mmpc Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 zdravim vsetkych. prednedavnom som tu pisal z zhanam motor na Fiat Ulysse/P806/ RFU 89kW 2.0ie. (zadrel som ojnicu) tak som ho zohnal , ale z P806 , ale riadiacu jednotku som si nechal z mojho. Lenze ked sme to zlozili, tak nechce drzat otacky, dokonca v malych otackach kape. ked pridam , tak ide v pohode hladko, ale akonahle pustim pedal, otacky klsnu az na 500-600, rozsvietia sa kontrolky, a ide to ko na 3 valce, ale ked znova pridam , tak vsetko ok. poradte co s tym. nemohol ma peugeot ine hodnoty v riadiacej jednotke ako Fiat? motor je ten isty, a v tom peugeote isiel OK. poradte, dik Vyriešené: Takže za vsetko mohol konektor na teplotnom čidle pre riadiacu jednotku. Riadiaca jednotka dostavala hodnoty, ze motor ma teplotu -40st., a preto daval vzdy sytič aj do tepleho motora, aj ta spotreba preto. Ten konektor bol zapojený dobre, ale zly bol ten konektor-asi ulomene kontakty. takze uz to bezí, aj tak dik za rady. [upravil dne 29.12.06 mmpc] [upravil dne 16.1.07 mmpc] [upravil dne 11.2.07 mmpc] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 Samozřejmě, že má nahrané jiné hodnoty, má je každý motor, teda pardon v základu je nahrán program, který může být od výrobce jiný, je dobré něnit motor i s řídící jednotkou nebo ji nechat v servisu přehrát tzn nastavit na výchozí hodnoty daného motoru. [upravil dne 29/12/06 lexa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 29. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 takze pomoze , ak tam dam tu originalnu jednotku, co bola na tom peugeote? ked som kupoval mten motor, tak mi povedal , ze mi ju da ak mi to pojde zle, tak mam si ju ist pytat od toho original motora? ale typ je uplne ten isty, tiez som mal pežotacky motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 Mělo by to pomoci, myslel jsem, že ŘJ:myslim k motoru nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 29. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 a pomohlo by to dat na diagnostiku a tam nastavit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Mrkni jestli je vš připevněno okolo lanka plynu (viz obr.). A tam vpravo jak je takovej malej ozbák je manuání nastavení volnoběhu, tohle zkontroluj, nastav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Původně zaslal: mmpc a pomohlo by to dat na diagnostiku a tam nastavit? Diagnostika je více méně k ničemu, hlavně když nebliká. Ale jak se ukazuje, i když bliká, je téměř k ničemu. Je to zdůvoděnění pro serivsy aby měnili díly co stojí desetitisíce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 30. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 tak este to zatial nemm sprvene, ale dnes sme isli s rodinou na navstevu asi 35 Km , a skoro som spadol na zadok, spotreba mi vybehla podla mojich prepoctov na 19-21 l/100km, pritom som maval spotrebu okolo 8-9 l. je mozne ze neni vsetko dobre pozapajane? nemoze byt odpojena Lamda sonda? Lebo ten mechanik mi vravil, ze mu tam ostali akesi 2 kable s koncovkami, ktore nikam nepasuju. A nejdu mi ani spiatockove svetla, na cidle spiatocky nie je tiez ziaden kabel. Je to asi zle pozapajane. Preco mohla byt takato spotreba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Protože je to asi blbě zapojené a nenahrané ani základní nastavení na daný motor. Když měníš ŘJ tak vždy musíš do ní něco nahrát od výrobce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Zkus si projít všechny konektory, podtlakový hadičky, palivový hadice atd. a pokud máš možnost dát tam původní ŘJ k tomu motoru, tak jí tam šopni, nic tim nezkazíš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Původně zaslal: lexa Protože je to asi blbě zapojené a nenahrané ani základní nastavení na daný motor. Když měníš ŘJ tak vždy musíš do ní něco nahrát od výrobce. Dost pochybuju, že do téhle prastaré ŘJ něco půjde jen tak nahrávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Původně zaslal: mmpc ked som kupoval mten motor, tak mi povedal , ze mi ju da ak mi to pojde zle, tak mam si ju ist pytat od toho original motora? nejjednodušší je zkusit tu původní ŘJ, pak bych hledal chybu v !procesu skládání\", ten nový motor si nějak rozebíral nebo jen přehodil?? Každopádně si měl dole sání, utěsnil jsi ho dobře?? Ja ná 1.9 benzín žádné těsnění nemám, lepím to jen silikonem, těsnění je mezi škrticí klapou a tělem sání, měl jsem ho asi vymačkané a chovalo se to podobně.. Pak jsem sundal škrtící klapu, namazal silikonem, složil a je klid.. mimochodem, škrtící klapu jsi použil z kterého motoru?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: lexa Protože je to asi blbě zapojené a nenahrané ani základní nastavení na daný motor. Když měníš ŘJ tak vždy musíš do ní něco nahrát od výrobce. Dost pochybuju, že do téhle prastaré ŘJ něco půjde jen tak nahrávat. Do každé musel výrobce něco nahrát, když mám starou jednotku k motoru, tak bych ji použil s motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 nemusel, proste tam nabouchali svaby s jednotnym softwarem pro celou serii motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 1. leden 2007 Sdílet Odesláno 1. leden 2007 Původně zaslal: .mycTD nemusel, proste tam nabouchali svaby s jednotnym softwarem pro celou serii motoru. S tím souhlasím, ale fiat tam dal něco jiného než Peugeot, proto měnit motor i s řídící jednotkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmpc Odesláno 2. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Ano, ale motor bol tiez Peugeot. A motor sa len cely prehodil, aj so skrtiacou klapkou. / mimochodom, ten silikon treba dat na tu casť od klapky co ide ta hruba hadica k filtru? lebo tam to len na eskapaske drzi, a nie bohvieako. / Tu druhu RJ zatial nemam, ale ten co mi predaval motor mi ju slubil , len sa snim zatial nemozem spojit. A nemoze sa takto chovat motor ak neni alebo zle zapojena Lamda sonda? hlavne ta spotreba. dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Původně zaslal: lexa Původně zaslal: .mycTD nemusel, proste tam nabouchali svaby s jednotnym softwarem pro celou serii motoru. S tím souhlasím, ale fiat tam dal něco jiného než Peugeot, proto měnit motor i s řídící jednotkou. Ale prdlačku tam dal Fiat jinou, ty motory jsou jen a pouze Peugeot, i s chlupama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Hmmm, no tak jo.:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 samozrejme, ze nedoladuji kazde auto na brzde, ale co jsme zkouseli Tommatovu RJ na meho Fenixe, tak to haprovalo uplne jinak nez s moji. Takze jestli je ta moznost, tak bych urcite zkusil tu puvodni. Ale podle me bude chyba v zapojeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 2. leden 2007 Sdílet Odesláno 2. leden 2007 Původně zaslal: mmpc Ano, ale motor bol tiez Peugeot. A motor sa len cely prehodil, aj so skrtiacou klapkou. / mimochodom, ten silikon treba dat na tu casť od klapky co ide ta hruba hadica k filtru? lebo tam to len na eskapaske drzi, a nie bohvieako. / Tu druhu RJ zatial nemam, ale ten co mi predaval motor mi ju slubil , len sa snim zatial nemozem spojit. A nemoze sa takto chovat motor ak neni alebo zle zapojena Lamda sonda? hlavne ta spotreba. dik To že netěsní ta hrubá hadice ke vzduchovému filtru až tak nevadí, je to před škrtící klapou.. Těsnit musí klapa a sací potrubí.. A s lambdou si něco prováděl? Spotřeba by s tím mohla hodně souviset, třeba kdyby to přisávalo vzduch, máš dobře nasazený (a utěsněný grafitovým kroužkem) výfukový svod?! [upravil dne 2.1.07 C.J.] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.