C.J. Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Tnhle konektor jsem našel viset za motorem, nevíte k čemu je?? (lambda ??) Je tam červený, bílý a černý vodič.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kurt Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Nevím, ale je strašně podobnej tomuhle konektoru z 205-ky http://www.peugeot-club.com/topic/16470-nezapojene-konektory/ (č.2) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 ony jsou si ty mrchy dost podobný... ale zaměnitelnost je u francouzských vozů snad vyloučena Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 za motorem spis hladina v expanzce. Koukni, jestli na tech dratech neni vyrazeny nejaky cislo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 31. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Původně zaslal: .mycTD za motorem spis hladina v expanzce. Koukni, jestli na tech dratech neni vyrazeny nejaky cislo K jaké expanzce?? Tam žádnou nemám.. Ale viz odkaz na příspěvek výše jedni tvrdí že to je konektor diagnostiky?! (to měl spíš vést k ŘJ a ne někam do převodovky, ne?) Další píši že to je pro externí měření otáček nebo snímač horní úvrati setrvačníku.. No v podstatě teda má byt nezapojený.. Takže jsem stále nepřišel na to, jestli má být v tomhle modelu Lambda nebo ne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedy Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Řek bych, že je to snímač otáčení setrvačníku a slouží pouze pro diagnostiku, já měl u 405 teda 1,9D taky dva jeden pro otáčkoměř a druhej pro diagnostiku a vypadal úplně stejně.:papa:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 ...protoze to muze byt cokoliv:myslim Zkus na nem vycist to oznaceni. Lambda by mela byt 4dratova (dva kabely po 2dratech). Ja mam D6B a mam ji tam. Kabely k ni by meli vest z kabeloveho svazku , ktery de k RJ. Mmch snimac polohy vacky (tzn motoru) mam pod vikem rozdelovace [upravil dne 31.12.06 .mycTD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Původně zaslal: .mycTD Zkus na nem vycist to oznaceni. Lambda by mela byt 4dratova (dva kabely po 2dratech). Lambda nemusí mít nutně 4 dráty... u neřízenýho katalyzátoru je jen 3 vodičová (1 signál, 2 vyhřívání)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Původně zaslal: Dundee Původně zaslal: .mycTD Zkus na nem vycist to oznaceni. Lambda by mela byt 4dratova (dva kabely po 2dratech). Lambda nemusí mít nutně 4 dráty... u neřízenýho katalyzátoru je jen 3 vodičová (1 signál, 2 vyhřívání)... jasne, taky nemusi mit vyhrivani vubec. Ja vychazel z toho, ze mam podobny motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 To je fakt- ale bohužel u frantíků neplatí, že ani u stejného motoru nejsou stejné konektory.... Jinak pokud k té zástrčce není nikde odpovídající zásuvka, bude to ta kontrolní zástrčka, jinak by se někde válela hnědá zásuvka na připojení (některý jsou ale fakt hezky schovaný ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Wow lidi je to konektor ktery je urcen pro diagnostiku a mereni predstihu !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 1. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Původně zaslal: Dundee Jinak pokud k té zástrčce není nikde odpovídající zásuvka, bude to ta kontrolní zástrčka, jinak by se někde válela hnědá zásuvka na připojení (některý jsou ale fakt hezky schovaný ) No žadnou volnou jsem nenašel, a to jsem motor dole.. Bohužel jsem ani nenašel Lambdu.. ta tam není.. A ani na svodech není místo, kde by šroubovala.. A taky nevím z čeho ty svody vůbec jsou.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 A u katalyzátoru neni? Někdy ji dávají ke katíku, jindy na svody. Pokud má motor ŘJ, měl by mít alespoň neřízenej katík a tudíž i Lambdu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 jj, mela by byt az tesne pred katakem. Pokud tam je, tak musi byt zespodu videt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 No nevím,ale tuhle samou zastrčku s uplně přesnyma vodičema jsem měl na karburatorovym motoru(XU51C)taky nezapojenou,sedela na palici tak jsem ji musel z důvodu roztati ufiknout...takže zahada nevyřešena.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pája Rybišár Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 PS:takze ne ze bych chtel vyvracet neco o lamde a řj,ale mel to i muj chudak karburator...skoda ze nenajdu foto.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 1. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Lambda tam určitě není.. Katalýzator tam je prý neřízený, je ale vidět, že je na svody přivařený, orig. to určitě není (a ani si nejsem jistý jestli to je katalyzator - je dlouhý cca 30cm a průměr cca 12cm.. ŘJ je Bosh L3.1 Jetronic Multi-Point.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petross Odesláno 6. únor 2007 Sdílet Odesláno 6. únor 2007 konektor je stopro od setrvaku ,pro horni uvrať.u motoru s řj bosh jetronic signal HU. bere řj. z civky konektor 1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 6. únor 2007 Sdílet Odesláno 6. únor 2007 otec ma stejny u 205tky, napojene to je na cidlo u setrvaku ... bude to servisni konektor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dubravap Odesláno 7. únor 2007 Sdílet Odesláno 7. únor 2007 je to konektor snímača nad zotrvačníkom motora. slúži na meranie otáčok motora a hlavne na nastavenie predstihu zapaľovania pomocou špeciálneho prístroja v servisoch Peugeot. peter Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.