Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

turbo???


Lukash605

Recommended Posts

Ahoj,tak mi ty svátky pěkně začínaj.Dnes jsem se vypravil na Vysočinu a na dálnici jsem to zapích na 84 km směr Brno.Mám pocit že odešlo turbo chvilku to ještě jelo a pak bílý kouř za autem a konec.Mám jen dotaz jestli mohlo odejít jen turbo nebo i něco jiného.Mám pocit že se zadřelo:( jinak je to 2.0 Svti...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem to ještě řešil s kámošem.Turbo bude asi úpně mrtvý protože není vůbec slyšet.A navíc kouř se valí furt ale motor nastartuju a má i normální chod.Ale další problém z vejfuku jde olej a celkem dost.A od měrky oleje se taky kouří.Může to být \"jen\"přidřený?Ale zase ten chod motoru je celkem normální.Vím jasně že turbo je v háji.Ale co vzalo sebou?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Xander Cage

To bych spíš možná viděl na těsnění pod hlavou, podle mě jde bílý kouř, když se spaluje voda.

To bude ta hlava nebo v lepším případě těsnění pod ní. Dostává se ti do motoru voda proto ta pára. S tím už bohužel mám zkušenosti.

[upravil dne 30/12/06 KUBBACHER]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
Původně zaslal: rimmer

pravda je, ze uz jsem videl z tohodle turba u jednoho znameho v ostrave, jak to melo ukroucenou tu hridelku..asi vyrobni vada nebo co, ale ta hridelka byla ukroucena :) docela zajimave

až auto dovezu do prahy tak písnu co se přesně stalo:superhlavně že už budu jezdit 605-kou a ne felicii:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak včera jsem konečně dovezl auto domů.A večer zkoumal ten starý vnitřek turba.Celkem mazec lopatky které pohání vzduch jsou úplně rozlámané nebo tam jsou jen kousky.Takže to byl ten zvuk co jsem slyšel než se to zadřelo.Tím pádem se to tam nějak celé rozbilo a šel olej do výfuku.Docela jsem se divil když jsem nasedl a po zahřátí jsem dupnul na plyn.Turbí to jako nikdy:o

rimmer:pěkný videjka jestli jsi to teda ty:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Lukash605

Tak včera jsem konečně dovezl auto domů.A večer zkoumal ten starý vnitřek turba.Celkem mazec lopatky které pohání vzduch jsou úplně rozlámané nebo tam jsou jen kousky.Takže to byl ten zvuk co jsem slyšel než se to zadřelo.Tím pádem se to tam nějak celé rozbilo a šel olej do výfuku.Docela jsem se divil když jsem nasedl a po zahřátí jsem dupnul na plyn.Turbí to jako nikdy:o

rimmer:pěkný videjka jestli jsi to teda ty:D

kolik stala repase turba, a co ti v nem vsecko menili ? nebo jsi menil za starsi jine ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rimmer:co mi říkal v servisu tak zůstal jen obal vnitřek je komplet nový,dohodli jsme se na repas.je to nějaká profi firma ve Velký Bíteši a bohužel jsem byl v tý nejhorší možný závadě tak jsem v tom za dvacet což je celkem mazec,ale je tam záruka tak uvidíme.zase jsem si říkal vzít někde starý tak nevím co stím je a můžu ho měnit třeba po pár km.jen tak pro info jsem se koukal kolik by stalo originál z francie a vyšlo by to na 45 tisíc:o.jinak mám tam gareta tak i možná proto to vyšlo dráž...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to je slusna palka..kdybych byl kutil, tak tam dam nejake VTN 17, ktere se da ve velmi dobrem stavu koupi i za 5 tisic a ma variabilni nastaveni lopatek, takze tahne lid od spoda. Nevim jestli se tam davaly ruzne turba, ja sam nevim co mam, doufam, ze mi brzo neodejde, ale meneny asi jeste nebylo bych rekl.

Jeste prosimte, jak to turbo vymontoval ?Museli ste davat pryc motor, nebo to slo spodem pri nakloneni motoru ? Zajima me to docela, je tam zespoda strasne malo mista

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo u 2.1TD vyndáš horem, akorát ho musíš shodit ze svodů. Já osobně jsem to řešil když původní dosloužilo VTG turbem GARRETT GT17V48A, které se nechá sehnat za pár korun a hlavně nemá najeto půl milionu jako všechny ty origo z vrakáren. Mno a taky to podstatně líp jede. Ikdyž práce jak na kostele....

[upravil dne 2.2.07 Kenduch]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo je na původním místě. Svody jsou také původní, akorát je potřeba sehnat ty bez EGR ventilu. Pak je tam redukce dělaná na CNC a svod k originálnímu výfuku. Který šel ale stejně po 14 dnech pryč, protože motor dusil. Akorát ovládání turba byla chuťovka a je skoro až u nápravy, bo tam je místa jak v hodinkách. Mno a turbo je komplet přetočené (výfuková a sací část), kvůli přivodu mazání.... A taky je upravenej jeden silentblok motoru, protože jsem potřeboval o nějakej ten cm motor víc předklonit a pevněji usadit aby se turbo neopíralo při záběru o karoserii.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...