.mycTD Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 nevite nekdo, kam ma vest hadicka podtlaku od rozdelovace? Ted jsem si vsimnul, ze ji tam nemam:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Tady nevim, ale snad ti pomůže, že u golfa (1.3 MPi) mi podtlak od rozdělovače vedl ke škrtící klapce a následně byl takhle propojenej i s klapkou předehřívání nasávaného vzduchu (z tý klapky)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 No nekde do saciho potrubí za škrtící klapku....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Koukám, že principy podtlaků jsou u všech aut stejný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 až na diesely, až na diesely ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 ta hadice musí určitě končit v těle škrtící klapy.. U starších modelů je na horní straně škrtící klapy trubička o průměru cca 4mm, u novějších je na spodní straně o průměru cca 1cm.. (aspoň na dlou klapách co mám doma tomu tak je..) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Původně zaslal: vix až na diesely, až na diesely ... Jo, jo, myslel jsem benzíny různých výrobců Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Každopádně jestli ty parohy jsou jsou od motoru ktera mela podtlakovou regulaci,(vsechny vícebody mimo MI16)tak tam 100%musí být výstup z sací trouby(za škrt.klapkou)........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 1. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2007 parohy jsou ze stejnyho motoru, jako ten rozdelovac, ale volne diry v sani bych si asi vsimnul. Zkusim to jeste zkouknout a kdyztak to k necemu prifarim:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD nevite nekdo, kam ma vest hadicka podtlaku od rozdelovace? Ted jsem si vsimnul, ze ji tam nemam:myslim čus ty máš vyměněnej motoř? já u DDZ žádnou potlakovou hadici na rozdělovači nemám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 3. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2007 kovi: jo, prebastlil jsem to na Jetronic -proto tam nemam tu hadici:D jinak jsem na telese klapky nasel zespodu vyvod podobeho prumeru, jako na rozdelovaci, ale zda se, ze je zaslepenej, pac tam nic nefuni:myslim Pobliz jsou dva vyvody do V tusim na vodu. Nemuze nekdo aspon priblizit, kde konkretne ho najdu? (zvrchu/zespodu) [upravil dne 3.1.07 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 3. leden 2007 Sdílet Odesláno 3. leden 2007 Nechceš to spíš vyfotit, jak to tam máš? Já bych to podle popisu dal na ten konec, kterej máš podle tebe zaslepenej, zkus se na to mrknout... Golf to měl za škrtící klapkou a jako trochu dolů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 3. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2007 Dundee: Tam jsem to taky dal, akorat to nic nedela:) Vyvodu na podtlak je v sani nekolik, ale vsechny jsou obsazeny. Spis bych to potreboval vyfotit zapojeny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 3. leden 2007 Sdílet Odesláno 3. leden 2007 Tak to já ti asi s TD motorem nepomůžu... A z čeho je ten motor, co jsi tam nabastlil, z 309 GTi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 3. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 3. leden 2007 Motor jako takovej je stejnej, vymenil jsem jenom 1bodove vstrikovani za multipoint + pochopitelne zmena RJ a nejake kabelaze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.