zaza

startování(DIESEL)

14 posts in this topic

Když startuji,tak chytne na 3-4 otočení,mám ho asi 4 měsíce a tak to je od začátku,je to normální?:nevimKámoš má 306 a ta chytne většinou na poprvé.Jinak teď,jak bylo ráno pod nulou, tak 2*se mi stalo že to chytlo až na podruhý,při startování v zimě se i rozsvítí žhavení(při 2-3 otočení).Je to na výměnu žhav.svíček?Nemám s ropákem zkušenosti:D 307- 2,0 HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mně to chytalo na první otočeni tři roky a teď, jak přišly \"první mrazy\" tak točí krapet déle, v podstatě jsem ho startoval jako \"benzín\" , prodleva na žhavení je-byla nulová, jaký máš ročník ? Co baterka? Nabíjel jsi ji ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baterku jsem radši dobíjel před 2 měsíci(je rok stará),ale je to stejný co ho mám,asi 4 měsíce,tak na třetí otočení chytne,tak to startuje i když je motor teplý,akorát se rychlejš točí,kontrolka žhavení taky ihned zhasne,jakmile se rozsvítí.Když je větší zima,tak při startu občas problikne.Volal jsem do servisu a tam mi řekli ,že to může být čerpadlem,že dostatečně nenatlakuje palivo,potřeba prý velký tlak,tak:nevim,spíš bych se přikláněl k těm svíčkám,v servisech mění i to co není třeba 307 2.0 HDi 110FAP r.v.2001,111 000 km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zkusil bych ty žhavky, mě to dělalo taky. A je to proti čerpadlu sranda věc. Jestli ještě můžu doporučit, kup si opravdu kvalitní, já jsem na nich šetřil a za 3/4 roku jsem dával další. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lamancha

ty žhavky se mění až něco blbne nebo jen tak preventivně ? Mám je tam od 12/03.

Určitě mají předepsanou výměnu, ale stejně bys je kupoval, tak si je kup opravdu kvalitní a vyměň, pokud se to nezlepší, tak je bude chyba jinde.

Pořád lepší je vyměnit, než pak platit servisu horentní sumy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ještě jednou: na jaře letos jsem v rámci jiného problému se startováním, nechal (pro jistotu) vyměnit žhavky (byli levné). Přes léto starty v pohodě a před měsícem mi to zašlo chytat až při několikátém otočení či jsem musel žhavit 2x (postupně se to zhoršovalo). Problém byl ve žhavkách, mechanik je ani nevyndaval, změřil ampéry do nich tekoucí přístrojem a zjistil, že tam jde velice málo. Po vyndání byli 3 ze 4 v čudu. Po výměně za původní bylo vše ok a auto startuje na první otočení.:super

Kvůli tomu bych začal se žhavkama, zjištění jejich stavu není na složitou opravu. :D Čerpadlo bych nechal až na posledním místě, určitě Ti tady jiní poradí i další možné příčiny (možná vzduch v naftě, špatné filtry, apod.).

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam 307 break rok, jinak je ted tri roky stara, 113tis, a spokojenost, startování naprosto bez problémů, bylo to a je vysněné autí a ještě dnes si blahořečím k tomu rozhodnutí..ahoj John:roker:super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám 307 SW 2.0HDi 79KW r.v.2002, jinak naprostá spokojenost...:super jen se objevují první nedostatky resp. špatně startuje. Někdy je potřeba na 3x - 4x opakovat. Dneska ráno (+4 St.) to bylo až na po šesté. Nejsou problémy s dalšími starty při zahřátém motoru. Mám připravené nové žhavící svíčky, které se chystám vyměnit. Tak věřím, že se to nemine účinkem :nevim

U starého opela jsme měli na netu podobnou debatu, kde bylo super, že se sestavili celkem podrobné návody na nejčastějsí problémy, aby se lidé neopakovali se stejnými dotazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Partnerovi žiadny problém 2,0 HDi 176 000 km. SW 1,6 HDi Bez problémov. Bol som v stavebninách a Jumper 2,2 HDi za tepla na štvrtý pokus. :myslim:mrk

Zdá sa mi, že v zime, keď je pod 0°C, tak to štartuje skôr, ako keď je nad nolou. Ako je to u vás?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: GOHii

Mám 307 SW 2.0HDi 79KW r.v.2002, jinak naprostá spokojenost...:super jen se objevují první nedostatky resp. špatně startuje. Někdy je potřeba na 3x - 4x opakovat. Dneska ráno (+4 St.) to bylo až na po šesté. Nejsou problémy s dalšími starty při zahřátém motoru. Mám připravené nové žhavící svíčky, které se chystám vyměnit. Tak věřím, že se to nemine účinkem :nevim

U starého opela jsme měli na netu podobnou debatu, kde bylo super, že se sestavili celkem podrobné návody na nejčastějsí problémy, aby se lidé neopakovali se stejnými dotazy.

Já mám 2HDi 2001 a svíčky měnit??? Vždyť ty pomůžou opravdu jen při teplotě dost pod nulou. 3-6 startovat asi nebude samo sebou (filtr nafty, nafta???, čerpadlo z nádrže..... ale svíčky ?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

V tom období se ještě ranní teploty pohybovali lehce nad nulou, takže to byl první pokus doporučovaný v debatě... Situace k dnešnímu dni je však stejná. Startování není tak jak by mělo být... :nevim

Připravuji se v nejbližší době k výměně palivového filtru. Tankuji vždy plnou, aniž bych dojížděl nádrž na rezervu a střídám čerpací stanice. Situace je však stejná. Čerpadlo vč. regulátoru tlaku paliva nechávám jen ve svých špatných snech... :bojim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do dnešního dne vyměněno:

- žhavící svíčky

- pilový a vzduchový filtr

- palivový filtr

- regulátor tlaku paliva

- víčko filtru paliva

Startování je čím dál horší... Každý mi tvrdí něco jiného. Jedna diagnostika, že je nejsíš problém u podávacího čerpadla. Druhá diagnostika (jiný servis) pouze usoudila, že díky velkým korekcím na vstřicích mám přidávat aditivum, aby se pročistily.

Výpis z diagnostiky

[upravil dne 10/11/2007 GOHii]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.