Sign in to follow this  
Followers 0
automacher

diagnostika

19 posts in this topic

Caute.Vie mi niekto povedat ci sa da diagnostikovat cez PC PEUGEOT 205 1,4 benzin s katalizatorom kod motora je:KAY/TU3CP.Dik za odpovede.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nic zaujmave som nenasiel.Ale mislim si ze by sa mala dat diagnostikovat.Riadiacu jednotku to ma v kastliku na spolujazdcovej strane.No musim sa este pozriet co je to presne za typ RD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak to som nepochopil,ako hledat klickem?Inak mam servisny manual na PEUGEOT 205 ale ten typ motora co mam ja tam vôbec nieje.Ja mam kod motora:TU3CP aj karburator je tam zaujmavy ani ten som nikde neobjavil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: automacher

No nic zaujmave som nenasiel.Ale mislim si ze by sa mala dat diagnostikovat.Riadiacu jednotku to ma v kastliku na spolujazdcovej strane.No musim sa este pozriet co je to presne za typ RD.

To mám u svého 1.9 D taky - akorát je to ovládání EGR ventilu :)

Fakt ji mám v tom kastlíku u spolujezdce. Fakt. Přišroubovanou seshora ke kastlíku. Fakt ;)

automacher: jinak, pokud tam máš karbík, tak řízení asi nebude.. a když budeš mít náhodou elektronickej karbík, tak je tu na to to taky dlouhá debata... hledej, šmudlo, hledej.;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No lenze co som cital tu debatu tak tam akurat vymienaju karburator z auta SKODA.A to je si mislim to posledne riesenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automacher: Dej si hledat \"vyblikani\".

Nevim jestli to plati pro tvoji 205, ale kdyz uz se radi \"Hledani\", tak je potreba napsat co ma hledat. Hledat slovo vyblikani by fakt nenapadlo.

Na tema diagnostiky toho tady bylo popsano mnoho. Nekdo ma stesti a funguje mu vyblikani, to znamena ze si zhotovi jednu LED a jeden vypinac, pripoji to do konektoru pod pristrojovou deskou, po zapnuti klicku nejak macka ten vypinac a LEDka mu pomoci sady bliknuti sdeli kod zavady. Seznam zavad tady taky nekde byl.

Jiny se snazi u novejsich aut pripojit Note-book, ale vetsinou bez uspechu. Je potrebny hardwarovy klic a software, ale kdo za ten software zaplatil v desetitisicich korun, ten ho neda zkopirovat.

Takze to neber, ze ti nikdo nechce odpovedet, ale odpoved je dost slozita. Hrabej se v prispevcich nekolik hodin, a neco najdes.

[upravil dne 31.12.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No mislel som ze toto forum je o tom aby si ludia pomahali:super.Inak ked by chcel niekdo soft na novsieho PEUGEOTA tak ho mam a dokonca mi funguje bez problemov.

Hardver mam ELM327 a softver Scan Master Profesional.Horsie je to zo starsini rocnikmi.Dokonca na 205-ku som nezohnal ani hodnoty čidiel ,aj ked mam cely manual tak to tam nieje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozrejme, pomahat sa ma.

Dal som vyhladat \" vyblikani\", nasiel som napriklad toto

Neviem ale zarucit, ci to na tvojom aute bude fungovat, ci a kde je konektor atd. Ti, ktori to tu podrobne popisovali (niekolkokrat), tak sa im uz nechce to opakovat.

Hlavnym dovodom ze ti nik neodpoveda, je to, ze nikto nezaruci presny popis ako to na tvojom aute urobit - a nechcu citat odpoved, ze napriek podrobemu popisu to nefunguje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam inak fotku mojho karburatoru ale neviem ako to tu vlozit.Pretoze ked dam prilohu tak mi to nechce odoslat.Nevie niekto ako sa davaju fotky do fora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tohle se nedá diagnostikovat. Je to přechodný typ mezi karburátorovými motory a motory s elektronickým vstřikem paliva. Těchto aut je málo ,-) málokdy se vidí karburátor a lambda sonda (pro katalyzátor) dohromady. Mechanici většinou házeli hlášky že je to předělávka - že někdo \"sežral\" motor se vstřikem a hodil tam starej motor s karburátorem (nevěděli). Jinak na mým autě dobrý, funkční system - elektronika regulovala karburátor (pro potřeby katalyzátoru). Někde je tam malá elektronická řídící jednotka, ale pochybuju že má konektor pro diagnostiku.

[upravil dne mArda]

post-0-14109595112833_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak tak řídící jednotku k tomuhle systému máš v odkládací přihrádce, pokud máš tento přechodový typ motoru, pak diagnostikovat nebudeš, nebot to nejde, to co je na obrázku je největší šit co se tam montoval, bohužel jsem ho měl taky, a vyměnil ho za obyč karburátor, na to jezdím půl roku a v pohodě. Konektor pro diagnostiku je v motorovým prostoru, ale je ti k ničemu, bo to nikam nepřipojíš

Share this post


Link to post
Share on other sites

No az teraz som sa tu dostal.Inak to je dobra hlupost.Vydel som tento karburator uz aj v 405-ke.Je zaujmave ze to ma riadiacu jednotku a neda sa diagnostikovat.

Inak teraz mi zas auto nehadze iskru.Niekedy ide normalne a niekedy ho nemozem vobec nastartovat.Ale uz som zohnal hodnoty cidiel tak sa z tym tento tyzden trochu pohram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je dost dobře možný že jsi to viděl ve 405, jestli je to rok výroby 88, 89 a dovoz ze švýcarska tak to může bejt v lecčems, psal jsem do peugeotu čím tohle můžu nahradit abych prošel STK a zatím nic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.