Sign in to follow this  
Followers 0
powertiger

Motor 2.0HDI

9 posts in this topic

Neníte někdo co je jiného v motoru 2.0HDI který ná 66kW a motorem který má tentýž obsah akorát výkon 80kW?Není tam třeba jen jiná hlava?Protože bych do svého Peugeota 206 chtěl dát ten silnější a kdyby to byla jen třeba ta hlava tak by to bylo jednoduší než tam dávat celý jiný motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snad se nepletu, ale je tam hlavne jine turbo. 80kw verze ma nataceni tech lopatek v turbu, kdezto 66kw to ma napevno.

:myslim:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

to je jediny rozdiel ?? tak to ma zaujima, nema niekto na predaj to lepsie turbo?? alebo len tie lopatky?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Má 80kW turbo určitě naklánění lopatek :myslim? Když jsem se pídil po tom, proč při větším záběru motoru turbo slyším a při normálním provozu ne, tak mne hned napadlo, že se lopatky nakloní a turbo se víc roztočí, ale v servisu mi řekli, že tam žádné naklánění není, tak nevím (možná mi špatně rozuměli, podobně jak v jednom vlékně bylo servisem řečeno, že 66kW HDI turbo nemá:D).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taky si nemyslim že má 80kW verze natáčecí lopatky v turbu, ma jen vetsi mezichladic co ja vim a jinaci turbo. Jinak zmena motoru kvuli zmene vykonu z 66 na 80kW, to se mi zda trosku zbytecny, tedy aspon kdyz to jde uplne jednoduse chipem, neboli preprogramovanim jednotky. Ja si to tak nechal udelat a mam tam tech 80kW i s prvnim HDickem, tak byt tebou radsi bych zapremejslel... :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jo ele kdyby tam byl ten 80kW nebo upravenej ten 66kW na 80kW tak s chipem by měl tenhle motor 138 koní a to je určitě zajímavější než ,,jen´´ těch 110 koní

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: powertiger

no jo ele kdyby tam byl ten 80kW nebo upravenej ten 66kW na 80kW tak s chipem by měl tenhle motor 138 koní a to je určitě zajímavější než ,,jen´´ těch 110 koní

da se i vic nez 138... kdyz si prolezes forum, tak se o tom doctes vic, da se i 210 koniku, ale nikdo nevi, jak dlouho ten motor vydrzi.. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: f3Rd@

Původně zaslal: powertiger

no jo ele kdyby tam byl ten 80kW nebo upravenej ten 66kW na 80kW tak s chipem by měl tenhle motor 138 koní a to je určitě zajímavější než ,,jen´´ těch 110 koní

da se i vic nez 138... kdyz si prolezes forum, tak se o tom doctes vic, da se i 210 koniku, ale nikdo nevi, jak dlouho ten motor vydrzi.. :D

No já bych to tak nedramatizoval.

Rozdíly mezi DW10TD/RHY (RHY2) a DW10ATED:

Silnější verze má navíc.

Jiné turbormychadlo s variabilní geometrií lopatek. (což neznamená, že se někde něco natáčí, ale že se mění průměr kanálku)

IC stlačeného vzduchu. Tedy i jiné vedení od Turbodmychadla do hlavy. (Jiné koleno na sání u hlavy motoru)

Snímač tlaku za turbodmychadlem (slabá verze má vyvedené dáty , ale není osazeno a zapojeno v ECU... spoustal lidí kouká na ty dráty a přemýšlí, kam asi vedou)

Jinou hlavní řemenici na servisáku, s jinak provedeným tlumičem torzních kmitů.

Jinou spojku s dvouhmotnostním setrvačníkem.

A to je vše přátelé.. tádydádydá.

Akorát údaje jako 130 koní a 210 koní jsou poněkud přehnané, protože u slabé verze se při cca 120PS začně přehřívat sání takovým způsobem, že výkon těch 130 je tam akorát chvilku. Navíc se nezmění průběh, který se v nízkých otáčkách dohání fází vstřikování a dávkou paliva. Turbo zatáhne stále až nahoře, jen se to lépe sebere do´jeho účinných otáček. U silné vezre zase v cca 180PS začíná klouzat spojka a ta je poněkud drahá.

Navíc u obou aut jdou do kytek poloosy a přiznejme si to u silnější verze je to takový rozdíl, že i brzdy si začínají stěžovat.

66kW verze pak má problém s přehříváním turba, tak, že je choulostivá na použitý olej a způsob jízdy.

Doufám, že sem na nic nezapoměl.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vector

No já bych to tak nedramatizoval.

Rozdíly mezi DW10TD/RHY (RHY2) a DW10ATED:

Silnější verze má navíc.

Jiné turbormychadlo s variabilní geometrií lopatek. (což neznamená, že se někde něco natáčí, ale že se mění průměr kanálku)

IC stlačeného vzduchu. Tedy i jiné vedení od Turbodmychadla do hlavy. (Jiné koleno na sání u hlavy motoru)

Snímač tlaku za turbodmychadlem (slabá verze má vyvedené dáty , ale není osazeno a zapojeno v ECU... spoustal lidí kouká na ty dráty a přemýšlí, kam asi vedou)

Jinou hlavní řemenici na servisáku, s jinak provedeným tlumičem torzních kmitů.

Jinou spojku s dvouhmotnostním setrvačníkem.

A to je vše přátelé.. tádydádydá.

Akorát údaje jako 130 koní a 210 koní jsou poněkud přehnané, protože u slabé verze se při cca 120PS začně přehřívat sání takovým způsobem, že výkon těch 130 je tam akorát chvilku. Navíc se nezmění průběh, který se v nízkých otáčkách dohání fází vstřikování a dávkou paliva. Turbo zatáhne stále až nahoře, jen se to lépe sebere do´jeho účinných otáček. U silné vezre zase v cca 180PS začíná klouzat spojka a ta je poněkud drahá.

Navíc u obou aut jdou do kytek poloosy a přiznejme si to u silnější verze je to takový rozdíl, že i brzdy si začínají stěžovat.

66kW verze pak má problém s přehříváním turba, tak, že je choulostivá na použitý olej a způsob jízdy.

Doufám, že sem na nic nezapoměl.:D

\"Jiné turbormychadlo s variabilní geometrií lopatek. \" - to jsem mel presne na mysli, akorat jsem spatne pochopil co to znamena :mad:

A tech 130 a 210 jsem myslel u te silnejsi verze (81kw). Samozdrejme tech 210 je extrem na kratkou chvili, ale prej to de - nekdo to tu psal..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.