Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Na sněhu se nerozjedu..


C.J.

Recommended Posts

Loni v zimě jsem musel svého pažouta 405 odstavit do garáže, protože s ním v podstatě nešlo jezdit.. Jakmile napadne trocha sněhu, tak je pohroma.. Stačí 10cm prašanu a na šotolinovém parkovišti se nerozjedu !! Nedej bože když zaparkuju v neprohrnuté uličce na uježděném sněhu / ledu.. Stačí jen zastavit a konec, už si vesele hrabou obě kola.. Jistě za to mohly gumy předchozího majitele, zimní protektory Pneu Vraník :o Ale měly cca 7mm vzorku, tak jsem čekal, že aspoň po městě s tím hrkat půjde.. Ale nešlo, 4x jsem vyjel a 10x mě museli roztlačovat !!! Může být chyba v tlumičích nebo diferenciálu nebo je to vůbec chyba ? Nedělají Vám to 405ky taky?? Zahrabe i při velmi pozvolném povolování spojky na volnoběh.. :myslim

S favoritem jsem probourával půl metrové závěje a nikdy jsem nezapadl tak, že bych sám nevyjel.. A taky na protektorech..

(letos jsem se pojistil a mám Michelinky Alpine, ale i ták mám velké obavy co se bude dít až zasněží.. :bojim)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Geometrie je asi OK, protože letní gumy jsou sjeté rovnoměrně (to sem ani nečekal...) Mimochodem letní měl taky protektory Vraník a vydržely vepředu 6tis km... :roll a to se vyplatí.. :aut

No připadne mi, že předek je strašně lehký a kola nemají žádný přítlak...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: C.J.

Původně zaslal: Miku

na 405 nedám dopustit (zimní Barum Polaris 1) ,jezdil jsem s ní hodně po sněhu,ledu,závějích.

tak v tom případě doufám že to bylo jen těma Vraníkama.. :roker

No nemyslím si, že keď si mal 7mm dezén, že bola chyba v plášťoch. Pokiaľ viem tak nové plášte majú vždy 7mm. Takže až tak sa ti šmýkať na nich nemalo. Kámoš mal P405 a ten mal problém, že vzadu nechal dve letné a vpredu dve zimné gumy. Ten aml stále problémy so šmykom potom. Nemáš to aj ty tak? Musíš mať 4 zimné gumy obuté.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no vzadu byly letní.. ale to nemá vliv na to, že jsem se ani nerozjel.. jo, co bych dal za čtyřkolku.. :(

A s pažoutem je celkem problém i na vodě, člověk se snaží s plynem jemně, ale ono to stejně zahrabe.. :myslim když je to zimné tak tak to chápu, protože to zimné pěkně cuká, málem chcípne a pak hned vyletí otáčky nahoru.. to hrábne i na suchém asfaltu, na mokrém se tomu nevyhnu a na sněhu no comment.. Ale teplý už necuká.. Prostě pouštím spojku a vždy hrábne jen jedno kolo, prostě jako kdyby se vždy začalo točit jedno kolo dříve.. to je ale asi blbost, co? :roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to asi je, protože problémy které teď u sebe popisuju jsou po zkušenostech ze 405 SRDT, kdy to auto jelo jak tank, sníh, závěj a jiné sračky dopředu i dozadu a zastavilo ho jen asi 1m sněhu pod břichem, kdy už kola byly na 30 cm sněhu a to prostě se už neprohrabalo.:mrk:mrk:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Michelinky to vyřeší, myslím, že hodně záleží na materiálu. Některé boty taky kloužou a některé ne, ačkoli na pohled je to stejná černá guma.

Ale je fakt, že Favorit je bezva na sníh.

Favorit je bezva na sníh? V čem, proboha?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...