Daniel80

Benzín nebo nafta u peugeot 605

4 posts in this topic

Ahoj chci si koupit peugeot 605 a rozhoduji se mezi benzínem a naftou. Tak bych prosil o radu kdo má zkušenosti s tímto vozem. Dříve jsem měl opel omega 2.5td a dost jsem se spálil s motorem tak jsem k naftě opatrnější. Jde mi hlavně a spolehlivost spoteba mi zas tak nevadí. Pokud bych volil benzín tak třílitr, dvoulitr se mi zdá na dané auto slabé a dvoulitr benzín turbo tak často k prodeji není. Takže benzín a nebo naftu poradí mi někdo? Děkuji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem 3V6 a je to perfektní svezení, spolehlivost a životnost motoru výborná. Já jsem ho prodával s najetými 300 t. km, a kolega stejný 3V6 dal na vrakoviště s najetými 450 t. km (přežilo to povodně a kazila se elektronika a klima)

Spotřeba kolem 10 až 11 l/100 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Daniel80

Ahoj chci si koupit peugeot 605 a rozhoduji se mezi benzínem a naftou. Tak bych prosil o radu kdo má zkušenosti s tímto vozem. Dříve jsem měl opel omega 2.5td a dost jsem se spálil s motorem tak jsem k naftě opatrnější. Jde mi hlavně a spolehlivost spoteba mi zas tak nevadí. Pokud bych volil benzín tak třílitr, dvoulitr se mi zdá na dané auto slabé a dvoulitr benzín turbo tak často k prodeji není. Takže benzín a nebo naftu poradí mi někdo? Děkuji

ja mozem len doporucit 3,0 v6.spotreba okolo 10-11l ale motor tam nieco vydrzi.kultivovany zvuk a ten tah je fakt dobry.pocul som ze tie hladke 2,0 benziny maju skoro taku spotrebu ako 3,0.diesel ja osobne nemusim,je to pre mna slabe.vyhody dieslu ti zase povie niekto iny

Share this post


Link to post
Share on other sites

V první řadě bych se vyprd na celou 605, a koupil si raději 406. Sice je o třídu menší, ale je to podstatně méně riziková koupě.

Co se motorů v 605 týče, tak 2,0 nedoporučuji, na to auto je slabý, a v kombinaci s dlouhým zpřevodováním, které mělo zachovat jakýs takýs komfort, je zajištěna poměrně velká úmrtnost těhle motorů - ačkoliv v jiných autech jezdí celkem bez problémů (dokonce i ve stejně těžké 806 zdaleka tak neodchází, díky jinému zpřevodování). A vyhnul bych se zde i naftě. Ač jinak jezdím prakticky výhradně v naftových pixlách, zde je ten motor opět více rizikový - jak 2,1, tak i 2,5TD. Suma sumárum - zbývá ti akorát ten třílitr... nicméně stejně bych spíš vzal tu 406, jak jsem uvedl dříve (tam má i ten výběr motorů podstatně větší, u 406 můžeš naprosto klidně vzít i 2,0 16V... 2,2, i ten třílitr se zde dával).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.