Sign in to follow this  
Followers 0
Leška

výpadek motoru

15 posts in this topic

prosím o radu. vlastním 206 2.0 hdi již 2 roky jezdím bez problému. Až minulý týden asi po ujetí 20km výpadek motoru jako když dojde nafta. po 4 nastartování opět auto jelo.ještě tentýž den se opakoval 2krát.palivový filtr měněn vždy před zimou.zatím jsem vyjel 2krát a závada se zatím neopakovala bojím se jezdit na delší trasy aby to nedopadlo špatně.chystám se na počítač jestli se něco nezaznamenalo. mohou to být střiky? prosím o radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak tohleto uplne same mi dela 106ka, ale 1.4 benzin.... mam podezreni ze tam bude neco s palivovym modulem, ale vubec netusim co.

Share this post


Link to post
Share on other sites

něco podobného mi to dělalo na mém P406 81 kw r.v. 00 asi tak před rokem,bylo to v servisu a přišli na to že je špatný vysokotlaký ventil který pouští naftu do motoru(po výměně o.k)je to taková malá věcička od bosch.mě vypl motor za jízdy jak jsem předjížděl kamion jel jsem cca 100 km/h,nic příjemného,ihned se rožla oranžová kontrolka a auto nešlo nastartovat,na chvíli jsem odpojil baterií a pak to chytlo ale jak bylo auto v tahu tak to zdechlo....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: lesko

prosím o radu. vlastním 206 2.0 hdi již 2 roky jezdím bez problému. Až minulý týden asi po ujetí 20km výpadek motoru jako když dojde nafta. po 4 nastartování opět auto jelo.ještě tentýž den se opakoval 2krát.palivový filtr měněn vždy před zimou.zatím jsem vyjel 2krát a závada se zatím neopakovala bojím se jezdit na delší trasy aby to nedopadlo špatně.chystám se na počítač jestli se něco nezaznamenalo. mohou to být střiky? prosím o radu

Palivový venti, čerpadlo v nádrži atd... Svítí diag ?

Nebo svítila krátce po tom, co se to stalo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Právě kontrolka diagnostyky se vůbec nerožla, tak jsem zvědavý co mi ve středu řeknou v peugeotu na diagnostice.Ale bojím se že většinou se tam nic nezaznamená .No uvidíme budu vás informovat jak to dopadlo.jinak s autem zatím velká spokojenost, i co se týče spotřeby.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cau,mam ten samej problem a uz vic znamych mi rikalo ze to bude ten ventil na cerpadle,jeste jsem nemel cas zkusit jinej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samozřejmně to budu testovat snad budu ve středu chytřejší.kolik taková věcička může stát? Třeba z vrakáče.Ono na experymenty by bylo nejlepší mít doma náhradní motor a postupně ty komponenty vymněnovat až závada zmizí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novy regulator Bosch stoji 5760sk je to priamo v BOSCH v Peugeote je cena 14500sk. mne to robilo tiez a teraz to zacalo znova ale tak ze to rano zle chyta a za tepla to uz chyti v pohode. Pojdem este na diagnostiku som zvedavy na vysledok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak včera jsem se vrátil s diagnostiky v paměti byla zaznamenaná závada cituji /vysokotlaké poitrubí/na tom potrubí jsou asi další 4 čidla včetně toho regulátoru který ůdajně tolik odchází viz příspěvek od vás.Tak jsem se zaradoval že je problém vyřešen.Ale bohužel po změření v servisu ohmetrem je vše v pořádku.problém s výpadkem motoru se opakuje už častěji.technik který auto sám testoval přišel k novému zjištění že ta závada nebude na tlakovém potrubí ale odchází řídící jednotka.když motor vypadne stačí klíček vypnout a opět zapnout motor hned chytne a jede se dál.Zítra mi napojí pokusně jinou řídící jednotku.jsem zvědav jak to vše dopadne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže závada dnes po velkém testování odstraněna.zadíralo se palivové čerpadlo v nádrži.Koupeno na vrakovišti cena 3000kč.prý hodně odchází.kdyby jich měly 20 tak všechny prodají.Replika stojí 6500kč.Nové bude originál stát 10000kč.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove Palivove cerpadlo stoji v Peugeote 7500sk je to komplet aj z plavakom. Ja som si kupil na burze v Gliwiciach za 1200sk ale len cerpadlo znacka VDO a bolo nove. Toto cerpadlo pasuje aj z benzinakov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nove Palivove cerpadlo stoji v Peugeote 7500sk je to komplet aj z plavakom. Ja som si kupil na burze v Gliwiciach za 1200sk ale len cerpadlo znacka VDO a bolo nove. Toto cerpadlo pasuje aj z benzinakov.

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEKUPUJTE stare provedeni prepoustecich ventilu na cerpadlo, radsi si sezente novy typ. Stary ma na konci dirku a ty se serou a novy typ(scela zameny) ma na konci jako by byl ucpanej ale je to mikro sejtko je lepsi a nesere se !! Pocitac kolikrat napise ze je slabej tlak v primarnim okruhu paliva a to muze byt prave ventil. Z vlastnich zkusenosti vim ze pokud je ventil malinkato nakoplej hur to startuje. Znamena to ze to nenaskoci po prvnim otoceni motoru ale spis po druhym a vic. Jinak diagnostiku delam a chipovani taky tel v profilu :D

Diagnostika 200kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.