Leška Odesláno 17. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2006 prosím o radu. vlastním 206 2.0 hdi již 2 roky jezdím bez problému. Až minulý týden asi po ujetí 20km výpadek motoru jako když dojde nafta. po 4 nastartování opět auto jelo.ještě tentýž den se opakoval 2krát.palivový filtr měněn vždy před zimou.zatím jsem vyjel 2krát a závada se zatím neopakovala bojím se jezdit na delší trasy aby to nedopadlo špatně.chystám se na počítač jestli se něco nezaznamenalo. mohou to být střiky? prosím o radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marlin Odesláno 17. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2006 tak tohleto uplne same mi dela 106ka, ale 1.4 benzin.... mam podezreni ze tam bude neco s palivovym modulem, ale vubec netusim co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukáš.t Odesláno 18. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2006 něco podobného mi to dělalo na mém P406 81 kw r.v. 00 asi tak před rokem,bylo to v servisu a přišli na to že je špatný vysokotlaký ventil který pouští naftu do motoru(po výměně o.k)je to taková malá věcička od bosch.mě vypl motor za jízdy jak jsem předjížděl kamion jel jsem cca 100 km/h,nic příjemného,ihned se rožla oranžová kontrolka a auto nešlo nastartovat,na chvíli jsem odpojil baterií a pak to chytlo ale jak bylo auto v tahu tak to zdechlo.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 18. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2006 Jdi na tu diagnostiku, ta si pamatuje závadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 18. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2006 Původně zaslal: lesko prosím o radu. vlastním 206 2.0 hdi již 2 roky jezdím bez problému. Až minulý týden asi po ujetí 20km výpadek motoru jako když dojde nafta. po 4 nastartování opět auto jelo.ještě tentýž den se opakoval 2krát.palivový filtr měněn vždy před zimou.zatím jsem vyjel 2krát a závada se zatím neopakovala bojím se jezdit na delší trasy aby to nedopadlo špatně.chystám se na počítač jestli se něco nezaznamenalo. mohou to být střiky? prosím o radu Palivový venti, čerpadlo v nádrži atd... Svítí diag ? Nebo svítila krátce po tom, co se to stalo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 18. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2006 Právě kontrolka diagnostyky se vůbec nerožla, tak jsem zvědavý co mi ve středu řeknou v peugeotu na diagnostice.Ale bojím se že většinou se tam nic nezaznamená .No uvidíme budu vás informovat jak to dopadlo.jinak s autem zatím velká spokojenost, i co se týče spotřeby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Líby Odesláno 18. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2006 cau,mam ten samej problem a uz vic znamych mi rikalo ze to bude ten ventil na cerpadle,jeste jsem nemel cas zkusit jinej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 18. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2006 Samozřejmně to budu testovat snad budu ve středu chytřejší.kolik taková věcička může stát? Třeba z vrakáče.Ono na experymenty by bylo nejlepší mít doma náhradní motor a postupně ty komponenty vymněnovat až závada zmizí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 18. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2006 Novy regulator Bosch stoji 5760sk je to priamo v BOSCH v Peugeote je cena 14500sk. mne to robilo tiez a teraz to zacalo znova ale tak ze to rano zle chyta a za tepla to uz chyti v pohode. Pojdem este na diagnostiku som zvedavy na vysledok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 21. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2006 Tak včera jsem se vrátil s diagnostiky v paměti byla zaznamenaná závada cituji /vysokotlaké poitrubí/na tom potrubí jsou asi další 4 čidla včetně toho regulátoru který ůdajně tolik odchází viz příspěvek od vás.Tak jsem se zaradoval že je problém vyřešen.Ale bohužel po změření v servisu ohmetrem je vše v pořádku.problém s výpadkem motoru se opakuje už častěji.technik který auto sám testoval přišel k novému zjištění že ta závada nebude na tlakovém potrubí ale odchází řídící jednotka.když motor vypadne stačí klíček vypnout a opět zapnout motor hned chytne a jede se dál.Zítra mi napojí pokusně jinou řídící jednotku.jsem zvědav jak to vše dopadne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 23. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 Takže závada dnes po velkém testování odstraněna.zadíralo se palivové čerpadlo v nádrži.Koupeno na vrakovišti cena 3000kč.prý hodně odchází.kdyby jich měly 20 tak všechny prodají.Replika stojí 6500kč.Nové bude originál stát 10000kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 23. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 Nove Palivove cerpadlo stoji v Peugeote 7500sk je to komplet aj z plavakom. Ja som si kupil na burze v Gliwiciach za 1200sk ale len cerpadlo znacka VDO a bolo nove. Toto cerpadlo pasuje aj z benzinakov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kosinajan Odesláno 23. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2006 Nove Palivove cerpadlo stoji v Peugeote 7500sk je to komplet aj z plavakom. Ja som si kupil na burze v Gliwiciach za 1200sk ale len cerpadlo znacka VDO a bolo nove. Toto cerpadlo pasuje aj z benzinakov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
4ever Odesláno 24. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2006 nove najlacnejsia varianta cca 5400sk (http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.aspx?B=0&ActiveNr=SI%20228-222-015-010Z&TypNr=14160&NodeId=100717) zalezi ale presne od typu auta toto mi v peugeote davali do auta nove za okolo 7500sk ale vtedy este na tej stranke nebolo, mohol som usetrit:( [upravil dne 24.12.06 4ever] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest PP205 Odesláno 25. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 25. prosinec 2006 NEKUPUJTE stare provedeni prepoustecich ventilu na cerpadlo, radsi si sezente novy typ. Stary ma na konci dirku a ty se serou a novy typ(scela zameny) ma na konci jako by byl ucpanej ale je to mikro sejtko je lepsi a nesere se !! Pocitac kolikrat napise ze je slabej tlak v primarnim okruhu paliva a to muze byt prave ventil. Z vlastnich zkusenosti vim ze pokud je ventil malinkato nakoplej hur to startuje. Znamena to ze to nenaskoci po prvnim otoceni motoru ale spis po druhym a vic. Jinak diagnostiku delam a chipovani taky tel v profilu Diagnostika 200kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.