Sign in to follow this  
Followers 0
Georginek

Startovani dieslu.....

21 posts in this topic

Zdravim, kdyz startuju nenaskoci mi vsechny valce ale jen tri.Kdyz parkrat proslapnu plyn tak je to ok.......nekdy to ale trva delsi dobu treba 20 vterin. :xvul COZ SAKRA PO GENERALCE PRECE NEMUZE DELAT!! Uz sem fakt nastvanej.Zhavicky jsou novy original BOSCH, vstriky jsou dva novy a dva cisteny ultrazvukem a prej dobry.To uz zkouseli dvakrat......Tlaky ve valcich jsou nad 28 tak sakra nevim v cem je problem. Uz sem menil palivovej filtr, na chvili to pomohlo ale po trech dnech to zaclo delat zas. Jezdim jen Pro dobrou naftu treba SHELL nebo OMV. A to tam jeste leju setsakra DRAHY aditiva od CASTROLU takze by to prece melo bejt fajn. Jeste mi nekdo rikal ze bych mel nechat vycistit nadrz ale to je snad kravina ne???????? PORADTE PROSIM NEBO SE PUJDU ODSTRELIT!!!!!!!:bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co si představuješ pod generálkou motoru ?

Máš nastavené vůle ?

A jsou ty žhavičky doopravdy v pořádku ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

s tou nedrží to kravina být nemusí.. ;) To že ten nový filtr na tři dny pomohl by tomu i odpovídalo.. :aut

Share this post


Link to post
Share on other sites

NO pod pojmem generalka myslim vybrus, novy pistni krouzky, gufera, novy olejovy cerpadlo, novou klikovou hridel a vsechny podlozky, serizeni ventilu, novy zhavicky a ty jsou urcite v poradku......Vic se toho snad ani menit neda....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak psal vix, zkontroluj jestli jsou žhaviče opravdu v pořádku a zkontroluj znovu vůli ventilů. Jak jsou na tom veškeré hadice od nádrže k čerpadlu a zpět, vč. přepadových hadiček? Jestli to někde mokvá, vyměnil bych preventivně všechny. Nejčastěji to mokvá pod autem u nádrže.

Share this post


Link to post
Share on other sites

šel bych po těch žhavičích,už se mi to stalo,po třech měs. šel jeden do ...a lámal jsem si s tím hlavu,pokud jde motor po nastartování nepravidelně většinou je na vině jeden ze žhavičů,nenahřeje a motor jde nepravidelně,po chvíli jde už normálně bo se motor nahřeje a není nic poznat,samozřejmě za předpokladu těsné pal.soustavy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jen tak off-topic, ale jak poznám špatný žhavič? Taky mi to po nastartování jede na chvíli 3 válce :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Špatný žhavič poznáš tak, že když ho vymontuješ, dáš mu plus a mínus z baterky tak se musí nažhavit do červena špička asi 5-7 mm. Jestli žhaví někde jinde nebo vůbec tak je špatný.:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem mel podobny problem..startoval sjem na 2-3 valce..dost to skubalo a sotva udrzel volnobeh, po vymene zhavicu to startuje nastorc a bez jakychkoliv kourovych a skubacich procedur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam aj zhavice aj trysky v poriadku a rano to sklbe....Palivovu sustavu som kontroloval,je otecena ale na spiatocke do nadrze takze asi bude nieco ine...Ten biely dym rano je ale uzasny:-))))

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ze ti zhavicka funkuje na baterce nemusi znamenat ze je v poradku , nekdy se stane ze na baterce ji odrovnas , je lepsi je vymenit .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuz niekedy netreba kontrolovat len zhavice ci su v poriadku ale aj pozriet, ci na tie zhavice ide aj napatie :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

No na žhaviče napětí půjde, protože jsou paralelně, a kdyby na ně napětí nešlo, tak nenastartuje vůbec, a nebo po veeelmi dlouhém točení.

Nicméně, pokud je všechno skutečně OK - tlaky, vůle ventilů, žhavky i žhavení, trysky - a přesto to pořád dělá, může být problém v čerpadle. Ale občasný problém v čerpadle, co už byl i tady někde popsán, se spíš projevuje zatepla, než zastudena...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám taky problémy se startováním za studena (P406-1,9TD). Za tepla v pohodě. V pátek jsem měl auto na kontolu , trysky, čerpadlo a žhavky OK, ale auto pořád startuje až po druhém třetím nažhavení. Takže asi ty žhavky vyměním. Ale mechanik mi sdělil jinou věc. Prolíná mi nafta mezi držákem trysky. Cena nového dílu prý kolem 6000,-Kč. Začínám uvažovat, že se podívám někde po starším Myslíte že to má cenu nebo mám radši koupit nový?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud prolíná těleso vstřikovače, není nic jednoduššího než ho nechat rozebrat, zaleštit, a znovu složit (a přeměřit a přezkoušet). Pokud se nebude dávat nic nového, je to za pár set Kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: oddie

Pokud prolíná těleso vstřikovače, není nic jednoduššího než ho nechat rozebrat, zaleštit, a znovu složit (a přeměřit a přezkoušet). Pokud se nebude dávat nic nového, je to za pár set Kč.

Tak jsem včera to místo nafotil. Bohužel neumím vložit obrázek, tak jsem ho Oddiemu poslal mailem a prosím o info, jestli to stačí skutečně jen zaleštit nebo co s tím. Předem díky Oddiemu popř. dalším.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo, to je normálně prolínající těleso vstřikovače. Zajel bych s tím do nějaké malé dílny, která má pumpu na měření otevíracích tlaků, a nechal je, ať to rozeberou/přetěsní/složí. Tohle udělátko maj skoro všude, na ty staré mechanické jednostupňové vstřikovače, není to nic extra.

Pro info pro ostatní, ta fotka.

post-0-14109595120093_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky Oddie,

zajedu s tím k jinému mechanikovi. Ten první se na to s největší pravděpodobností totálně vy...! Ztratil moji důvěru. Mimochodem, nezná někdo dobrého mechanika na tyhle diesely v okolí Opavy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

V Ostravě je velký odborník na čerpadla a trysky pan Pivčík, dělá to profi už dlouho po adrese se podívám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.