Sign in to follow this  
Followers 0
Guest MMMMM

Nafta a Jet

17 posts in this topic

Tak mám asi půl roku problém se startováním, když to dlouho stojí,jakoby to startovalo ny tri valce, bez plynu to chcípne.

A ted mi kamarad říkal že je to tím že tankuji u č.s. JET.

Ať pry zkusím u Shellky ale tam mají diesel o 3kč dražší než u JET za 28,60.

Máte nějaký TIP u jaké č.s je nafta spolehlivá. Co alpin diesel u OMV?

Díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus se mrknout na palivový filtr, žhavky...

(většinou stačí vyměnit ten filtr - má se měnit po 20 tkm - alespoň u mého šuplíku)

Jinak s JETkou nemám zkušenost, tankoval jsem jsem u ONA a taky v poho.

... stejně to palivo je od jednoho výrobce z jedné cisterny ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sice nejsem ropák,ale u JETky je palivo levnější ale břečka.já beru u OMV a spokojenost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No když jsem včera slyšel ve zprávách o naftě v benzínu z jednoho tanku.........a dvě benzinky byly Makro a třetí Shell, tak nevím co si o tom mám myslet. Jezdím schválně na Shell, beru dražší Natural 95 a jestli zjistím, že to je to samo co u Makra, tak jsem zbytečně vyhodil hromadu peněz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: MMMMM

Tak mám asi půl roku problém se startováním, když to dlouho stojí,jakoby to startovalo ny tri valce, bez plynu to chcípne.

A ted mi kamarad říkal že je to tím že tankuji u č.s. JET.

Ať pry zkusím u Shellky ale tam mají diesel o 3kč dražší než u JET za 28,60.

Máte nějaký TIP u jaké č.s je nafta spolehlivá. Co alpin diesel u OMV?

Díky

Kamarád akorát tak pěkně kecá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud ti to nastartuje na 3 valce tak je jasne, ze kdyz to umi chytnout ve 3, tak pro ne i v tom poslednim. Ja jsem menil zhavky tedka a pri nastartovani to skakalo jak koza a kourilo chvili, nez se chytly vsecky valce. Tedka to nastartuje naprosto na otocku a nic nekouri pokud tomu dam adekvatni cas na nazhaveni. Pokud si dlouho nemenil zhavky, tak bys asi mel provest vymenu. Neni to zavratna investice ale mas klid, ze nastasrtujes i v tuhe zime pokud je cerpadlo v poradku

BTW ohledne nafty, nevim jake jsou opravdu rozdily, ale ja jsem na svem aute nikdy u jakekoliv nafty nic neprocitil ani ve vykonu ci startovani.

[upravil dne 12/12/2006 rimmer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak píše Rimmer, tankuju skoro vždycky u jiný čerpačky a jedinej rozdíl, kterej jsem poznal, je kouřivost nafty, na výkonu ani v nastartování auta jsem taky nic nepoznal... :myslim

Alpin diesel jsem tankoval párkrát a prostě pohoda, hlavně to tolik nehulí. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Dundee

Jak píše Rimmer, tankuju skoro vždycky u jiný čerpačky a jedinej rozdíl, kterej jsem poznal, je kouřivost nafty, na výkonu ani v nastartování auta jsem taky nic nepoznal... :myslim

Alpin diesel jsem tankoval párkrát a prostě pohoda, hlavně to tolik nehulí. :D

Tak na výkonu je to znát hodně. Stejně jako na kultivovanosti v nízkejch otáčkách.

Zajímavý, že některá nafta kouřila, ale jelo to a některá pohoda, žádnej kouř, jelo to potichu, ale přes 180 ani ťuk.

Zláleží na motoru, kdybych měl starou atmosféru,t ka to asi neřešim a leju tam něco hodně levnýho. TAkhle koukám, kde beru, abych neměnil čerpadlo v nádrži, jako spousta ostatních. Neplácal se s filtrama, regulátorem tlaku, CR čerpadlem a tak..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asi se moje auto chová jako atmosféra :D Prostě to nepoznám- když potřebuju předjet, šlápnu na to a jsem vepředu, je jedno, jakou mám naftu v nádrži. Nikdy se mi nestalo, že by auto nechtělo táhnout, nešlo do otáček nebo něco takovýho.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To není tím, jestli je to atmosféra nebo neatmosféra, to je tím, že to je starý komůrkový diesel, ten stráví leccos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

k JETce - na \"jejich\" naftu jezdim uz asi 4 roky, tri auta, a zadny problem....

a beru jenom u nich, max. akorat stridam jetku v Hradci Kralove a v Pardubicich...

Share this post


Link to post
Share on other sites

28,60???

Proboha kam na ty ceny chodí...

Už cca měsíc u nás tankuju za 26,50 (teda zatím 2x - poprvé plnou - vyjeto, teď za 1000,-, tedy něco přes 37 litrů).

Share this post


Link to post
Share on other sites

2gotrek: to me neprekvapuje.... ceny se dost ruzni :)

Shell na Sokolovske nat95 po 27,-, o pet km dal Shell nat95 za 28,90...

2Hadra: tipni si :D ale ja pres zimu tankuju taky prevazne u Shellky, loni byla v Praze na stejne cene jako makro a letos to zatim skoro stejne uspesne opakuji :)

a k tomu ze v benzinu byla nafta... asi nekdo zapomel vcas prehodit kohout, no. pro ty, co to nevi - napr. do skladu hmotnych rezerv, spravovanych Ceprem na Vysocine jde z rafinerie produktovod, tvoreny jednou trubkou. a dodava benzin, naftu, oleje... takze nejaky maly objem jineho paliva tam bude vzdycky. Ono to v zasade nevadi, pokud je to mene nez par procent objemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svíčky vyměním, ten filt se dá pouze zkouknout a když nebude nutné ho měnit tak ho neměnit? Jde zjistit jestli potřebuje vyměnit pohledem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pohledem poznáš jen, jestli není od pohledu zas*anej. Pokud ne, měnit ho nemusíš. Nicméně spíš budeš mít někde v tělese fitru nebo ve vedení menší netěsnost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já v Lounech tankuju výhradně u Shellky,vyjde mi to nastejno,jako PapOil,EuroOil atd.Akorát Benzina je tu dražší a to o dost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.