sweps

jaky filtr? porodai nekdo

30 posts in this topic

zdra lidi mam dotaz..chci si koupit do 106 1.4xt sport sportovni filtr green

poradi nekdo jaka by byla nejlepsi volba ?

dival sem se na jeden komplet s trubkami chrom a nasavacem koukal sem ze ma i na vic malej flitr na ventyl viko?

je to zbytecnost nebo staci ten kit normal?

[upravil dne 25.12.2006 sweps]

[upravil dne 25.12.2006 sweps]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hans

Je to zbytečnost,stačí origo filtr za 2kila:super

a na 406 Coupé 3.0 24V???

Taky si na jaro chci koupit filtr... Chtěl jsem celý kit od H&K, ale ten na třílitr nic takového nedělá, jen klasický sport.filtr...

Pak jsem si vyhlédl tento kit od firmy green... Nejsou to vyhozené peníze? Jde mi o srovnání sportovního filtru a kompletním kitem sání...

http://peugeot.autodoplnky.cz/peugeot-406/kit-primeho-sani-green-peugeot-406-2-9l-i-v6-24v-v-s286081

Děkuji ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mno nevím, nevím, ale bez dalších úprav motoru mi vždy sportovní filtr přijde jako vyhozené peníze a módní záležitost. Pokud máš těch úprav v plánu více, pak je to v podstatě nezbytá věc a určitě bude lepší celý kit, než jen vložka. Ale s nějakým extra nárůstem výkonu jen díky filtru nepočítej.

Ikdyž nedavno tu byla debata výfuk +20PS, filtr +10PS. A hlavně to tam dávej postupně ať se ti ty koně posčítají! :super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: hans

Je to zbytečnost,stačí origo filtr za 2kila:super

a na 406 Coupé 3.0 24V???

Taky si na jaro chci koupit filtr... Chtěl jsem celý kit od H&K, ale ten na třílitr nic takového nedělá, jen klasický sport.filtr...

Pak jsem si vyhlédl tento kit od firmy green... Nejsou to vyhozené peníze? Jde mi o srovnání sportovního filtru a kompletním kitem sání...

http://peugeot.autodoplnky.cz/peugeot-406/kit-primeho-sani-green-peugeot-406-2-9l-i-v6-24v-v-s286081

Děkuji ;)

a timhle budes nasavat ten teply vzduch od motoroveho prostoru ? no to ti to teda spis ubere nez prida nemyslis ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: hans

Je to zbytečnost,stačí origo filtr za 2kila:super

a na 406 Coupé 3.0 24V???

Taky si na jaro chci koupit filtr... Chtěl jsem celý kit od H&K, ale ten na třílitr nic takového nedělá, jen klasický sport.filtr...

Pak jsem si vyhlédl tento kit od firmy green... Nejsou to vyhozené peníze? Jde mi o srovnání sportovního filtru a kompletním kitem sání...

http://peugeot.autodoplnky.cz/peugeot-406/kit-primeho-sani-green-peugeot-406-2-9l-i-v6-24v-v-s286081

Děkuji ;)

no myslím, že nárůst výkonu nebude ani zdaleka odpovídat vynaloženým 4500 kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

no pravě s tím kitem sání bych měl vzduch nasávat zespod auta... Takže chladný vzduch... Na zahraničních webech jsem o těch kitech četl a všichni to doporučují. Že bude trošku lépe odspoda táhnout a že se jim nepatrně snížila spotřeba. Tak nevím :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

no pravě s tím kitem sání bych měl vzduch nasávat zespod auta... Takže chladný vzduch... Na zahraničních webech jsem o těch kitech četl a všichni to doporučují. Že bude trošku lépe odspoda táhnout a že se jim nepatrně snížila spotřeba. Tak nevím :myslim

Abych řek pravdu tak tě moc nechápu,koupíš si třílitra kterej bych řek že jede jako kráva a řešíš bavlněnej filtr:o:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hans: třeba proto, že ho to baví...

Kdysi dávno jsem napsal tohle pojednání (a ani nechtějte vědět, jak mě oddie za to vynadal.. prej tam mám \"drobné\"nepřesnosti ;) ):

Sportovní vzduchový filtr u motoru 1.9 D (64 k)

Použití sportovního vzduchového filtru u motoru 1.9 D přináší následující výhody :

- zvýšení výkonu o 6,72 k

- zvýšení hluku o 4,83 dB

- spotřeba se sníží o 2,08 %

- pocitově motor citelně táhne odspoda

- navíc při použití sportovního filtru u tohoto motoru dochází k přidání šestého rychlostního stupně do převodové skříně, takže automobil pak dosahuje rychlosti 213,68 km/h.

A na závěr malá douška :

Při použití vzduchového filtru dochází k tlakovým ztrátám - takže, ať máte jakýkoliv filtr, vždycky na něm nějaký úbytek výkonu bude. U starých Š120 se sportovní filtr dělat z normální vložky tak, že se propíchala šroubovákem. V případě, že filtr vyndáte zcela, tlakové ztráty odpadají a motor má vyšší výkon.

Nezapomeňte také, že některé motory nemají zařazený odlučovač oleje, a mohlo by se taky stát, že váš čistě sportovní vzduchový filtr bude za chvíli řádně zaflákaný.

A na závěr: čistě sportovní filtr přijde na cca 2000,- Kč, za což koupíte zhruba 10 trapně sériových filtračních vložek. A těch deset výměn vám to auto většinou stejně nevydrží.

A jako vždy, nikomu neradím a za nic nenesu odpovědnost, rozhodnutí je na vás.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: hans

Původně zaslal: @re

no pravě s tím kitem sání bych měl vzduch nasávat zespod auta... Takže chladný vzduch... Na zahraničních webech jsem o těch kitech četl a všichni to doporučují. Že bude trošku lépe odspoda táhnout a že se jim nepatrně snížila spotřeba. Tak nevím :myslim

Abych řek pravdu tak tě moc nechápu,koupíš si třílitra kterej bych řek že jede jako kráva a řešíš bavlněnej filtr:o:super

Mno, zas tak skvěle nelítá... jak se všude píše, je to spíše pohodlné auto, které pěkně vypadá a jede slušně...

Neočekávám brutální zvýšení výkonu, to asi ani nejde, já jen, že když se dívám na zahraniční weby, tak skoro v každém autě mají sportovní filtr a když si procítám různé fóra, tak všude jej doporučují ... A teď babo raď :myslim

Nemyslím si, že by to měli jen z frajeřiny.... Přece to musí mít své opodstatnění no ne? To by jinak ty firmy, které filtry vyrábějí brzy přišly na buben?!?!?

Díky za Váš názor...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: hans

Původně zaslal: @re

no pravě s tím kitem sání bych měl vzduch nasávat zespod auta... Takže chladný vzduch... Na zahraničních webech jsem o těch kitech četl a všichni to doporučují. Že bude trošku lépe odspoda táhnout a že se jim nepatrně snížila spotřeba. Tak nevím :myslim

Abych řek pravdu tak tě moc nechápu,koupíš si třílitra kterej bych řek že jede jako kráva a řešíš bavlněnej filtr:o:super

Mno, zas tak skvěle nelítá... jak se všude píše, je to spíše pohodlné auto, které pěkně vypadá a jede slušně...

Neočekávám brutální zvýšení výkonu, to asi ani nejde, já jen, že když se dívám na zahraniční weby, tak skoro v každém autě mají sportovní filtr a když si procítám různé fóra, tak všude jej doporučují ... A teď babo raď :myslim

Nemyslím si, že by to měli jen z frajeřiny.... Přece to musí mít své opodstatnění no ne? To by jinak ty firmy, které filtry vyrábějí brzy přišly na buben?!?!?

Díky za Váš názor...

V kombinaci s dalšíma věcma jo a musí to být dobře udělaný. Nejde to tam jen tak plácnout.

Chce to trochu zkoumání jako třeba měření teploty vzduchu (popř. odporu) v určitých částech mot. prostoru při určitých rychlostech apod.

Plánuju něco na jaro, ještě uvidím ale klasicky hozenej filtr místo bývalé krabice to nebude.

Do té doby ale bude stejnak 300 koňový auto tak se na to můžu vyprdnout.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já bych si spíš místo filtru nechal udělat komplet svody odladěné přímo na příslušný motor... Kamrád sehnal někde nějakou firmičku, která se tím zabývá, která hlavně pracuje se závodními auty. Ptal se na Civica a řekli mu že do 20tis. Nakonec se na to vykašlal a koupil si novýho Civica v 1.6 a ty krávo to jede jak střelený....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MPavel

Já bych si spíš místo filtru nechal udělat komplet svody odladěné přímo na příslušný motor... Kamrád sehnal někde nějakou firmičku, která se tím zabývá, která hlavně pracuje se závodními auty. Ptal se na Civica a řekli mu že do 20tis. Nakonec se na to vykašlal a koupil si novýho Civica v 1.6 a ty krávo to jede jak střelený....

jj ty VVTI jedou dobře... ale musíš to pořád točit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, při výměně filtru je nárust výkonu prý někde mezi 3-5 procenty (což by u tvýho auta mělo být už znát). Ale musí se nasávat studený vzduch - tzn - Nutnost vyřešení přívodu studeného vzduchu (přední maska, spodek auta, ...).

Určitě se taky změní zvuk.

Jinak to auto by mělo \"lépe dýchat\" a mělo by jet lépe \"od spodu\" (lze jezdit v nižších otáčkách než o klasické vložky)

Spotřeba? Buď stejná, nebo nepatrně nižší (stejnak se zezáčátku člověk raduje z lepšího zvuku při zadupnutí plynu do podlahy a tak tomu víc nakládá :D)

Jinak jsou lidi schopní se kvůli bavlněnýmu filtru skoro poprat :D Jedni to odsuzujou, druzí vychvalujou.

Kit za skoro 5 tisíc je ale docela dost na to co to ve výsledku přinese. Zkus jinýho výrobce, nebo se poraď s někým, kdo se tim živí a nech si udělat něco \"na míru\" - tohle autíčko už by si to i zasloužilo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: tanagy Zkus jinýho výrobce, nebo se poraď s někým, kdo se tim živí a nech si udělat něco \"na míru\" - tohle autíčko už by si to i zasloužilo

Jiný výrobce kit nedělá...

Nevím jestli by to na \"míru\" nevyšlo extrémně draze... Těch 5000kc je pro mně strop... nechci vrážet peníze jen do auta, i když mně to zatím baví :D

Pokud nějakého výrobce znáš, hoď sem prosím kontakt... Děkuji:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: tanagy Zkus jinýho výrobce, nebo se poraď s někým, kdo se tim živí a nech si udělat něco "na míru" - tohle autíčko už by si to i zasloužilo

Jiný výrobce kit nedělá...

Nevím jestli by to na "míru" nevyšlo extrémně draze... Těch 5000kc je pro mně strop... nechci vrážet peníze jen do auta, i když mně to zatím baví :D

Pokud nějakého výrobce znáš, hoď sem prosím kontakt... Děkuji:super

Zdar nevim jestli to mas aktualni , ale podel se semnou co si koupil, nebo nekoupil :D ja ted budu menit olej a filtr , ale bud do org. boxu dam od GREEN bavlnenej, a nebo si koupim presne ten kit co si tady daval na nej link, akorat je to jen sada misto , naseho org. boxu takze k tomu potrebujes asi jeste sadu na prodlouzeni nekde mezi motorem aby si to dal nekam kde nejde teplo od motoru, popripade tam maj i drazsi hlinikovi , a jeste je to prej dobry omotat , teploodvadeci paskou ,

Ale vetsinou tuneri co sem koukal na tuning foru, me doporucily do stavajiciho boxu bavlnu a nehrotit to nako, protoze opravdu narust vykonu nic moc, a pokud to udelas blabe a bude to nasavat teplej vzduch tak vsechyn maly vyhody sou hned do protikladu a hur to jede , vic to zere , takze tam musis , merit teplotu, atd, zouset to vyturovatm zastavit a hned si sahnout na trubku a filtr jestli je to ledovi nebo teply, je stim mrte prace, mrte to sotji, bavlna do org, boxu stoji 1300Kc a nevim jak ty ale ja org, bos mam primo sani uprostred kapoty pod znakem tak to je asi nejlepsi reseni a asi to tak necham

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Jogin

Původně zaslal: @re

Původně zaslal: tanagy Zkus jinýho výrobce, nebo se poraď s někým, kdo se tim živí a nech si udělat něco "na míru" - tohle autíčko už by si to i zasloužilo

Jiný výrobce kit nedělá...

Nevím jestli by to na "míru" nevyšlo extrémně draze... Těch 5000kc je pro mně strop... nechci vrážet peníze jen do auta, i když mně to zatím baví :D

Pokud nějakého výrobce znáš, hoď sem prosím kontakt... Děkuji:super

Zdar nevim jestli to mas aktualni , ale podel se semnou co si koupil, nebo nekoupil :D ja ted budu menit olej a filtr , ale bud do org. boxu dam od GREEN bavlnenej, a nebo si koupim presne ten kit co si tady daval na nej link, akorat je to jen sada misto , naseho org. boxu takze k tomu potrebujes asi jeste sadu na prodlouzeni nekde mezi motorem aby si to dal nekam kde nejde teplo od motoru, popripade tam maj i drazsi hlinikovi , a jeste je to prej dobry omotat , teploodvadeci paskou ,

Ale vetsinou tuneri co sem koukal na tuning foru, me doporucily do stavajiciho boxu bavlnu a nehrotit to nako, protoze opravdu narust vykonu nic moc, a pokud to udelas blabe a bude to nasavat teplej vzduch tak vsechyn maly vyhody sou hned do protikladu a hur to jede , vic to zere , takze tam musis , merit teplotu, atd, zouset to vyturovatm zastavit a hned si sahnout na trubku a filtr jestli je to ledovi nebo teply, je stim mrte prace, mrte to sotji, bavlna do org, boxu stoji 1300Kc a nevim jak ty ale ja org, bos mam primo sani uprostred kapoty pod znakem tak to je asi nejlepsi reseni a asi to tak necham

nějak jsem to dosud nerešil... ale nedávno jsem si sání vytáhnul do prostoru kde mám místo na mlhovku, takze to saje cerstvy vzduch... koupim tomu bavlneny do origo boxu...a asi vice to resit nebudu... ten kit za 5k jsou fakt vyhozene prachy...

Maximalne to necham cipnout a udelat svody... vic asi ne :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem jen koupil vlozku od K-N za 1500 k tomu cistici sadu za 500 a ted uz si jen budu jezdit a cistit:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: Jogin

Původně zaslal: @re

Původně zaslal: tanagy Zkus jinýho výrobce, nebo se poraď s někým, kdo se tim živí a nech si udělat něco "na míru" - tohle autíčko už by si to i zasloužilo

Jiný výrobce kit nedělá...

Nevím jestli by to na "míru" nevyšlo extrémně draze... Těch 5000kc je pro mně strop... nechci vrážet peníze jen do auta, i když mně to zatím baví :D

Pokud nějakého výrobce znáš, hoď sem prosím kontakt... Děkuji:super

Zdar nevim jestli to mas aktualni , ale podel se semnou co si koupil, nebo nekoupil :D ja ted budu menit olej a filtr , ale bud do org. boxu dam od GREEN bavlnenej, a nebo si koupim presne ten kit co si tady daval na nej link, akorat je to jen sada misto , naseho org. boxu takze k tomu potrebujes asi jeste sadu na prodlouzeni nekde mezi motorem aby si to dal nekam kde nejde teplo od motoru, popripade tam maj i drazsi hlinikovi , a jeste je to prej dobry omotat , teploodvadeci paskou ,

Ale vetsinou tuneri co sem koukal na tuning foru, me doporucily do stavajiciho boxu bavlnu a nehrotit to nako, protoze opravdu narust vykonu nic moc, a pokud to udelas blabe a bude to nasavat teplej vzduch tak vsechyn maly vyhody sou hned do protikladu a hur to jede , vic to zere , takze tam musis , merit teplotu, atd, zouset to vyturovatm zastavit a hned si sahnout na trubku a filtr jestli je to ledovi nebo teply, je stim mrte prace, mrte to sotji, bavlna do org, boxu stoji 1300Kc a nevim jak ty ale ja org, bos mam primo sani uprostred kapoty pod znakem tak to je asi nejlepsi reseni a asi to tak necham

nějak jsem to dosud nerešil... ale nedávno jsem si sání vytáhnul do prostoru kde mám místo na mlhovku, takze to saje cerstvy vzduch... koupim tomu bavlneny do origo boxu...a asi vice to resit nebudu... ten kit za 5k jsou fakt vyhozene prachy...

Maximalne to necham cipnout a udelat svody... vic asi ne :)

Tak jsem konečně koupil sportovní filtr do origo boxu od firmy K&N a rozdíl je opravdu veliký. Auto má mnohem lepší, ostřejší zvuk a mnohem ochotněji se točí... Se 100okt.benzínem jsem s tím fičel 250km/h... před tím 240 a moc už to nechtělo, tak to u 250km/h pořád ještě trošku zrychluje... takže kdo má V6 vřele doporučuji... těch 1800kč nejsou vyhozené peníze! :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo bavlňák je bavlňák :-)

Jen pořád nechápu, proč ho tam nedávají od výroby:bojim

Že by si nevyďelali? Blbost....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.