Sign in to follow this  
Followers 0
Guest snuky

vibrace v řádičce na 3st.

11 posts in this topic

ahoj mam možná menší problém , nevim ejstli je to normání u tohodle motoru mam 2,1 svtd ale kdyz de motor do tahu na 3rychlostni stupen strasne se trese zadicka ,mam nekdy pocit ze ten kvalt vypadne ale na jinejch rychlostech to nedela ,resil sem tady silentblok na motoru ze uz neni moc ready ,muze to mit vliv na prevodovku ? nebo je chyba nekde ve skrini,teda jestli to neni normální ?Mam pocit ze se to nezhorsuje ani nezlepsuje :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nejprve prohlídni silentbloky u motoru - jsou prý tři.

Jinak to může být poloosa, ta strana u motoru. Ale jestli levá nebo pravá, to bude těžko převídat. Zkuste řidič a spolujezdec a pak si přesedněte, jestli určíte, která strana.

Největší švanda je když je to kombinace obou závad najednou.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim....Ja to resil na svem 1,9 TD a byly to obe poloosy takze jsem moc nadsen nebyl..

Share this post


Link to post
Share on other sites

kdyby to bylo poloosou tak to snad dělá na všechny kvalty ....... ne jen na 3.....spíš ty silembloky nebo táhla řazení .....šel bych prvni po tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

nevim co mas za auto presne, jestli 406 nebo 605, ale me tohle delalo pri spatnych silentblokach. Ale u starsiho auta pokud to neni neco sileneho je to vcelku bezne pokud se jedna o diesel, ktery ma o dost tvrdsi chod a kroutak a vice se mu silentbloky namahaji a motor ma vetsi tendenci se kroutit. Taky na to maji vliv jak rikas tahla razeni, ale hlavne a nejvic silentbloky. A to zejmena horni. Spodni silentblok ma jinou konstrukci a drzi pevneji nez ty horni, na kterych to je v podstate pouze podeprene a polozene

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: brouk

kdyby to bylo poloosou tak to snad dělá na všechny kvalty ....... ne jen na 3.....spíš ty silembloky nebo táhla řazení .....šel bych prvni po tom

No to se právě pleteš, protože záleží na odstředivé síle a ta záleží na otáčkách kola. Nejvíc to dělá na kvalty, na které už jede rychleji (cca 70-80 a víc) a auto má ještě zátah.

Většinou je to vnitřní kloub, protože vnější 1) praská při zatočení a je to znát i v malých rychlostech 2)´neklepala by se tolik páka.

Jestli levej, nebo pravej nemá smysl zjišťovat poslouchánim. Prostě to zvednout, podívat s na manžety a zkusit rukou, jestli se to hne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to jak pise rimmer pokud udelas silenbloky a poloosy a bude to delat dal netrap se tim

udelal jsem vse zlepsilo se to ale neprestalo to uplne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podivam se nejdriv na ty silentbloky ,uz sem pod to vlez jeden je naprasklej ,tak to bude mozna tim,jinak ty poloosy nic nepraska ,ani v plnym rejdu ,vse je v poradku ...opravdu to dela jen na 3 v tahu ,kdyz roztáhnu dvojku nebo ctyrku zadne vibrace nepocituju ... jenom pro doplneni je to 406 ,ale je mi divny kdyby to byl silentblok proc to nedela i na ostatni rychlosti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to tak, jak píše Vector, na trojku to už má točky ale taky sílu - zátah.

Nejprve oprav silentbloky a pak se zaměř na poloosy - jak píšeš to pukání-klepání v rejdu by dělal venkovní kloub - homokineťák, ale to není tvůj případ. U tebe to bude vnitřní kloub, ten co je u převodovky.

Nedávno jsme to řešili u Jumperu, a protože to byla kombinace závad silentblok+poloosa, tak se servisáci pěkně zapotili. Píšu o tom tady:

PS: že by vibrace měly původ v převodovce, jsem ještě neslyšel. Pokud bys byl první, rád se poučím.

[upravil dne 28.12.2006 P607Olda]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Je to tak, jak píše Vector, na trojku to už má točky ale taky sílu - zátah.

Nejprve oprav silentbloky a pak se zaměř na poloosy - jak píšeš to pukání-klepání v rejdu by dělal venkovní kloub - homokineťák, ale to není tvůj případ. U tebe to bude vnitřní kloub, ten co je u převodovky.

Nedávno jsme to řešili u Jumperu, a protože to byla kombinace závad silentblok+poloosa, tak se servisáci pěkně zapotili. Píšu o tom tady:

PS: že by vibrace měly původ v převodovce, jsem ještě neslyšel. Pokud bys byl první, rád se poučím.

[upravil dne 28.12.2006 P607Olda]

Co sem viděl na 405 byl křivě navařený držák převodovky a pak se klepalo celé auto, ale to byla prasárna a ne oprava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak opravdu je tam puklej jeden silentblok ,budu to ted menit ,nevite po cem se mam schanet ,jestli je to horni nebo dolni pripdane kolik jich na 406 je ,asi by bylo nejlepsi vymenit vsechny nevi nekdo presne nazvy az to budu objednavat abych vedel pocem se ptat ?a cenove to vychazi nak rozumne nebo sou drahy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.