Sign in to follow this  
Followers 0
KoZLiK

Servo u P205 1.9D

9 posts in this topic

Bry den. Mam jeden dotaz: Kamarad ma P205ku 1.9D a pri zataceni na jakoukoliv stranu piská servo.Deje se to jen pri studenem motoru(za tepla to nedela,alespon sem si toho nevsimnul).Poradte.Predem diky za jakoukoliv odpoved.

PS:Co ma delat kdyz ubejva olej ze serva.(nikde ale netece)

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyz ubejva, tak asi nekde tece.......

Ten olej v servu se taky casem zahreje, tak to by mohlo vysvetlit ty pazvuky.....

Ale taky to muze byt napnutim remene..

BTW: je to fakt piskani nebo spis takove huceni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky mi píská servo - dělá to pumpa, hlavně když má málo oleje, a v záběru - zkus otočit kola do rejdu, v krajní poloze zapíská...

Pokud musí dolévat, tak někde teče, jak psal Voštík.

Co je to za rok výroby, ta 205-ka, má servopumpu dole pod altíkem, nebo nahoře nad převodovkou?

Jinak, pokud byste někdo věděl o servořízení na 205-ku, koupil bych jej. Stačí mi jen to řízení, servopumpu mám.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud se ztrácí olej, tak většinou v hydraulickém válci nebo jsou netěsný hadičky a ocelový trubičky u rozdělovače hydraulické kapaliny (kdysi můj případ). Ze serva sem v mým případě slýchal tři zvuky. U motoru za studena to dělal řemen. (byla ztuhlá hydraulika-tedy dotáhnout řemen) Další zvuk vznikal při dojetí serva na doraz(to není nic neobvyklého-kapalina se někde v rozdělovači proplejtá kanálkama a dělá to takovej ten syčivej zvuk). Třetí zvuk byl způsoben nedostatkem hydrauliky (to je potom to bzučení). Dpopručuju v první řadě zkontrolovat těsnost hydaulickýho okruhu. Pokaď je to v hadicích-pohoda. Jestli hydraulika uniká kolem pístu-bude to holt něco stát. Dále zkontrolovat napnutí řemenu. Může bejt i zaflákanej od oleje. A propo. Srvo je sqělá věc pokud fachá. jinak je super k zlosti:mad: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

No spis je to takovy vrzani pri dorazu na jakoukoliv stranu.Mam este jeden dotaz:Jak mam vypustit oleje ze serva??? abych skusil tu variantu s tim ze by tomohl delat olej.Predem dik za odpoved.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To KoZLiK: tot otazka, nejlepe nekde dole, ale na rozumnem spoji, rozpojit okruh a nechat to vytect. Ale pozor, pri dolejvani je to pekna pakarna s odvzdusnovanim, skoro jak s ABS ;) Nekde jsem to tady myslim psal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak to ja dostal instrukce, ze sema zatocit na plny rejd parkrat doleva doprava a je odvzdusneno ??? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vostik: Sorry - mas pravdu, JE to tak jak rikas! Parkrat plny rejd, dolejt podle potreby - s vypnutym motorem, pak nastartovat, parkrat plny rejd, vypnout motor a dolejt k rysce.

Ja jsem si to splet s necim jinym, ale sakra s cim? :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.