Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Vyčištění Fap


polpot

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: Trnkoš

Aditiva jsou celkem drahé, 5l stojí asi 4000,- + cca 3 hodiny práce

Proč 5l aditiva? 1l aditiva obsahuje cca 50 g cerinu, FAP II generaceje se mění po cca 180 g cerinu dodaného aditivem.

dodaných 5 l aditiva je na dalších 240.000 - 360.000 Km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva.

PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva).

Současné intervaly výměny FAP jsou:

140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla

Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů.

[upravil dne homat]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to sem píšu protože počítam že každej nemá P 307,(obsah nádrže je necelé 3 litry). Je pravda že jsem doplňoval aditivum před výměnou FAP filtru a myslím že to v pořádku je,protože FAP filtr se nemění ale čistí.Častěji se stane že auto nemá výkon (zanesený filtr) než že se rozsvítí nějaká kontrolka.Filtr se vyčistí,aditiva doplní...

Interval?Kdo dá ruku do ohně za to že kilometry na displei odpovídají skutečnosti?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
Původně zaslal: homat

Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva.

PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva).

Současné intervaly výměny FAP jsou:

140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla

Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů.

[upravil dne homat]

když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dafe

Původně zaslal: homat

Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva.

PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva).

Současné intervaly výměny FAP jsou:

140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla

Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů.

[upravil dne homat]

když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu

FAP není pytlík do luxu!!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: homat

Původně zaslal: Dafe

Původně zaslal: homat

Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva.

PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva).

Současné intervaly výměny FAP jsou:

140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla

Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů.

[upravil dne homat]

když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu

FAP není pytlík do luxu!!!

Sem asi blbej a nevim to! Ale chápeš? 6 Litrů udělá míň sazí než 9 litrů!!! Nejseš to náááhodou ty,kdo tady všem vykládal: Podtáčejte motor!!! Ušetříte!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Dafe

Původně zaslal: homat

Původně zaslal: Dafe

Původně zaslal: homat

Nejde o nějaká auta, ale o konkrétní auta. Uvedená 307 má z výroby 2,4 litru aditiva (byť obsah nádrže může být 5 litrů), počítá se spotřebou do výměny FAP cca 2 litrů a zbytek je rezerva, proto doplnit dalších 5 litrů po výměně FAP nemá logiku. V neposlední řadě aditivum degraduje, takže vozit ho do zásoby nemá cenu. Pokud by aditivum docházelo, je řidič upozorněn kontrolkou na nedostatek. V době rozsvícení kontrolky řidiči zbývá ještě aditivum na cca 6 plných nádrží. Pokud jsi doplňoval aditivum před výměnou filtru pak něco není v pořádku, a je nutné najít příčinu závady před pouhým doplněním aditiva.

PS: těch 240.000 je myšleno jako 2 násobek starého minimálního intervalu (dvojnásobná zásoba aditiva).

Současné intervaly výměny FAP jsou:

140.000; 180.000 nebo 210.000 podle typu motoru a vozidla

Aditivum se dodává v objemu 1, 3 nebo 5 litrů.

[upravil dne homat]

když budeš s autem jezdit na plnej knedlík a bude ti žrát 9,budeš logicky dřív měnit než dolívat. P607Olda jezdí okolo šesti litrů a proto ho měnil až ve 180 a mezi tím dolíval. Chapeš? Ono spíš záleží jak máš v pořádku nohu

FAP není pytlík do luxu!!!

Sem asi blbej a nevim to! Ale chápeš? 6 Litrů udělá míň sazí než 9 litrů!!! Nejseš to náááhodou ty,kdo tady všem vykládal: Podtáčejte motor!!! Ušetříte!

Tak ještě jednou a doufám, že naposled.

ve Fapu se neukládají jenom pevné částice, ale také cerin, terý je dodáván aditivem. Životnost FAPu není udávána stavem, kdy už auto nebude moci jezdit, protože výfuk bude totálně \"zabetónovaný\", ale stavem, kdy je ve filtru zachyceno tolik cerinu, popelu, sulfátů, metalických částic atd, že již neplní svou funkci. Takže je to asi něco jako kdyby jsi mě přesvědčoval, že na zimních pneumatikách nemusím mít žádný vzorek, auto pořád pojede, akorát s ním nesmím na sníh :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...
  • O 1 měsíc později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...