Sign in to follow this  
Followers 0
noradek

Vysoké otačky

17 posts in this topic

Potreboval bych poradit s P306 1.6 r98,na volnoběh má stále vysoké otačky cca2000,je to znéme ktera včera přijela a nechce stím jezdit,je to hrozny na každé křižovatce zastaví a motor strašně řve a ja nevím co by tomu mohlo bejt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

teplotni cidlo...

...nebo cokoliv jineho;)

jinak ja bych zkusil odpojit to teplotni cidlo, jestli otacky klesnou

[upravil dne 20.12.06 .mycTD]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: .mycTD

teplotni cidlo...

...nebo cokoliv jineho;)

jinak ja bych zkusil odpojit to teplotni cidlo, jestli otacky klesnou

[upravil dne 20.12.06 .mycTD]

Prosím tě a které je to čidlo kde je,skoušel jsem odpojovat a znova zapojovat dost konektoru a zas tak moc to nedělalo neměnilo se to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

potenciometr na klapce ? krokovy motorek volnobehu ? prisavani falesneho vzduchu za skrtici klapkou (napr. prasklym sanim ) ?

[upravil dne 20/12/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Ferry

potenciometr na klapce ? krokovy motorek volnobehu ? prisavani falesneho vzduchu za skrtici klapkou (napr. prasklym sanim ) ?

[upravil dne 20/12/06 Ferry]

Díky Ferry podivam se na to,sám jsem zvedavej co tomu je, dneska jsem se ktomu nedoatal tak se na to juknu zítra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě pak mrkni jestli něco není okolo škrtící klapky a lanka plynu.

Toto je z 605, u 306 je to podobný akorát víc platových hýblátek.

sytic.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Ještě pak mrkni jestli něco není okolo škrtící klapky a lanka plynu.

Toto je z 605, u 306 je to podobný akorát víc platových hýblátek.

sytic.jpg

jj díky podivám se taky.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem to dnes vše rozebral vyčistil dal dohromady a pak to nastartoval a bylo to dobrý až když jsem to byl projet tak je to to samé stále je to ve vysokých otáčkách, tak už nevim jak to zjistit co tomu je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: durino81

Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku)?

Jakou to ma stím souvislost?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska sem se projel v 306 a teď bych to tipoval na to teplotní čidlo, protože když sem nastartoval, otáčky byly na 2000.

Automatickej sytič si totíž pořád myslí že je motor studenej.

Nevím kde to čidlo je u 1.6 ale zkus mrknout zezadu na hlavě jestli tam je někde konetor. Třeba bude jenom špatnej kontakt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to z 99 procent krokovej moturek volnobehu,

a mohlo by to jeste bejt cidlo na teplotu sani.

Sviti ti kontrolka motoru ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: PP205

Je to z 99 procent krokovej moturek volnobehu,

a mohlo by to jeste bejt cidlo na teplotu sani.

Sviti ti kontrolka motoru ?

Ne kontrolka nesvítí,zhasne po nastartování.jenže je tam jinej než mám ja na svém autě tak to nemuzu vyskoušet,je tam zvlášť mezi hadicí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak jsem vyčistil ten krokovej motorek a je to dobrý,teda skoro už to nedrží na 2000 otáčkách ale cca něco malonko přes 1000 ot. tak už tede nevím co tomu je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: noradek

Původně zaslal: durino81

Neresetoval si nahodou prednedavnom ECU (neodpojoval baterku)?

Jakou to ma stím souvislost?

Sorry za neskoru odpoved...:roll Suvislost to ma taku, ze ked resetnes ECU, tak sa chvilu mozu tie otacky drzat vyssie, po nejakom case (niekolkych desiatok km jazdy, resp. niekolkych startovaniach) sa to ustali do normalu - ECU si adaptuje hodnoty nastavene vyrobcom na aktualne podmienky. Teda, ak mas cidla OK. Mne to tak tiez robi na P309 1,4 benzin, r.v. 1990. Ale ruku do ohna za moje cidla nedam...:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.