Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

kontrolka autodiagnostiky svieti a vyhodi na pocitaci vzdy dve chyby


hopkok

Recommended Posts

Tak na uvod (lebo som tu novy) Vas vsetkych zdravim!

Peugeot 406 2.0Hdi 66kw rok vyroby 99

Mojim problemom je ze kontrolka autodiagnostiky svieti a vyhodi na pocitaci vzdy dve chyby 1, snimac plynoveho pedalu 2, prepinac spojkoveho pedalu

Neviete ci tieto veci maju nieco spolocne napr. kabelaz co by mohlo sposobovat dve chyby sucasne? skusal som uz vymenit snimac plynoveho pedalu ale chyba sa vratila. Mam pocit akoby sa to stalo vzdy ked prejdem cez nejaku nerovnost (aj ked velmi pomaly) potom normalne rozbehnem a uz kontrolka svieti.

Na prvy krat sme chybu par krat len vymazali a auto slo fajn...len po 2-3 tyzdnoch to bolo spat a dokonca dnes sme to zmazali a za par km je to tam znova.

A ako sa auto chova?

Po rozsvieteni kontrolky auto strati na chvilku vykon (akoby neslo turbo) ale tym to asi nebude lebo aj ked vyradim a sucasne pridam otacky sa nemenia stale cca 2300...potom sa to zobudi...stupnu otacky a funguje to normalne ale niekedy sa to zopakuje...

Mohol by to byt snimac spojky...ale preco potom a plynovy pedal?

Kamarat povedal ze by to mohla byt kabelaz ale kde mam hladat chybu?

Prosim poradte ak mate skusenost s niecim podobnym...:myslim

[upravil dne 14.12.2006 hopkok]

[upravil dne 14.12.2006 hopkok]

[upravil dne 14.12.2006 hopkok]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To C.J.: Pardon

To hopkok: Začal bych tim, že rozpojit, prostřiknout, a znovu zapojit všechny konektory,

kterejch se to týká. Zkouknout pohyblivý části u pedálu spojky a plynu, jestli všecko sedí jak má, a hlavně pročistit snimač plynovyho pedálu-tam se mi to vidí nejpravděpodobnější. Prostě

ho rozdělej, vymeť z něj pavučiny, jemně do něj napumpuj za spreje něco na el. kontakty

/WD, Kontox/ a pak uvidíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bagr

To C.J.: Pardon

To hopkok: Začal bych tim, že rozpojit, prostřiknout, a znovu zapojit všechny konektory,

kterejch se to týká. Zkouknout pohyblivý části u pedálu spojky a plynu, jestli všecko sedí jak má, a hlavně pročistit snimač plynovyho pedálu-tam se mi to vidí nejpravděpodobnější. Prostě

ho rozdělej, vymeť z něj pavučiny, jemně do něj napumpuj za spreje něco na el. kontakty

/WD, Kontox/ a pak uvidíš.

a kde sa nachadza ten snimac plynoveho pedalu? A myslis ze by ukazalo aj chybu na spojkovom snimaci?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim přesně jak u hdi ale u td je to na spodnim obrazku odkazu pod čislem 1261. Vede k tomu táhlo od plyn. pedálu a přes potenciometr pomocí běžce převádí velikost váchylky plynu na el. veličinu.

http://peugeot.mainspot.net/wiring406/p8c.shtml

[upravil dne 14/12/06 bagr]

[upravil dne 15/12/06 bagr]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: bagr

Nevim přesně jak u hdi ale u td je to na spodnim obrazku odkazu pod čislem 1262. Vede k tomu táhlo od plyn. pedálu a přes potenciometr pomocí běžce převádí velikost váchylky plynu na el. veličinu.

http://peugeot.mainspot.net/wiring406/p8c.shtml

[upravil dne 14/12/06 bagr]

tak 1262??? nikde to tam nevidim...nemyslel si 1261? Ak ano to som uz vymenil komplet a nicht

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: hopkok

Tak na uvod (lebo som tu novy) Vas vsetkych zdravim!

Peugeot 406 2.0Hdi 66kw rok vyroby 99

Mojim problemom je ze kontrolka autodiagnostiky svieti a vyhodi na pocitaci vzdy dve chyby 1, snimac plynoveho pedalu 2, prepinac spojkoveho pedalu

Neviete ci tieto veci maju nieco spolocne napr. kabelaz co by mohlo sposobovat dve chyby sucasne? skusal som uz vymenit snimac plynoveho pedalu ale chyba sa vratila. Mam pocit akoby sa to stalo vzdy ked prejdem cez nejaku nerovnost (aj ked velmi pomaly) potom normalne rozbehnem a uz kontrolka svieti.

Na prvy krat sme chybu par krat len vymazali a auto slo fajn...len po 2-3 tyzdnoch to bolo spat a dokonca dnes sme to zmazali a za par km je to tam znova.

A ako sa auto chova?

Po rozsvieteni kontrolky auto strati na chvilku vykon (akoby neslo turbo) ale tym to asi nebude lebo aj ked vyradim a sucasne pridam otacky sa nemenia stale cca 2300...potom sa to zobudi...stupnu otacky a funguje to normalne ale niekedy sa to zopakuje...

Mohol by to byt snimac spojky...ale preco potom a plynovy pedal?

Kamarat povedal ze by to mohla byt kabelaz ale kde mam hladat chybu?

Prosim poradte ak mate skusenost s niecim podobnym...:myslim

[upravil dne 14.12.2006 hopkok]

[upravil dne 14.12.2006 hopkok]

[upravil dne 14.12.2006 hopkok]

Tak nikto nevie poradit...nestretli ste sa s niecim podobnym???:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: C.J.

no asi kabeláž nebo kontakt, ne?? zkoušel jsi měřit odpor mezi snímačem a ecu? a nedá se to nějak \"obejít\"? spojit kontakty, nebo rozpojit..

aj ja to vidim na kabelaz...musim to cez vikend premerat...ten odpor ale neviem ci nieco zistim:grr

Obist sa to neda pokial viem...

vicistim kontakty a uvidi sa

dik za odpoved

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snímač plynového pedálu /akcelerátoru/ u tohoto typu je tvořen dvojicí hallových generátorů. Někdy se stává, že dochází k vzájemnému rušení a interferenci signálů z nich. Rušení se šíří po vodičích, kterými signály přicházejí do řídící jednotky motoru. Je třeba začít tím, že se stávající spojení mezi snímačem a řídící jednotkou zruší a vytvoří se nové pomocí koaxiálných kabelů, každý signál se vede zvlásť, opletení kabelu se na obou koncích ukostří. Tím se docílí toho, že signály jsou navzájem odrušeny a interference mezi nimi zanikne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: otec

snímač plynového pedálu /akcelerátoru/ u tohoto typu je tvořen dvojicí hallových generátorů. Někdy se stává, že dochází k vzájemnému rušení a interferenci signálů z nich. Rušení se šíří po vodičích, kterými signály přicházejí do řídící jednotky motoru. Je třeba začít tím, že se stávající spojení mezi snímačem a řídící jednotkou zruší a vytvoří se nové pomocí koaxiálných kabelů, každý signál se vede zvlásť, opletení kabelu se na obou koncích ukostří. Tím se docílí toho, že signály jsou navzájem odrušeny a interference mezi nimi zanikne.

Dik za postreh ale s mojim laickym ponimanim neviem ako to urobit aj ked tomu chapem co chces povedat. To treba natiahnut vsetky kable co idu do tej koncovky na akceleratore? Myslim ze su tam 4 a kde je vlastne riadiacka umiestnena...pod tym bakelitovym krytom:myslim

Asi to dam niekomu urobit kto sa tomu rozumie..nie je tu niekto taky zo SR kto by to vedel...popripade pomohol?:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...