chcípnul. Po připojení to bylo O.K. :papa

P.S.: Potom se mi ale teplej motor dusil palivem a chcípal až za tepla, jenže to dělalo teplotní čidlo chladící kapaliny pro ŘJ, který říkalo, že je motor pořád studenej, tak tam jednotka valila hafo paliva... :mrk To jen kdybys měl něco podobnýho ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.