pavel626 Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 dnes jsem se na prohlídca dověděl že mám vydřené-vymačkané pouzdra či silenbloky na stabilizační tyči. máte někdo zkušenosti z výměnou?? prý se povolí dna šrouby na každé m jakoby domečku pouzdra se vymění a je to .ALE PROBLÉM JE V TOM ŽE PRÝ JSOU TY DOMEČKY Z HLINÍKU A ŠROUBY S OCELI ČI ŽELEZA A ŽE TO BÝVÁ TAK ZAOXIDOVANÉ ŽE SE DÁ I ŠROUB UTRHNOUT . co na to vy šmati jak mám postupovat či na co si dát pozor, co radíte nebo to raději svěřit servisu?? nejsem profík ale na autech si lecos opravím toto se mi zdá a jeví jako jednoduché ale raději se chci Vás optat na vaše zkušenosti. díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 jo je to na 205 1.8 d to jsem zapoměl dodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Pokud na to nepudeš podle hesla\"co nejde silou,to pujde ječtě větší silou\" tak to zmakneš sám. Pořádně to očisti ocelovym kartáčem, prostřikej to / WD,MD spray/ a nech to den dva, aby se ten spray dostál co nejdál do závitu. Před vlastním povolením šroubu ho vem párkrát po hlavě kladivem jako když zatloukáš hřebík / ale s citem /. V nejhoršim případě pak neostává, než šroub nahřát malým hořákem autogenu do červena,počkat až vychladne a pak povolit.V tomto případě je ale lepší šroub vyměnit. Držim palce. [upravil dne 14/12/06 bagr] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 tam není ani tak problém se závitem,jako s tím,že jsou ty šrouby dost dlouhý v tom hliníkovým domku.Jako by šroub v hliníkové trubičce a tam to fest zaroste.Docela sranda,když zabereš a ukroutíš jenom hlavu šroubu,zbytek tam drží dál jako prase. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 Presne tak neni to problem az do chvile kdy ukroutis hlavicky ktere jsou navarene na plechu ktery primackava silentbloky proti naprave.Protoze to nejsou klasicky maticky ale jsou to naprosto hladke pulkulate hlavicky ktere nechytnes nicim a vzhledem k tomu kolik je tam mista je to k nas........ . Nehlede k tomu ze hlavicky nemusis ani ukrouti a oni se uvolni sami tlakem ktery je na nich je.Uz delsi dobu resim co stim vubec se mi do toho nechce ale vrze to svina nakonec to asi skonci v servise:mrk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 to bagr- takle jsem nějak chtěl postupovat díky za podporu:super to ráďa- takle mi to bylo nějak popisováno zkusím to opatrně to Boby D nechápu tvoji odpověd ani trochu jaké půlkulaté hlavičky?? to nejsou šrouby na klasické klíče?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 14. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 no srouby jsou samozrejme na klasicke klice ale to do ceho se ty srouby utahuji jsou v podstate matky navarene na zohybany plech jenze tyhle navarene matky uz na zadny klic nedostanes pokud je z toho plechu utrhnes prave proto ze jsou uplne hladke doufam ze ted je to jiz o neco jasnejsi;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 14. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 14. prosinec 2006 já myslel že se ty silentbloky či pouzdra dávají do domečků z hliníku a néé do nějakého ohýbaného plechu?? jěště se ujistím jedná se o stabilizační tyč vpředu u P205 1.8D?? jinak uvidím zda na tobudu mít či ne kdyžtak couvnu a jedu do servisu. Vždyt i oni to musí nějak řešit ? víš jak?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MareC3k Odesláno 15. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2006 Tie ulozenia som menil pred tyzdnom, tiez to strasne vrzgalo. existuju 2 typy... jeden je naohybany plech a v nom nabodovane dve skrutky (BobyD) a druhy typ je hlinikovy domcek v ktorom su vnutorne zavity a skrutky sa srubuju zo spodu napravnice. Ja som mal na mojom 1.8D na jednej strane hlinik, na druhej plech. Pri minulotyzdnovej vymene som ten plechovy vymenil za hlinikovy z inej napravy a pohoda, uz nic nevrzga a je to bez vole. vymena nieje tazka... len pristup je ku tomu strasny.. asi ako ku peniazom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 15. prosinec 2006 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2006 no vida hlinik to budu muset tedy sehnat pac ten plech je na pi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavel626 Odesláno 16. prosinec 2006 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2006 tak hotovo nastříkal jsem den předem ted jsem to dodělal dal jsem tam ty vložky průměr 22 normálně jsou 23 ale tyč je trochu opotřebovaná. dělal jsem vše s citem jo a už to netluče takže paráda a mám tam teda hliník zatím:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.