destiny Odesláno 30. červen 2003 Sdílet Odesláno 30. červen 2003 ...ale plne se ztotoznuji s nazorem pisatele clanku. Opravdu doporucuji precist. Zde je link: http://www.tuning.cz/tuning/?page=11&act=1&clanek=280&ftno=0 Pritlacna kridla, spojlery a rychly pruhy jsou opravdu az posledni cast tuningu vozu, ale vetsina lidi s tim spis zacina a tem posetilym vecem, jako je motor a podvozek nebudou prece venovat cas a ani penize, kdyz to neni vubec videt, ne? Co Vy na to a Vase nazory??? [Editován dne 30/6/03 destiny] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
impact Odesláno 30. červen 2003 Sdílet Odesláno 30. červen 2003 no co asi... je to starý a jenom idioti závodí na silnici Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 30. červen 2003 Sdílet Odesláno 30. červen 2003 jojo... v sobotu se tady u nas zabili 3 mladi ogari, jenom proto, ze byli ozrali a nechali ridit Calibru kluka, co mel papiry 14 dnu.... musel tam letet jak hovado (bylo to v obci) odhady zni asi na 150 km/h, zadna brzdna draha, 8 tycek plotu v prdeli, jeden sloup osvetleni vytvarovany do profilu strechy calibry asi o 5m dal nez puvodne i s tim betonem zlaty hreb nakonec: Betonovy dvojak drzi pohromade jen ty roxory ci co to je a je asi tak o 70cm kratsi..... ridic prezil s otresem mozku, 3 ne a dalsi 2 jsou v nemocnici (jelo jich 6). Takze nejenom poleping a plasting jsou odstrasujicim pripadem. Jo a zapomnel jsem napsat, ze tam, mel na zadnim kole tu uzkou rezervu...... a byla to 4x4 Ted jsem se vratil z toho mista a teda reknu vam, ze nic moc a to vsechno asi na 30m musel to byt teda masakr.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Cabrio Odesláno 30. červen 2003 Sdílet Odesláno 30. červen 2003 Vostik to je horsi naz to co sem daval masinka. Jinak ja treba do podvozku a motoru sahat nechci. Motor je dost silny a vyhovuje mi a podvozek je od vyrobce dost tvrdej. Nechci brutal tuning ale jen decentni kridla pro zvaryzneni tvaru karoserie a nemyslim si ze kvuli tomu bych musel zvysovat vykon motoru a hrabat se v podvozku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 30. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2003 Uplne mi beha mraz po zadech, kdyz to ctu. Je to modelova situace - nezkusenej ridic + rychly auto to ani jinak dopadnout nemuze.:( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 30. červen 2003 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2003 V klidu Cabrio, jsem taky zastancem decentnich uprav na aute, kterymi si sveho milacka odlisis od ostatnich. To, na co jsem narazel jsou auta dosahujici svym vzhledem az na hranice Batmobilu a motorove na uroven holiciho strojku. Myslel jsem tim, ze pokud nekdo udela ze sveho auta na prvni pohled zavodni dravou karu, tak by mel mit i nejake ty koniky pod kapotou. A kazdopadne, kdyz uz se do toho pusti, tak by to melo byt v souladu s jeho ridicskymi schopnostmi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mila Odesláno 30. červen 2003 Sdílet Odesláno 30. červen 2003 nesmite to brat tak jednostrane, kazdy ma rad neco jineho, v zasade existujou tri skupiny tuneru, nekdo stavi \"show car\" tj auto ktere perfektne vypada zvenku +interier, motor je vetsinou jen barevne upraveny vylesteny a ani moc nezalezi na objemu, auto vozi maximalne na sraz nebo na nedelni projizdku, v nejextremejsim pripade pouze na vleku jako velkou hracku. Druha skupina stavi tzv. \"sleeper\" tj auto ktere zvenku vypada jako seriove ale uvnitr je silne naslaple a rozdil pozna pouze profik napr. podle vetsich chlazenych brzd nebo velkeho IC atd. Dalsi skupinou jsou lide kteri delaji funkcni tuning, tj. takove veci ktere zlepsuji funkce auta z duvodu jeho kazdodeniho pouzivani (napr supr luxusni interier sa super muzikou ) kdyz uz musim travit v aute denne 3 hod. tak at jsou prijemne. Tyto tri skupiny se vzajemne prolinaji a kazdy z nas je tak trochu individualista a jde trochu jinym smerem, co se libi jednomu nemusi se libit jinemu. Samozrejmne naplacat na rezave auto tunu plastu nejlepe prilepit izolackou je prasarna a ne tuning. Toto je pouze muj nazor nikomu jej nevnucuji jen jsem chtel trochu rozvinou diskusi aby se to tady nezvrtlo v prestrelku jako na jinych serverech kdyz se jedna o toto tema plast x motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 30. červen 2003 Sdílet Odesláno 30. červen 2003 Dneska mě v jedné vesnici někdo ukázal význam tuningu. Jel jsem maximálně šedesát, najednou přes celé zrcátko červený žigul, vzápětí nastal brutální řev (zřejmě tuning výfuku pomocí vrtačky) a už jsem viděl jen rychlé pruhy po celém autě, tygří potahy atd., prostě mě přesvědčil, že ačkoliv má o sto koní míň, tak si musím něco podobného příště pořídit. Na jízdu rychle a debilně se nic jiného nehodí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Cabrio Odesláno 30. červen 2003 Sdílet Odesláno 30. červen 2003 Jasny kazda si pod pojmem tuning predstavi neco jineho. Nekdo se jen chce lisit od ostatnich nekdo to vezme z gruntu cele.Ale opravdu nema smysl naplacat na auto co jde a pak se to ani neuveze, pouze na tom vleku a totam pak nemusi davat motor. Ja jsem v tomto dost tolerantni ale stromeckovej tuning bych strilel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 Hele a vy nevíte že jedna samolepka na kapotě zvyšuje výkon o 1-2koně a rychlý pruhy asi o 4:D:D:D:D:D:D:D to už se vyplatí víc než chip bo kit sání ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 Je to presne tak jak rika Mila, kazdej zastava neco jinyho. Spousta ShowCars ma slabej motor, ale zvenku jsou cool, jako napriklad ATC Polotovar a nebo showcar z Escape6 treba v tomhle aute je 75 koni a bohate to staci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 1. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 O.K. - souhlasim s Milou taky. Jak jsem na zacatku uvadel, nechtel jsem se dotknout ani jedne skupiny, at uz stavite Sleepery, Show car nebo funkcni tuning ) Spis mi jen zajimal Vas nazor na toto tema a zaroven jsem zminil nazor svuj. Asi se spis priklanim ke skupine Sleepers. Ale abych byl uprimny, tak jako designer velice rad obdivuji karosarskou praci na fotkach s ruznych Tuningovych srazu a vystav. Asi idealni stav pro me je kombinace techto dvou skupin. Ale jak rikam, zacal bych si sve auticko ladit od motoru a podvozku a az kdyz budu spokojeny s jizdimi vlastnostmi, presel bych k fazi 2 a to je interier. Exterier (kridylka, falesne vydechy, samolepky atd.) bych nechal opravdu az uplne nakonec. Pokud vsak zacinate vylepsovat v opacnem poradi, nez uvadim ja, je to pouze Vase vec a v zadem pripade Vam to nezazlivam. Ba naopak, obdivuju lidi, kteri se dokazi pro neco nadchnout a take to dokoncit (ja osobne skoncim vetsinou jen u toho nadseni) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 Ja myslim ze nejde tolik o ty pruhy a tak ale spis o to kdo ma kolik penez... Takovy pekny pruhy na auto si sezenete za 350Kč ale takovy pekny kola a jeste s peknejma gumama vas vyjdou min. na 20 000!! Ja osobne taky nemam rad tuning \"cikanskej\" ale zase ne kazdej ma na upravy motoru... a nebo podvozku!!! Ja mam 1.4 a s tou neco delat nema smysl... je to drahy a mozna i zbytecny... Nejlepsi volba je asi koupit nejakou krabici s 2.0 a celou ji od zakladu predelat.... Ted o prazdinach se chystam snizit hlavu vyndat katalyzator a odvrtat setrvak a to vse u 206 tak myslim ze to ten motor neprezije.... Ale kazdy tuner ma svuj vkus... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 1. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 Urcite je to hlavne o financich. Prave ze spousta tuneru uvazuje stylem \"Tak kdyz uz jsem nasetril ty prachy a chci je vrazit do auta, tak at je to poradne videt\" z toho plyne, ze si radeji koupi velky kridlo, ktery je na obdiv kazdemu, nez by provedl upravu motoru ci podvozku, coz vyjde najevo pred maximalne spolujezdcem nebo nekym, kdo si ho snad troufl vyzvat na silnicni zavod A hlavne se taky asi lepe ridicsky zvladne kridlo a samolepky, nez upravy zvysujici vykon auta. Kazdopadne jak zjistuji, diskuze nabira obratky a to nebylo ucelem. Nechtel jsem aby to vrelo ve vlastnich radach proto bych radeji asi toto tema uzavrel s tim, ze proti gustu, zadny disputat!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deeper Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 Dělat motor příjde na stejno jako koupit sadu plastů - teda když zrovna neuvažujete o chipu za 30 papírů..... s podvozkem to je jiný...... sám rvu skoro půlku výplaty do auta a moc vidět to na něm neni ale lidi co tomu rozumí ví kam se podívat....... BTW: Nevíte o nějakym turbíčku z benzíňáka nebo alespoň kolik se tak pohybuje??????? Nový se mi kupovat nechce:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 deeper: to ti nestaci 1.9GTi? Co z toho chces udelat? vedel bych o jednom motoru z F14, mozna by se ti hodil :D:D:D:D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
destiny Odesláno 1. červenec 2003 Autor Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 To by ale taky musel udelat na sveho Peugeotka menitelnou geometrii kridel a zatahovaci podvozek :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bodmrazu Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 To neni o tom ze to vre ve vlastnich radach je to jen kazdyho nazor... Ono moc lidem se do motoru sahat nechce.... A radsi si koupi kridlo:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
georg Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 jak \"znam\" deepera, tak kridla uz ma davno vyreseny:). Mohl bys to startovat tema prepinacema, co chces dat na strop- mel bys zase kousek z letadla :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert Odesláno 1. červenec 2003 Sdílet Odesláno 1. červenec 2003 Myslím si, že by každý, kdo si kupuje nové (ve smyslu jiné) auto, už měl předem přemýšlet o tom, na co ho bude mít a jestli ho bude tuningovat. Protože koupit 1,1 motor třeba ve 206 a potom se snažit z něj ždímat koně, tak mám dojem, že rovnou taková 1,6 není o moc dražší a když je to už XS, tak se nemusí potom řešit tolik změn. To auto už je stavěné na cca. 100 koní a např. se pak nemusí přepisovat TP na jiná kola, protože jsou schválené 195 55 15 a to myslím stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.