Sign in to follow this  
Followers 0
C.J.

Na sněhu se nerozjedu..

56 posts in this topic

Loni v zimě jsem musel svého pažouta 405 odstavit do garáže, protože s ním v podstatě nešlo jezdit.. Jakmile napadne trocha sněhu, tak je pohroma.. Stačí 10cm prašanu a na šotolinovém parkovišti se nerozjedu !! Nedej bože když zaparkuju v neprohrnuté uličce na uježděném sněhu / ledu.. Stačí jen zastavit a konec, už si vesele hrabou obě kola.. Jistě za to mohly gumy předchozího majitele, zimní protektory Pneu Vraník :o Ale měly cca 7mm vzorku, tak jsem čekal, že aspoň po městě s tím hrkat půjde.. Ale nešlo, 4x jsem vyjel a 10x mě museli roztlačovat !!! Může být chyba v tlumičích nebo diferenciálu nebo je to vůbec chyba ? Nedělají Vám to 405ky taky?? Zahrabe i při velmi pozvolném povolování spojky na volnoběh.. :myslim

S favoritem jsem probourával půl metrové závěje a nikdy jsem nezapadl tak, že bych sám nevyjel.. A taky na protektorech..

(letos jsem se pojistil a mám Michelinky Alpine, ale i ták mám velké obavy co se bude dít až zasněží.. :bojim)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Michelinky to vyřeší, myslím, že hodně záleží na materiálu. Některé boty taky kloužou a některé ne, ačkoli na pohled je to stejná černá guma.

Ale je fakt, že Favorit je bezva na sníh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co geometrie?!Hlavně na uježděném sněhu je dost důležitá,když je špatná tak jede jedno kolo \"smykem\" a to je to kolo které se od povrchu utrhne a hrabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Překontroluj si geometrii (jak tu někdo psal) :super a podívej se na zadní brzdy zda Ti trochu nepřibrzdují (zda se volně otáčejí kola) :myslim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám taky zimní protektor a menší vzorek než ty a v zimě jsem vyjel skoro všude,ale je fakt,že nafta má těžší motor.:cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geometrie je asi OK, protože letní gumy jsou sjeté rovnoměrně (to sem ani nečekal...) Mimochodem letní měl taky protektory Vraník a vydržely vepředu 6tis km... :roll a to se vyplatí.. :aut

No připadne mi, že předek je strašně lehký a kola nemají žádný přítlak...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navařit dvě lešeňovky a nato betonoví zavaží a nebojím se říct:Teď se už rozjedeš:P:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

na 405 nedám dopustit (zimní Barum Polaris 1) ,jezdil jsem s ní hodně po sněhu,ledu,závějích.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: C.J.

Geometrie je asi OK

pokud jsi ji nenechal zkontrolovat tak je odvážné tvrdit, že je ASI ok.

mě se taky nesjížděli gumy a sbíhavost jsem měl o cenťák mimo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Miku

na 405 nedám dopustit (zimní Barum Polaris 1) ,jezdil jsem s ní hodně po sněhu,ledu,závějích.

tak v tom případě doufám že to bylo jen těma Vraníkama.. :roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: C.J.

Původně zaslal: Miku

na 405 nedám dopustit (zimní Barum Polaris 1) ,jezdil jsem s ní hodně po sněhu,ledu,závějích.

tak v tom případě doufám že to bylo jen těma Vraníkama.. :roker

No nemyslím si, že keď si mal 7mm dezén, že bola chyba v plášťoch. Pokiaľ viem tak nové plášte majú vždy 7mm. Takže až tak sa ti šmýkať na nich nemalo. Kámoš mal P405 a ten mal problém, že vzadu nechal dve letné a vpredu dve zimné gumy. Ten aml stále problémy so šmykom potom. Nemáš to aj ty tak? Musíš mať 4 zimné gumy obuté.

Share this post


Link to post
Share on other sites

já na 405 měl 4-5 mm vzorek a uplně bez problémů a to sem s tim každou chvíly tahal někoho z příkopu a když sem nahodil 4x4 tak ani nemluvim.prostě takovej traktor

Share this post


Link to post
Share on other sites

no vzadu byly letní.. ale to nemá vliv na to, že jsem se ani nerozjel.. jo, co bych dal za čtyřkolku.. :(

A s pažoutem je celkem problém i na vodě, člověk se snaží s plynem jemně, ale ono to stejně zahrabe.. :myslim když je to zimné tak tak to chápu, protože to zimné pěkně cuká, málem chcípne a pak hned vyletí otáčky nahoru.. to hrábne i na suchém asfaltu, na mokrém se tomu nevyhnu a na sněhu no comment.. Ale teplý už necuká.. Prostě pouštím spojku a vždy hrábne jen jedno kolo, prostě jako kdyby se vždy začalo točit jedno kolo dříve.. to je ale asi blbost, co? :roll

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to asi je, protože problémy které teď u sebe popisuju jsou po zkušenostech ze 405 SRDT, kdy to auto jelo jak tank, sníh, závěj a jiné sračky dopředu i dozadu a zastavilo ho jen asi 1m sněhu pod břichem, kdy už kola byly na 30 cm sněhu a to prostě se už neprohrabalo.:mrk:mrk:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo a ještě něco: to bylo po zkušenostech s dalšíma mnou jetýma asi 10 autama, jak předokolkama tak zadokolkama a mezitím i BMW a další klasické i ostatní pohony. proto jsem byl a jsem PAŽROUTEM nadšený!!!!!:cool::papa:papa:cool::papa:cool::mrk:cool::papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Měl jsem vraníky na starým péžu a nijak zlvášť problémy jsem neměl, v gumách to nebude.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: C.J.

no vzadu byly letní.. ale to nemá vliv na to, že jsem se ani nerozjel.. jo, co bych dal za čtyřkolku.. :(

No tak co bys dal za čtyřkolku ???? :mrk:mrk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: P607Olda

Michelinky to vyřeší, myslím, že hodně záleží na materiálu. Některé boty taky kloužou a některé ne, ačkoli na pohled je to stejná černá guma.

Ale je fakt, že Favorit je bezva na sníh.

Favorit je bezva na sníh? V čem, proboha?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.