tomas309 Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Peugeot 309, 1.9 rok v. 88, benzín,stříkačka. 1. Při startu se motor toči na prázdno, po několika pokusech chyt,ale náhle zhasne. První nalezený problém byl v zhoření kostřícího drátu mezi zemí (mínus polem baterky) a motorem. Po odstraění této závady potíže s ad.1 přetrvávají. Cca po osmém startu je baterie slabá (vybitá), prosím o pomoc už si opravdu nevím rady. Mé ICQ je 365378772 další info dodám. Předem děkuji:myslim [upravil dne 28.12.2006 tomas309] [upravil dne 28.12.2006 tomas309] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 pro zacatek to zkus prelozit do cestiny a hlavne napis, o jaky motor jde:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 fakt tomu není rozumět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 nemusis psat zrovna VIN kod (ale muzes), pro zacatek stacilo jestli je to benzin, nebo diesel. Jinak kostra zacne horet vetsinou proto, ze nekde jinde chybi -tzn zkontroluj, jestli mas mezi minus na baterce, motorem a karoserii poradny kabel. Pak budes muset jit postupne: hlavni je, aby tam sel benzin a svicky jiskrily. Pak jestli nejsou prehazene kabely ke svickam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tutman Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Původně zaslal: P607Olda fakt tomu není rozumět. asi nějaké nářečí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas309 Odesláno 28. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 Původně zaslal: .mycTD nemusis psat zrovna VIN kod (ale muzes), pro zacatek stacilo jestli je to benzin, nebo diesel. Jinak kostra zacne horet vetsinou proto, ze nekde jinde chybi -tzn zkontroluj, jestli mas mezi minus na baterce, motorem a karoserii poradny kabel. Pak budes muset jit postupne: hlavni je, aby tam sel benzin a svicky jiskrily. Pak jestli nejsou prehazene kabely ke svickam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 zjisti jestli je baterka skutecne vybita (nesviti ani svetla apod), jinak to muze souviset s tou kostrou. Pokud je to jednobodova strikacka, tak sundej sani a koukni, jak tam jde benzin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas309 Odesláno 28. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 jak tomu mam rozumet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 28. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2006 ...to je jedno, kostru ted neres. Hlavne zjisti, jestli ti tam pri startovani jde benzin a svicky hazou jiskru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomas309 Odesláno 11. leden 2007 Autor Sdílet Odesláno 11. leden 2007 jo pri startovani jde benzin a svicky hazou jiskru. tak co je dalsi mozmost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.