Guest chmeldaGTI Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 Zdarec brácha má takovej VĚTSHÍ problém. Má P 205 1,8 D, fungoval naprosto bez problémů, ale předefčírem, kdyš chtěl večer jet pryč tak auto nechtělo nastartovat, ba ani se nerosvítily kontrolky nic. Tak otevřel kapotu a baterka byla celá rozpálená, řek bych, že se to f ní pjekně vařilo, fzal sem měřák a plus a mínus byly total tvrdej zkrat, doměřil sem se maximálně, že je to ta vjetef ze startéru a altíku... Nevíte co by to mohlo bejt ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 Asi diody v altíku. Otázka bude znít co to vzalo sebou (vinutí altíku?). Anebo jednoduše někde prodřený kabel na kostru. [upravil dne 29.12.2006 P607Olda] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neon Odesláno 29. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2006 chmelda GTI: píšeš jak maximální lopaťák ... fakt hrozný to po tobě přelouskat ... ale věřim, že na tento tvůj slang nabalíš hafec třinácti až čtrnáctiletech holčiček - tak good luck. Jinak bych se klaněl taky k oněm diodám - takže proměřit a popř nechat opravit - i když on už se spíš víc vyplatí koupit celej altík ... jsou už na vrako celkem dost levný (ikdyž samo, že nemusí bejt taky v cajku). Anebo ještě ona kostra - jestli nemáš měřák, zajel bych k autoelektrikáři a on Ti to potvrdí- ikdyž nevim, proč by Ti takhle začala vařit baterka:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JHa Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Řekl bych regulátor napětí v alternátoru, za předpokladu, že je dobré ukostření a to i mezi motorem a karoserii. Bývá upadlé a přerušené to propojení. Pepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest chmeldaGTI Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 to Neon : co znamená lopaťák ? , třináctiletý holčičky nemám zapotřebí to mi věř :-) jinak baterka se začala vařit protože tam je ten zkrat - skus si drátem propojit na baterce + a - a uvidísh co to bude dělat.... takhle přesně se to teď chová ty diody mě napadly taky a eshtě možná regulační relé... mno, dopiju čaj a vydám se ven do mrazu to proměřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jkmtrnava Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 Podobný problem mala kolegyäa na felícii. Tam odišiel regulátor napätia a betériu nabíjal na plný výkon(18,45V), tak baterka to nevydržala a nadula sa, ešte chvilku jazdenia a roztrhla by sa a ten pohľad by som neprial nikomu!!! Mimovhodom už som niečo podobné videl ako vyzerá motor obliaty od kyseliny! Strach a hrúza a novy motor, alebo aspoň časť z neho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 30. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2006 No já nevim, pokud odejde regulátor napětí či diodovej blok v altíku, tak to buď nedobíjí a nebo naopak přebíjí, ale při nastartovanym motoru, kdežto Chmelda psal, že se ani nerozsvítily kontrolky před startem a baterka skoro vařila. Podle toho bych to viděl čistě na baterku nebo již zmiňovanou kostru mezi mínus pólem baterky a karoserií/motorem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest chmeldaGTI Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Baterka je fungl nová. Ten zkrat je kdysh vyndásh baterku tak mezi + a - svorkou, tzn. že je někde + prošlehlý na kostru, ale vůbec nemůžu přijít a to kde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubko Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Ešte by som skontroloval štartér. + baterky je s ním natvrdo prepojený tým najhrubším vodičom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Původně zaslal: chmeldaGTI Baterka je fungl nová. Ten zkrat je kdysh vyndásh baterku tak mezi + a - svorkou, tzn. že je někde + prošlehlý na kostru, ale vůbec nemůžu přijít a to kde no jedině asi ten hrubý kabel ke startéru, jinak všude jsou přeci pojistky, ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pata Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Původně zaslal: chmeldaGTI skus si drátem propojit na baterce + a - a uvidísh co to bude dělat.... Ja to vim, kuevsky si popalis ruku od toho dratu :D:D:D:D, resp. si ten drat bude hrat na vysoke pece Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 31. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2006 Mě se taky \"vařila\" autobaterie a tak jsem dal jinou a od té doby je vše v pořádku.:super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.