jindra73 Odesláno 26. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2006 Zdravím, jakou řídící jednotku dávali do tohoto modelu - je to BOSCH , SIEMENS nebo obojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 26. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2006 obojí, záleží od roku výroby Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 4. únor 2007 Sdílet Odesláno 4. únor 2007 A neví někdo jak se to dá poznat co tam je za řídící jednotka, nebo v jakém období se tam jaká dávala? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 5. únor 2007 Sdílet Odesláno 5. únor 2007 Staci dat dolu kryt poistiek v motorovom priestore. Tam je riadiaca kednotka - strieborna krabicka velkosti A5. Ak do nej ide jeden velky konektor, je to Bosch. Ak do nej idu 3 konektory, je to Siemens. Druha moznost je dat dolu horny kryt motora a na common rail rampe je stitok vyrobcu. Kto nevie kde najst common rail rampu, tak je to trubka s priemerom cca 1 cm pozklz motora (pri hlave) a vychrdzaju z nej 4 mensie trubicky (1 pre kazdy valec). Riadiace jednoty sa davali podla toho, co bolo zrovna skladom. To, ze na vychod sli Siemens a na zapad Bosch, je blbost. P206 2.0 HDi mali tusim vsetky Bosch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 17. únor 2007 Sdílet Odesláno 17. únor 2007 Původně zaslal: silex Staci dat dolu kryt poistiek v motorovom priestore. Tam je riadiaca kednotka - strieborna krabicka velkosti A5. Ak do nej ide jeden velky konektor, je to Bosch. Ak do nej idu 3 konektory, je to Siemens. Druha moznost je dat dolu horny kryt motora a na common rail rampe je stitok vyrobcu. Kto nevie kde najst common rail rampu, tak je to trubka s priemerom cca 1 cm pozklz motora (pri hlave) a vychrdzaju z nej 4 mensie trubicky (1 pre kazdy valec). Riadiace jednoty sa davali podla toho, co bolo zrovna skladom. To, ze na vychod sli Siemens a na zapad Bosch, je blbost. P206 2.0 HDi mali tusim vsetky Bosch. Tak jsem sundal kryt poistek v motorovém prostoru a je tam stříbrná krabička s 3. konektory (podle toho co jste psal tak asi SIEMENS), ale sdělal jsem kryt motoru a podíval se na common rail rampu a tam je stitek výrobce BOSCH. Tak jsem z toho jelem, co tam mám???????????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 Tak to aj ja. Udaj o konektoroch je zo servisneho maulalu: Elektricje schemy - Kabelaz - Pripojenie centralnej jednotky, kde jasne rozlisuju: pre Bosch 1 konektor, pre Siemens 3 konektory. Ked bude cas, este sa na to pozriem. Pokial viem tak kombinacia: cast Bosch a cast Siemens sa nerobila, aj ked znacna cast dielov je vzajomne priamo nahraditelna. Takze, riadiaca jednotka Bosch = bosch je aj rampa, senzory (vahy vzduchu, teplota...), vstrekovace... Nemas nahodou daku vyhodne kupenu \"skladacku\". Este sa tvrdi ze ak ide od plynoveho pedalu lanko do motoroveho priestoru (potenciometer je v mot. priestore), je to Siemens a ak idu z plyn. pedalu kable (potenciometer je priamo na pedale) je to Bosch. Toto ale neplati, pretoze ja mam Siemens a z plyn pedalu ide len kabelaz, kamos ma Siemens a tiez bez lanka. Teraz ma napadlo, ze sa este dodavala daka Spanielska riadiaca jednotka, ale neviem nic podronejsie. Kamos (automechanik) ju mal na P206 2.0 HDi. Auto bolo stale v servise a rachotilo ako traktor. Nakoniec (po pol roku) vymenili riadiacu jednotku a bol pokoj. Ale auto pre istotu hned predal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 To já mám informaci, že všechny 16 ventily v ropě mají Siemens, alespoň ve 100 kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 posílám foto řídící jednotky tak tedy SIEMENS??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
domav Odesláno 19. únor 2007 Sdílet Odesláno 19. únor 2007 no a u stejného auta Comon rail rampa BOSCH [upravil dne 19-2-07 domav] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 20. únor 2007 Sdílet Odesláno 20. únor 2007 Zatial to vyzwra takto: jeden 88 piovy konektor pre Bosch a motory DW10 a DW12 jeden 48 pinovy + dva 32 pinove konektory pre Siemens a motory DW10 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 20. únor 2007 Sdílet Odesláno 20. únor 2007 Siemens Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 20. únor 2007 Sdílet Odesláno 20. únor 2007 Bosch Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 20. únor 2007 Sdílet Odesláno 20. únor 2007 Oznacovanie motorov TU3JP 1.4 Hdi DW10TD 2.0 HDi 66 kW DW12TD nie som si isty ci to je silnejsi 2.0 HDi Kto vie, nech napise. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 20. únor 2007 Sdílet Odesláno 20. únor 2007 Este by som chcel podotknut, aky bolo toto forum brane akademicky, pretoze staci zajst do servisu - pripojit sa na pocitac - a mate jasno. Pripadne, zistit by to mohli v servise aj z VIN cisla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 20. únor 2007 Sdílet Odesláno 20. únor 2007 Tak mi nedalo a ste som pozrel daco: Tu je oznacovanie niektorych motorov: http://users.bigpond.net.au/skystar/peugeot307/specification.htm Tu je podla VIN, ale nerozlisuje Bosch a Siemens: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/specs/vincode.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Ked suz mal tento vykend otvorenu kapotu, pozrel som sa na tidentifikaciu riadiacej jednotky. Nad pravym svetlom by sa mal nachadzat stitok s menom vyrobcu riadiacej jednotky. Cislo nad vurobcom suvisi s dymivostou. Pozri foto. V hornej casti fotky je vidiet veko nadobky kvap. ostrekovacov. Tak isto priamo na riadiacej jednotke su dva strieborne stitky. Pozrite ten dolny (treba posvietit baterkou). Su na nom dva ciarove kody a hlavne je tam napisane SIEMENS Made in France (v mojom pripade). Su to male pismena priblizne 2 mm. Vsimol som si, ze napis SIEMENS je vylisovany cca 2cm vysokym pismom skoro ces celu krabicu riadiacej jednotky, ale prelis je velmi plytky a na zaoxidovanej krabicke ho temer nevidno (treba pozriet naocaj z blizka - 10 cm) Pozerane na 2.0 HDI 66 kW, r. 2002 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silex Odesláno 26. únor 2007 Sdílet Odesláno 26. únor 2007 Dako sa mi tazko rozbieha klavesnica. Predsa je len podelok rano:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.