Pája Rybišár

Tlakové koule u 405 MI 16X4

16 posts in this topic

Ahoj lidi,tak neustále řeším problem s zadní nápravou,ale už na 100%vím že jsou špatný tlakový koule.Někdo mi tady říkal že jsou shodné jako u Citroenu BX tak se vás chci zeptat jestli stim nekdo nema určitiou zkušenost,nerad bych nakoupil věc za 1100kč a pak ji měl doma na výstavu:nevim...Předem všem velky dík za cokoli k napravě 4X4....:papa

PS:Neví někdo kolik bude stat to ložisko kardanu ve střední časti vozidla??(uložení kardanu)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj,pokud jsou ty koule stejné jako v Citroenu BX tak se nemusí měnit a dají se dofoukat dusíkem. Podmínkou je, aby v těch koulích nebyla proražená plastová membrána. Na každé té kouli by měl být vyražen údaj o hodnotě tlaku a na tuto hodnotu by se měla nafoukat. Cena za dofouknutí koule se pohybuje okolo 250,-Kč/ks. Lidi co se tím zabývají Ti změří tlak v těchto koulích protitlakem a podle potřeby doplní. V případě nulového tlaku zjistíš proraženou membránu vyšroubováním plnícího šroubu a otočením otvoru směrem dolů. Pokud z koule nebude vytékat olej, měla by být dobrá. Měl bys to poznat i na tom šroubu, jestli je od oleje nebo je suchý.

Pokud něco ozvi se.

Pepa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nová koule bude asi levnější od Citrenu než od Peugeotu, zkus si ji najít v katalogu ( http://www.stuartmcguire.co.uk/pug) a potom na stránkách http://www.peugeot.cz v sekci Náhradní díly. Jinak bych asi zkusil sehnat někoho, kdo je schopnej ty koule nafoukat (třeba přes BXclub- Neon by mohl pomoct s kontaktama ;) ), třeba to někdo v okolí Chrudimi dělá :super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky moc,v okoli Chrudimi to dělá specialista na Citroën v Holetíně,ale zkusím spíš juknout na to kolik by stala nova než něco dofukovat....;):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citröen má vzadu 2 koule, kdežto 405 Mi16x4 pouze jednu a nová stojí okolo 5.000,- !!!! Zaměnit to za tu levnější z citröenu jde, ale žádná koule od citroěnu nemá stejný tlak jako ta na 405ku, takže bych se být tebou vyprdnul na experimenty a koupil originál co tam patří. :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jakej tlak ta koule je? U BX je ta největší asi na 65 atm. Pokud má x4 vyšší tlak, zkusil bych se pozeptat na http://xantiaclub.cz , protože xantoška bude mít ty koule stopro na vyšší tlak...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

BXo má zadní koule na menší tlak a Xantie zase na větší.......prostě originál je originál

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak by tam šla dát kouple na vyšší tlak, která by se nafoukla jen na ten potřebnej- udržet homusí tak jako tak....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono to Dundee tak jednoduche neni ,ale ja bych nejdriv zkusil jestli jde ta stara dofoukat a potom kdyz se jedna o MI tak do te s vetsim tlakem , u SR jedokonce jina nez u MI a T16 .

Bohousi u tebe jiz nesla udelat dofuk te koule nebo jsi to ani nezkousel ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo ,ale zase nova ve nova,protoze to tak vydrzi maximalne 2 roky,a nikdo nevi kdy to utece a kde vas to nechá ve štichu....každopadne se zetmam jeste i na BX clubu....vsem diky za tuto diskuzi with 4x4:super:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

barenst - já to ani nezkoušel. Prostě jsem řekl, že chci ten zadek zrepasovat, udal jsem částku kterou jsem ochoten investovat a bylo........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.