Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chlazeni


Strana

Recommended Posts

Ahoj vsichni,

vcera jsem zjistil, ze se mi 307 chladi tak,ze i po dlouhy jizde zustava rucicka na teplomeru bez hnuti, pohne se jenom pri jizde do vetsiho kopce, tak na 50. Jakmile zastavim a necham motor bezet na miste, zacne se zvedat az k 90. Na 95 spusti ventilator, to je ok. Mam podezreni, ze mi otvira termostat hned zkraje. Nemate nekdo nejakou zkusenost ci radu?Motor1,6 88KW Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to teda vyzerá fakt na ten termostat, že je stále otvorený.

Ja som si všimol na svojej 406 hdi, že keď nechám auto ráno v zime bežať tak ručička je stále tesne dole a vôbec sa nepriblíži na 80-90C až keď sa nerozbehnem autom po ceste. Pri jazde sa potom ustáli na 80-90. Pripada mi to akokeby sa pri voľ:myslimnobehu ani nezahrial poriadne motor.:myslim:myslim:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Strana

no ja jsem si taky zpetne uvedomil, ze se vzdycky teplota pohybovala u zahratyho motoru kolem 70 stupnu. Prislo my to celkem malo, ale dneska uz je mozny vsechno.Jestli uz to nebyl prvni priznak problemu.

Ahoj,

jojo, tak to jsme na tom stejne/podobne...muj P405 1.6i take drzi behem jizdy teplotu kolem 70st. a jen kdyz ho zhavim do kopce, nebo stojim ve fronte tak sotva dosahnu 80~90st. - chystam se na vymenu termostatu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Termostat asi treba vymeniť ,kontrola termostatu: ak sa po naštartovani zacne hned spolu s motorom zohrievať aj chladič vpredu tak je zly termostat,spravna funkcia: teplota motoru cca 80 - 90 potom by sa mal zacať otvarať termostat a otvorit druhy okruh chladenia, ak je nišia prevadzkova teplota motora =zvyšuje sa aj spotreba benzinu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží na původu vozidla. Existuje více druhů termostatu podle klimatu ve kterém auto jezdí, liší se stupni C. Pokud se jedná o auto dovezené např. z Francie nebo Itálie tak by mělo mít termostat pro mírné klima a bude udržovat nižší provozní teplotu cca 70 st.C. pokud se jedná o auto koupené u nás popř.třeba v SRN tak bude provozní teplota cca 80 st.C. Na termostatu je hodnota otevření uvedena, už si nepamatuji na tu hodnotu, myslím že pro naše klima to bylo u motoru 2,1 TD 86 st.C. Mě osobně termostat pro to mírné klima vyhovoval více v létě, měl jsem pocit že se auto tolik nehřeje, v zimě to hůře topí.

Pepa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...