Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Startovani dieslu.....


Georginek

Recommended Posts

Zdravim, kdyz startuju nenaskoci mi vsechny valce ale jen tri.Kdyz parkrat proslapnu plyn tak je to ok.......nekdy to ale trva delsi dobu treba 20 vterin. :xvul COZ SAKRA PO GENERALCE PRECE NEMUZE DELAT!! Uz sem fakt nastvanej.Zhavicky jsou novy original BOSCH, vstriky jsou dva novy a dva cisteny ultrazvukem a prej dobry.To uz zkouseli dvakrat......Tlaky ve valcich jsou nad 28 tak sakra nevim v cem je problem. Uz sem menil palivovej filtr, na chvili to pomohlo ale po trech dnech to zaclo delat zas. Jezdim jen Pro dobrou naftu treba SHELL nebo OMV. A to tam jeste leju setsakra DRAHY aditiva od CASTROLU takze by to prece melo bejt fajn. Jeste mi nekdo rikal ze bych mel nechat vycistit nadrz ale to je snad kravina ne???????? PORADTE PROSIM NEBO SE PUJDU ODSTRELIT!!!!!!!:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak psal vix, zkontroluj jestli jsou žhaviče opravdu v pořádku a zkontroluj znovu vůli ventilů. Jak jsou na tom veškeré hadice od nádrže k čerpadlu a zpět, vč. přepadových hadiček? Jestli to někde mokvá, vyměnil bych preventivně všechny. Nejčastěji to mokvá pod autem u nádrže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

šel bych po těch žhavičích,už se mi to stalo,po třech měs. šel jeden do ...a lámal jsem si s tím hlavu,pokud jde motor po nastartování nepravidelně většinou je na vině jeden ze žhavičů,nenahřeje a motor jde nepravidelně,po chvíli jde už normálně bo se motor nahřeje a není nic poznat,samozřejmě za předpokladu těsné pal.soustavy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na žhaviče napětí půjde, protože jsou paralelně, a kdyby na ně napětí nešlo, tak nenastartuje vůbec, a nebo po veeelmi dlouhém točení.

Nicméně, pokud je všechno skutečně OK - tlaky, vůle ventilů, žhavky i žhavení, trysky - a přesto to pořád dělá, může být problém v čerpadle. Ale občasný problém v čerpadle, co už byl i tady někde popsán, se spíš projevuje zatepla, než zastudena...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám taky problémy se startováním za studena (P406-1,9TD). Za tepla v pohodě. V pátek jsem měl auto na kontolu , trysky, čerpadlo a žhavky OK, ale auto pořád startuje až po druhém třetím nažhavení. Takže asi ty žhavky vyměním. Ale mechanik mi sdělil jinou věc. Prolíná mi nafta mezi držákem trysky. Cena nového dílu prý kolem 6000,-Kč. Začínám uvažovat, že se podívám někde po starším Myslíte že to má cenu nebo mám radši koupit nový?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Pokud prolíná těleso vstřikovače, není nic jednoduššího než ho nechat rozebrat, zaleštit, a znovu složit (a přeměřit a přezkoušet). Pokud se nebude dávat nic nového, je to za pár set Kč.

Tak jsem včera to místo nafotil. Bohužel neumím vložit obrázek, tak jsem ho Oddiemu poslal mailem a prosím o info, jestli to stačí skutečně jen zaleštit nebo co s tím. Předem díky Oddiemu popř. dalším.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, to je normálně prolínající těleso vstřikovače. Zajel bych s tím do nějaké malé dílny, která má pumpu na měření otevíracích tlaků, a nechal je, ať to rozeberou/přetěsní/složí. Tohle udělátko maj skoro všude, na ty staré mechanické jednostupňové vstřikovače, není to nic extra.

Pro info pro ostatní, ta fotka.

post-0-14109595120093_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...