davidos Odesláno 19. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2006 mam problém s extrémně vysokou kouřivostí u 406 hdi 110 koní. projevuje se to při sešlápnuti plynu tak od 1800 otáček a výš. na volnoběh to nekouří. jinak výkon je stále stejnej,tahne to dobře akorát za mnou neni vydět . poraďte čim to je. dík za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 19. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2006 mohlo by to být třeba stylem jízdy... jinak, všeobecně, diesely při přetížení kouří .... .. třeba máš v háji katalyzátor a ani o tom nevíš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidos Odesláno 19. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 19. prosinec 2006 stylem jízdy to neni když už vytočim motor do 3000 tak to je u mě moc,běžně jezdim po mestě tak kolem do 2500 otáček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 19. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2006 Jakou máš spotřebu ? ... může to být cokoliv.. zanešený výfuk (třeba u mě, taky jezdím citlivku - a saze se usazují - a když tomu náhodou dám do kopce kotel, tak aby ten za mnou pomalu rozsvěcoval mlhovky), přes nastavení čerpadla, až po takové věci, jako katalyzátor. Ale mám starého atmosférického diesela bez katalyzítoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 19. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2006 mno a co dira nebo prasklina/netesnost v hadicich za turbem ? muze tam jit mene vzduchu a nespali se vsechna nafta. Zkontroluj si hadice od turba dal, zda neni nekde netesnost..samozrejme pod plynem at je tam trochu tlak. Jinak snad nic vic na tom HDi nezjistis, potom uz diagnostika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 myslim ze HDi by nemelo pokud je vse ok kourit temer vubec...a ted nevim jestli je to ta z prvnich 80kw co jeste fap nemela a nebo uz je to FAP verze ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajvet Odesláno 20. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2006 mě nekouří vůbec... maximálně v zimě když je to studený... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Freedom Odesláno 22. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 A co vzduchový filtr? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 22. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 Původně zaslal: ajsik myslim ze HDi by nemelo pokud je vse ok kourit temer vubec...a ted nevim jestli je to ta z prvnich 80kw co jeste fap nemela a nebo uz je to FAP verze ... 66kw,80kw verzie teda 2.0HDi sa nikdy nevyrabali s FAP filtrami len 2.2HDi bol s FAPkami ale mam tiez 80kw verziu a tiez vobec necmudi!!! ale myslim si ze by to mohol byt ten katalizator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 22. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 66kw,80kw verzie teda 2.0HDi sa nikdy nevyrabali s FAP filtrami len 2.2HDi bol s FAPkami ale mam tiez 80kw verziu a tiez vobec necmudi!!! ale myslim si ze by to mohol byt ten katalizator :o:o a na tom jsi byl kde???? 2.0 HDI se s FAP filtrem vyrabela!!! Myslim ze od roku 2002 nebo 2003. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 22. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 S FAP motory 2.0 HDI 80kW od modelu 2002 (vyráběno od poloviny roku 2001). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrD406 Odesláno 22. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2006 Mám konec roku 2001, vůbec nekouří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 23. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 Původně zaslal: f3Rd@ 66kw,80kw verzie teda 2.0HDi sa nikdy nevyrabali s FAP filtrami len 2.2HDi bol s FAPkami ale mam tiez 80kw verziu a tiez vobec necmudi!!! ale myslim si ze by to mohol byt ten katalizator :o:o a na tom jsi byl kde???? 2.0 HDI se s FAP filtrem vyrabela!!! Myslim ze od roku 2002 nebo 2003. zaujmave ze ten FAP ale potom nemam v mojej 2002r :o:o ale mozno sa tam davali len za priplatok nemyslis??? lebo asi by som o tom vedel ze tam mam FAP nie??? ozaj to ze sa davali len do 2.2HDi mi povedali v znackovej kocke peugeot tu ZA tak teda neviem uz ako to je??? co myslis??? maju pravdu alebo ako vzdy co som tam bol nemaju??? :D:D [upravil dne 23/12/06 kuboSE] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kuboSE Odesláno 23. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 Původně zaslal: Leo S FAP motory 2.0 HDI 80kW od modelu 2002 (vyráběno od poloviny roku 2001). vsetky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 23. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 čaute fšetci, tak dúfam, že v tom mojom tiež nie je ten FAP filter, lebo mať ďalšie problemy to by som nechcel. Inak povedané myslím, si že s tými FAPkami sú len problémy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.