C.J. Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Loni v zimě jsem musel svého pažouta 405 odstavit do garáže, protože s ním v podstatě nešlo jezdit.. Jakmile napadne trocha sněhu, tak je pohroma.. Stačí 10cm prašanu a na šotolinovém parkovišti se nerozjedu !! Nedej bože když zaparkuju v neprohrnuté uličce na uježděném sněhu / ledu.. Stačí jen zastavit a konec, už si vesele hrabou obě kola.. Jistě za to mohly gumy předchozího majitele, zimní protektory Pneu Vraník Ale měly cca 7mm vzorku, tak jsem čekal, že aspoň po městě s tím hrkat půjde.. Ale nešlo, 4x jsem vyjel a 10x mě museli roztlačovat !!! Může být chyba v tlumičích nebo diferenciálu nebo je to vůbec chyba ? Nedělají Vám to 405ky taky?? Zahrabe i při velmi pozvolném povolování spojky na volnoběh.. S favoritem jsem probourával půl metrové závěje a nikdy jsem nezapadl tak, že bych sám nevyjel.. A taky na protektorech.. (letos jsem se pojistil a mám Michelinky Alpine, ale i ták mám velké obavy co se bude dít až zasněží.. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Michelinky to vyřeší, myslím, že hodně záleží na materiálu. Některé boty taky kloužou a některé ne, ačkoli na pohled je to stejná černá guma. Ale je fakt, že Favorit je bezva na sníh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trnkoš Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 A co geometrie?!Hlavně na uježděném sněhu je dost důležitá,když je špatná tak jede jedno kolo \"smykem\" a to je to kolo které se od povrchu utrhne a hrabe. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sagic Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Možná nebude chyba jen v autě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Překontroluj si geometrii (jak tu někdo psal) a podívej se na zadní brzdy zda Ti trochu nepřibrzdují (zda se volně otáčejí kola) . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 já mám taky zimní protektor a menší vzorek než ty a v zimě jsem vyjel skoro všude,ale je fakt,že nafta má těžší motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Geometrie je asi OK, protože letní gumy jsou sjeté rovnoměrně (to sem ani nečekal...) Mimochodem letní měl taky protektory Vraník a vydržely vepředu 6tis km... a to se vyplatí.. No připadne mi, že předek je strašně lehký a kola nemají žádný přítlak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Navařit dvě lešeňovky a nato betonoví zavaží a nebojím se říct:Teď se už rozjedeš:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miku Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 na 405 nedám dopustit (zimní Barum Polaris 1) ,jezdil jsem s ní hodně po sněhu,ledu,závějích. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Původně zaslal: C.J. Geometrie je asi OK pokud jsi ji nenechal zkontrolovat tak je odvážné tvrdit, že je ASI ok. mě se taky nesjížděli gumy a sbíhavost jsem měl o cenťák mimo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Původně zaslal: Miku na 405 nedám dopustit (zimní Barum Polaris 1) ,jezdil jsem s ní hodně po sněhu,ledu,závějích. tak v tom případě doufám že to bylo jen těma Vraníkama.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajven Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Původně zaslal: C.J. Původně zaslal: Miku na 405 nedám dopustit (zimní Barum Polaris 1) ,jezdil jsem s ní hodně po sněhu,ledu,závějích. tak v tom případě doufám že to bylo jen těma Vraníkama.. No nemyslím si, že keď si mal 7mm dezén, že bola chyba v plášťoch. Pokiaľ viem tak nové plášte majú vždy 7mm. Takže až tak sa ti šmýkať na nich nemalo. Kámoš mal P405 a ten mal problém, že vzadu nechal dve letné a vpredu dve zimné gumy. Ten aml stále problémy so šmykom potom. Nemáš to aj ty tak? Musíš mať 4 zimné gumy obuté. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medion Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 já na 405 měl 4-5 mm vzorek a uplně bez problémů a to sem s tim každou chvíly tahal někoho z příkopu a když sem nahodil 4x4 tak ani nemluvim.prostě takovej traktor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
C.J. Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 no vzadu byly letní.. ale to nemá vliv na to, že jsem se ani nerozjel.. jo, co bych dal za čtyřkolku.. A s pažoutem je celkem problém i na vodě, člověk se snaží s plynem jemně, ale ono to stejně zahrabe.. když je to zimné tak tak to chápu, protože to zimné pěkně cuká, málem chcípne a pak hned vyletí otáčky nahoru.. to hrábne i na suchém asfaltu, na mokrém se tomu nevyhnu a na sněhu no comment.. Ale teplý už necuká.. Prostě pouštím spojku a vždy hrábne jen jedno kolo, prostě jako kdyby se vždy začalo točit jedno kolo dříve.. to je ale asi blbost, co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 No to asi je, protože problémy které teď u sebe popisuju jsou po zkušenostech ze 405 SRDT, kdy to auto jelo jak tank, sníh, závěj a jiné sračky dopředu i dozadu a zastavilo ho jen asi 1m sněhu pod břichem, kdy už kola byly na 30 cm sněhu a to prostě se už neprohrabalo.:mrk:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lexa Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Jo a ještě něco: to bylo po zkušenostech s dalšíma mnou jetýma asi 10 autama, jak předokolkama tak zadokolkama a mezitím i BMW a další klasické i ostatní pohony. proto jsem byl a jsem PAŽROUTEM nadšený!!!!!:papa:cool::cool::cool: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajdamek Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Měl jsem vraníky na starým péžu a nijak zlvášť problémy jsem neměl, v gumách to nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohouš Odesláno 15. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2006 Původně zaslal: C.J. no vzadu byly letní.. ale to nemá vliv na to, že jsem se ani nerozjel.. jo, co bych dal za čtyřkolku.. No tak co bys dal za čtyřkolku ???? :mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2006 Původně zaslal: P607Olda Michelinky to vyřeší, myslím, že hodně záleží na materiálu. Některé boty taky kloužou a některé ne, ačkoli na pohled je to stejná černá guma. Ale je fakt, že Favorit je bezva na sníh. Favorit je bezva na sníh? V čem, proboha? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 15. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2006 Dá se s ním skvěle sáňkovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.