polpot Odesláno 19. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2006 Umíte vyčistit fap filtr?307 sw mi hlási unblocke diesel filter? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 Umíme,zítra ti pošlu co to stojí i s doplněnim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polpot Odesláno 20. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 21. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 Aditiva jsou celkem drahé, 5l stojí asi 4000,- + cca 3 hodiny práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 5. leden 2007 Sdílet Odesláno 5. leden 2007 Původně zaslal: Trnkoš Aditiva jsou celkem drahé, 5l stojí asi 4000,- + cca 3 hodiny práce Proč 5l aditiva? 1l aditiva obsahuje cca 50 g cerinu, FAP II generaceje se mění po cca 180 g cerinu dodaného aditivem. dodaných 5 l aditiva je na dalších 240.000 - 360.000 Km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 9. leden 2007 Sdílet Odesláno 9. leden 2007 Nádrže jsou různě velké tak jsem napsal co stojí balení.Tvoje výpočty jsou sice moc fajn ale už jsem nějaká auta doplňoval a 240 000km nemaj ani náhodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva. PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva). Současné intervaly výměny FAP jsou: 140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů. [upravil dne homat] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 10. leden 2007 Sdílet Odesláno 10. leden 2007 Já to sem píšu protože počítam že každej nemá P 307,(obsah nádrže je necelé 3 litry). Je pravda že jsem doplňoval aditivum před výměnou FAP filtru a myslím že to v pořádku je,protože FAP filtr se nemění ale čistí.Častěji se stane že auto nemá výkon (zanesený filtr) než že se rozsvítí nějaká kontrolka.Filtr se vyčistí,aditiva doplní... Interval?Kdo dá ruku do ohně za to že kilometry na displei odpovídají skutečnosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 4. únor 2007 Sdílet Odesláno 4. únor 2007 Původně zaslal: homat Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva. PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva). Současné intervaly výměny FAP jsou: 140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů. [upravil dne homat] když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 6. únor 2007 Sdílet Odesláno 6. únor 2007 Původně zaslal: Dafe Původně zaslal: homat Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva. PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva). Současné intervaly výměny FAP jsou: 140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů. [upravil dne homat] když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu FAP není pytlík do luxu!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dafe Odesláno 8. únor 2007 Sdílet Odesláno 8. únor 2007 Původně zaslal: homat Původně zaslal: Dafe Původně zaslal: homat Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva. PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva). Současné intervaly výměny FAP jsou: 140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů. [upravil dne homat] když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu FAP není pytlík do luxu!!! Sem asi blbej a nevim to! Ale chápeš? 6 Litrů udělá míň sazí než 9 litrů!!! Nejseš to náááhodou ty,kdo tady všem vykládal: Podtáčejte motor!!! Ušetříte! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homat Odesláno 9. únor 2007 Sdílet Odesláno 9. únor 2007 Původně zaslal: Dafe Původně zaslal: homat Původně zaslal: Dafe Původně zaslal: homat Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva. PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva). Současné intervaly výměny FAP jsou: 140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů. [upravil dne homat] když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu FAP není pytlík do luxu!!! Sem asi blbej a nevim to! Ale chápeš? 6 Litrů udělá míň sazí než 9 litrů!!! Nejseš to náááhodou ty,kdo tady všem vykládal: Podtáčejte motor!!! Ušetříte! Tak ještě jednou a doufám, že naposled. ve Fapu se neukládají jenom pevné částice, ale také cerin, terý je dodáván aditivem. Životnost FAPu není udávána stavem, kdy už auto nebude moci jezdit, protože výfuk bude totálně \"zabetónovaný\", ale stavem, kdy je ve filtru zachyceno tolik cerinu, popelu, sulfátů, metalických částic atd, že již neplní svou funkci. Takže je to asi něco jako kdyby jsi mě přesvědčoval, že na zimních pneumatikách nemusím mít žádný vzorek, auto pořád pojede, akorát s ním nesmím na sníh :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.405 Odesláno 11. listopad 2007 Sdílet Odesláno 11. listopad 2007 kde si můžu nechat seřídit nohu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomino Odesláno 8. leden 2008 Sdílet Odesláno 8. leden 2008 Nemám sice kamna (sorrryy!!!!), ale šíleně mě to zajímá. Dá se teda dolít třeba jen 2 litry aditiva nebo to nejde. PS: A jestli mi neodpovíte, tak mi to nevadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.