Sign in to follow this  
Followers 0
Vertex

BMW X3 Jaký diesel?

33 posts in this topic

Máte někdo zkušenosti s naftovým šestiválcem o objemu 3,0 a čtyřválcem o objemu 2,0? Dvoulitřík v ropě má obsah 1995 ccm, 110 kW, cca 150 psíků - původně se mi tento obsah na takové auto moc nezdál, ale když jsem do něj dneska usednul ( do sportovní verze //M) tak to docela šlo, auto mělo tah a bylo docela svižný.

A teď Váš názor, byl by lepší třílitr v ropě nebo je to naprosto zbytečný???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

Máte někdo zkušenosti s naftovým šestiválcem o objemu 3,0 a čtyřválcem o objemu 2,0? Dvoulitřík v ropě má obsah 1995 ccm, 110 kW, cca 150 psíků - původně se mi tento obsah na takové auto moc nezdál, ale když jsem do něj dneska usednul ( do sportovní verze //M) tak to docela šlo, auto mělo tah a bylo docela svižný.

A teď Váš názor, byl by lepší třílitr v ropě nebo je to naprosto zbytečný???

BMW dělá velice dobré a výkonné dieslové motory. Nebál bych se jít u této značky a modelu X3 do ropy... U trojkových řad (e36, e46, e90) určitě benzín... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jo, toho se ale nebojíme, do ropy jdeme, benzín v tomhle autě nechcem, ale .... tři litry nebo dva?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vertex

No jo, toho se ale nebojíme, do ropy jdeme, benzín v tomhle autě nechcem, ale .... tři litry nebo dva?

Jelikož ta X3 je docela težký auto tak bych rozhodně šel do toho 3.0D přece jen když to bude hodně naložený tak ten 2.0 by mohl mit problém.Jinak oba ty motory jedou pěkně měl jsem možnost zkusit jak 2.0D v 3řadě,tak ten 3.0D v 5řadě a obě jede moc pěkně. Ani není poznat že je to ropa. ;):papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo jo, Johne, moje řeč, taky jsem si říkal, že mu 3,0 neublíží, ale když jsem v tom jel, tak ve dvou lidech ten dvoulitr taky pěkně utíká. Navíc ho máme v tý eMkový verzi, což je docela paráda a třílitr takový vybavení nemá

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fx

2.0D se mi zdálo že nejela ani ve 120d, určitě 3.0d:papa

2,0D jede slušně, velice slušně:super

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: @re

Původně zaslal: Vertex

Máte někdo zkušenosti s naftovým šestiválcem o objemu 3,0 a čtyřválcem o objemu 2,0? Dvoulitřík v ropě má obsah 1995 ccm, 110 kW, cca 150 psíků - původně se mi tento obsah na takové auto moc nezdál, ale když jsem do něj dneska usednul ( do sportovní verze //M) tak to docela šlo, auto mělo tah a bylo docela svižný.

A teď Váš názor, byl by lepší třílitr v ropě nebo je to naprosto zbytečný???

BMW dělá velice dobré a výkonné dieslové motory. Nebál bych se jít u této značky a modelu X3 do ropy... U trojkových řad (e36, e46, e90) určitě benzín... ;)

X3 má stejný ropamotory, jako e46 ... ale to jen naokraj.

V březnu jsem drandil v e46 320D touring a na to auto je to opravdu dostačující, ale na X3 možná už ten 3litr, ale na normální e46 byl opravdu dostačující ... a to neberu jenom v poměru vůči mému autu ...

Měl jsem hodně velký cukání, abych si ho nenechal namísto 405tky ... kdyby to nebyl touring, tak bych snad i ty peníze oželel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Určitě třílitr... Spotřeba bude obdobná, a dynamika neporovnatelná... Třílitr už jen proto, že je to ŠESTIHRNEK... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svezl jsem se v 530 D a dojem byl velice pěkný. Kultivovaný chod, dostatek výkonu. Jen ten interier mi přišel dost tvrdý (první dojem, zvyknout by se dalo ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stopro 3.0.

Ten 2.0 se nedoporučuje ani do 3 sedanu, je to více méně nesmyslnej motor v porovnání s 3.0. BMW má mnohem víc a povedenější motory ve V nebo R 6kách.

Jediný co mluví proti 3.0 je pov. ručení a litr spotřeby.

Já osobně bych neváhal jít do benzínu, pokud ale jde o diesel tak platí co sem psal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, Škoda Ochcávia 20V turbo půjde do světa, paradoxně z finančních důvodů. No a adepti na nové vozidlo byla Honda - nové CRV nebo také BMW X3 - který nám stojí od včerejška v garáži na test. Dneska jsem ho trošku prověřil, jelikož mě díky 5ti hvězdičkám na foru berou jako takovýho menšího znalce :P Ale ne, prostě jsem se v tom svezl, dal mu rovinku s plnou kládou, pak nějakej kopec, mírnej terén, troška sněhu. Lákalo mě vypnout elektroniku, ale s půjčeným autem za půl druhýho míče by to už bylo moc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Bohouš

Hele trochu :xvul - kde ses ty jako vzal v bramborákovi ??? :roll:roll

Bobo, myslíš mě?? V březnu jsme dotáhli ve dvou z Německa e46 ... a po 3 nedělích šla ... pěknej kousek ... pěkný povození ... a i nějaká kačka z něj kápla! Z klubu ho viděl myslim jenom Dundee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Fusion

Bohoušu: Já nebo Ladis?

Myslim, že myslel Vertexe ... a ten mu to o řádek níže vysvětlil ... :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky Tommy, recenze byla zajímavá. Já po těchhle stránkách moc nelezu. No, ale, třílitr v tomhle autě je docela vzácnost, jelikož když už šestiválec, tak ne v X3 ale v X5. Navíc cenově je to o cca 200 tis., takže taky legrace. No uvidíme. Navíc dneska, když jsem se bavil s člověkem, který o tom něco ví, tak padla teorie, že po několika desítkách tisících ujetých km je při sečtení nákladů na provoz a údržbu benzín stejně levnější, tak uvidíme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.