Sign in to follow this  
Followers 0
CAD

hydrostely 406

6 posts in this topic

Ahoj,

prohledl jsem si vsechny temata o hydrostelech a protoze mam s nima sam problemy tak se chci zeptat jak akutni je vymena? (chapu, ze cim driv tim lip). nici se nejak motor? Podle me jen trochu vic zere mot. olej (jednou za 2 mes. dolevam max. 0.3l oleje) Mam 406 1.8 16V break 140 000 km. Hydrostely mi klepou pri studenem motoru vic, za tepleho mene a klepani je zavisle na vysi otacek (vyssi vic, nizsi mene). Vykon v pohode.

Auto mam teprve rok a pul. Po koupi jsem nechal menit rozvody, svicky, benz. filtr atd. Mechanik ktery mi to menil me potvrdil domenku, ze jsem koupil auto s motorem ktery byl rozebiran, protoze byla pretesnena vana i palice a strzenej sroub u rozvodu (amaterska vymena) a rekl mi pokud se to vyrazne nezhorsi at s tim zatim jezdim. Olej menim pravidelne po 10 000 km (10W40). Jinak jsem s autem velmi spokojeny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar,jestli ty klepavé zvuky v tvém motoru dělá hydroštel,tak to akutní být nemusí ale stejně by se na to někdo podívat měl.Pokud možno tak ať je to člověk který rozumí autum víc než mechanik co se v tom vrtal.

Nejprve je třeba zkontrolovat uložení hydroštelů a vaček,pak sehnat sadu stoprocentních hydroštelů a zkusit je přehodit.

Moc bych to neodkládal,že to budou hydroštely je ta lepší varianta,třeba tam něco neni dotaženýho...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vzhledem k netěsnosti motoru HDI v záruce, jsem svěřil moje vozidlo servisu.Byla zdemontována hlava válců, vyměněno těsnění včetně gufera na vačkovém hřídeli.

Od té doby má motor odlišný zvukový projev(klapavější), je to možné?

Že by udělali někde chybu???

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jsi měl své autíčko v HS Peugeot České Budějovice???:myslim:myslim:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano bohužel.Co dělat dál?

Pořád mám dojem, že tam při montáži bylo něco zanedbáno.

[upravil dne 26.3.2007 mares]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdar,jasně že je možné že udělali chybu.Jestli je kolo rozvodů na klice 1,6HDi uloženo stejně jako u novějšího 2,0HDi.

Může se totiž pootočit cca o půl zubu,motor pálí jinak a to je ten zvuk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.