Georginek Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Zdravim, kdyz startuju nenaskoci mi vsechny valce ale jen tri.Kdyz parkrat proslapnu plyn tak je to ok.......nekdy to ale trva delsi dobu treba 20 vterin. COZ SAKRA PO GENERALCE PRECE NEMUZE DELAT!! Uz sem fakt nastvanej.Zhavicky jsou novy original BOSCH, vstriky jsou dva novy a dva cisteny ultrazvukem a prej dobry.To uz zkouseli dvakrat......Tlaky ve valcich jsou nad 28 tak sakra nevim v cem je problem. Uz sem menil palivovej filtr, na chvili to pomohlo ale po trech dnech to zaclo delat zas. Jezdim jen Pro dobrou naftu treba SHELL nebo OMV. A to tam jeste leju setsakra DRAHY aditiva od CASTROLU takze by to prece melo bejt fajn. Jeste mi nekdo rikal ze bych mel nechat vycistit nadrz ale to je snad kravina ne???????? PORADTE PROSIM NEBO SE PUJDU ODSTRELIT!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Co si představuješ pod generálkou motoru ? Máš nastavené vůle ? A jsou ty žhavičky doopravdy v pořádku ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 s tou nedrží to kravina být nemusí.. To že ten nový filtr na tři dny pomohl by tomu i odpovídalo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 30. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 NO pod pojmem generalka myslim vybrus, novy pistni krouzky, gufera, novy olejovy cerpadlo, novou klikovou hridel a vsechny podlozky, serizeni ventilu, novy zhavicky a ty jsou urcite v poradku......Vic se toho snad ani menit neda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Jak psal vix, zkontroluj jestli jsou žhaviče opravdu v pořádku a zkontroluj znovu vůli ventilů. Jak jsou na tom veškeré hadice od nádrže k čerpadlu a zpět, vč. přepadových hadiček? Jestli to někde mokvá, vyměnil bych preventivně všechny. Nejčastěji to mokvá pod autem u nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest brouk Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 šel bych po těch žhavičích,už se mi to stalo,po třech měs. šel jeden do ...a lámal jsem si s tím hlavu,pokud jde motor po nastartování nepravidelně většinou je na vině jeden ze žhavičů,nenahřeje a motor jde nepravidelně,po chvíli jde už normálně bo se motor nahřeje a není nic poznat,samozřejmě za předpokladu těsné pal.soustavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Jen tak off-topic, ale jak poznám špatný žhavič? Taky mi to po nastartování jede na chvíli 3 válce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Špatný žhavič poznáš tak, že když ho vymontuješ, dáš mu plus a mínus z baterky tak se musí nažhavit do červena špička asi 5-7 mm. Jestli žhaví někde jinde nebo vůbec tak je špatný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 taky jsem mel podobny problem..startoval sjem na 2-3 valce..dost to skubalo a sotva udrzel volnobeh, po vymene zhavicu to startuje nastorc a bez jakychkoliv kourovych a skubacich procedur Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
malypeto Odesláno 3. leden 2007 Sdílet Odesláno 3. leden 2007 Ja mam aj zhavice aj trysky v poriadku a rano to sklbe....Palivovu sustavu som kontroloval,je otecena ale na spiatocke do nadrze takze asi bude nieco ine...Ten biely dym rano je ale uzasny:-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barenst Odesláno 3. leden 2007 Sdílet Odesláno 3. leden 2007 to ze ti zhavicka funkuje na baterce nemusi znamenat ze je v poradku , nekdy se stane ze na baterce ji odrovnas , je lepsi je vymenit . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hnusoba Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 Nuz niekedy netreba kontrolovat len zhavice ci su v poriadku ale aj pozriet, ci na tie zhavice ide aj napatie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. leden 2007 Sdílet Odesláno 4. leden 2007 No na žhaviče napětí půjde, protože jsou paralelně, a kdyby na ně napětí nešlo, tak nenastartuje vůbec, a nebo po veeelmi dlouhém točení. Nicméně, pokud je všechno skutečně OK - tlaky, vůle ventilů, žhavky i žhavení, trysky - a přesto to pořád dělá, může být problém v čerpadle. Ale občasný problém v čerpadle, co už byl i tady někde popsán, se spíš projevuje zatepla, než zastudena... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Mám taky problémy se startováním za studena (P406-1,9TD). Za tepla v pohodě. V pátek jsem měl auto na kontolu , trysky, čerpadlo a žhavky OK, ale auto pořád startuje až po druhém třetím nažhavení. Takže asi ty žhavky vyměním. Ale mechanik mi sdělil jinou věc. Prolíná mi nafta mezi držákem trysky. Cena nového dílu prý kolem 6000,-Kč. Začínám uvažovat, že se podívám někde po starším Myslíte že to má cenu nebo mám radši koupit nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 8. leden 2007 Sdílet Odesláno 8. leden 2007 Pokud prolíná těleso vstřikovače, není nic jednoduššího než ho nechat rozebrat, zaleštit, a znovu složit (a přeměřit a přezkoušet). Pokud se nebude dávat nic nového, je to za pár set Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Původně zaslal: oddie Pokud prolíná těleso vstřikovače, není nic jednoduššího než ho nechat rozebrat, zaleštit, a znovu složit (a přeměřit a přezkoušet). Pokud se nebude dávat nic nového, je to za pár set Kč. Tak jsem včera to místo nafotil. Bohužel neumím vložit obrázek, tak jsem ho Oddiemu poslal mailem a prosím o info, jestli to stačí skutečně jen zaleštit nebo co s tím. Předem díky Oddiemu popř. dalším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Jo, to je normálně prolínající těleso vstřikovače. Zajel bych s tím do nějaké malé dílny, která má pumpu na měření otevíracích tlaků, a nechal je, ať to rozeberou/přetěsní/složí. Tohle udělátko maj skoro všude, na ty staré mechanické jednostupňové vstřikovače, není to nic extra. Pro info pro ostatní, ta fotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bret Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Díky Oddie, zajedu s tím k jinému mechanikovi. Ten první se na to s největší pravděpodobností totálně vy...! Ztratil moji důvěru. Mimochodem, nezná někdo dobrého mechanika na tyhle diesely v okolí Opavy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 V Ostravě je velký odborník na čerpadla a trysky pan Pivčík, dělá to profi už dlouho po adrese se podívám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.