Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Elektrika


Guest chmeldaGTI

Recommended Posts

Guest chmeldaGTI

Zdarec brácha má takovej VĚTSHÍ problém. Má P 205 1,8 D, fungoval naprosto bez problémů, ale předefčírem, kdyš chtěl večer jet pryč tak auto nechtělo nastartovat, ba ani se nerosvítily kontrolky nic. Tak otevřel kapotu a baterka byla celá rozpálená, řek bych, že se to f ní pjekně vařilo, fzal sem měřák a plus a mínus byly total tvrdej zkrat, doměřil sem se maximálně, že je to ta vjetef ze startéru a altíku... Nevíte co by to mohlo bejt ???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chmelda GTI: píšeš jak maximální lopaťák ... fakt hrozný to po tobě přelouskat ... ale věřim, že na tento tvůj slang nabalíš hafec třinácti až čtrnáctiletech holčiček - tak good luck. Jinak bych se klaněl taky k oněm diodám - takže proměřit a popř nechat opravit - i když on už se spíš víc vyplatí koupit celej altík ... jsou už na vrako celkem dost levný (ikdyž samo, že nemusí bejt taky v cajku). Anebo ještě ona kostra - jestli nemáš měřák, zajel bych k autoelektrikáři a on Ti to potvrdí- ikdyž nevim, proč by Ti takhle začala vařit baterka:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest chmeldaGTI

to Neon : co znamená lopaťák ? :D , třináctiletý holčičky nemám zapotřebí to mi věř :-)

jinak baterka se začala vařit protože tam je ten zkrat - skus si drátem propojit na baterce + a - a uvidísh co to

bude dělat.... takhle přesně se to teď chová

ty diody mě napadly taky a eshtě možná regulační relé... mno, dopiju čaj a vydám se ven do mrazu to proměřit :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podobný problem mala kolegyäa na felícii. Tam odišiel regulátor napätia a betériu nabíjal na plný výkon(18,45V), tak baterka to nevydržala a nadula sa, ešte chvilku jazdenia a roztrhla by sa a ten pohľad by som neprial nikomu!!! Mimovhodom už som niečo podobné videl ako vyzerá motor obliaty od kyseliny! Strach a hrúza a novy motor, alebo aspoň časť z neho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já nevim, pokud odejde regulátor napětí či diodovej blok v altíku, tak to buď nedobíjí a nebo naopak přebíjí, ale při nastartovanym motoru, kdežto Chmelda psal, že se ani nerozsvítily kontrolky před startem a baterka skoro vařila. Podle toho bych to viděl čistě na baterku nebo již zmiňovanou kostru mezi mínus pólem baterky a karoserií/motorem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: chmeldaGTI

Baterka je fungl nová. Ten zkrat je kdysh vyndásh baterku tak mezi + a - svorkou, tzn. že je někde + prošlehlý na kostru, ale vůbec nemůžu přijít a to kde :bojim

no jedině asi ten hrubý kabel ke startéru, jinak všude jsou přeci pojistky, ne??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...