Sign in to follow this  
Followers 0
destiny

Pro vyznavace \"Tuningu\" - doufam, ze tim nenaseru ne

30 posts in this topic

...ale plne se ztotoznuji s nazorem pisatele clanku. Opravdu doporucuji precist. Zde je link:

http://www.tuning.cz/tuning/?page=11&act=1&clanek=280&ftno=0

Pritlacna kridla, spojlery a rychly pruhy jsou opravdu az posledni cast tuningu vozu, ale vetsina lidi s tim spis zacina a tem posetilym vecem, jako je motor a podvozek nebudou prece venovat cas a ani penize, kdyz to neni vubec videt, ne? ;) Co Vy na to a Vase nazory???

[Editován dne 30/6/03 destiny]

Share this post


Link to post
Share on other sites

jojo... v sobotu se tady u nas zabili 3 mladi ogari, jenom proto, ze byli ozrali a nechali ridit Calibru kluka, co mel papiry 14 dnu.... musel tam letet jak hovado (bylo to v obci) odhady zni asi na 150 km/h, zadna brzdna draha, 8 tycek plotu v prdeli, jeden sloup osvetleni vytvarovany do profilu strechy calibry asi o 5m dal nez puvodne i s tim betonem zlaty hreb nakonec: Betonovy dvojak drzi pohromade jen ty roxory ci co to je a je asi tak o 70cm kratsi..... ridic prezil s otresem mozku, 3 ne a dalsi 2 jsou v nemocnici (jelo jich 6).

Takze nejenom poleping a plasting jsou odstrasujicim pripadem.

Jo a zapomnel jsem napsat, ze tam, mel na zadnim kole tu uzkou rezervu...... a byla to 4x4 :(

Ted jsem se vratil z toho mista a teda reknu vam, ze nic moc a to vsechno asi na 30m musel to byt teda masakr....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vostik to je horsi naz to co sem daval masinka. Jinak ja treba do podvozku a motoru sahat nechci. Motor je dost silny a vyhovuje mi a podvozek je od vyrobce dost tvrdej. Nechci brutal tuning ale jen decentni kridla pro zvaryzneni tvaru karoserie a nemyslim si ze kvuli tomu bych musel zvysovat vykon motoru a hrabat se v podvozku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uplne mi beha mraz po zadech, kdyz to ctu. Je to modelova situace - nezkusenej ridic + rychly auto to ani jinak dopadnout nemuze.:(:(:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

V klidu Cabrio, jsem taky zastancem decentnich uprav na aute, kterymi si sveho milacka odlisis od ostatnich. To, na co jsem narazel jsou auta dosahujici svym vzhledem az na hranice Batmobilu a motorove na uroven holiciho strojku. Myslel jsem tim, ze pokud nekdo udela ze sveho auta na prvni pohled zavodni dravou karu, tak by mel mit i nejake ty koniky pod kapotou. A kazdopadne, kdyz uz se do toho pusti, tak by to melo byt v souladu s jeho ridicskymi schopnostmi!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

nesmite to brat tak jednostrane, kazdy ma rad neco jineho, v zasade existujou tri skupiny tuneru, nekdo stavi \"show car\" tj auto ktere perfektne vypada zvenku +interier, motor je vetsinou jen barevne upraveny vylesteny a ani moc nezalezi na objemu, auto vozi maximalne na sraz nebo na nedelni projizdku, v nejextremejsim pripade pouze na vleku jako velkou hracku. Druha skupina stavi tzv. \"sleeper\" tj auto ktere zvenku vypada jako seriove ale uvnitr je silne naslaple a rozdil pozna pouze profik napr. podle vetsich chlazenych brzd nebo velkeho IC atd. Dalsi skupinou jsou lide kteri delaji funkcni tuning, tj. takove veci ktere zlepsuji funkce auta z duvodu jeho kazdodeniho pouzivani (napr supr luxusni interier sa super muzikou ) kdyz uz musim travit v aute denne 3 hod. tak at jsou prijemne. Tyto tri skupiny se vzajemne prolinaji a kazdy z nas je tak trochu individualista a jde trochu jinym smerem, co se libi jednomu nemusi se libit jinemu.

Samozrejmne naplacat na rezave auto tunu plastu nejlepe prilepit izolackou je prasarna a ne tuning.

Toto je pouze muj nazor nikomu jej nevnucuji jen jsem chtel trochu rozvinou diskusi aby se to tady nezvrtlo v prestrelku jako na jinych serverech kdyz se jedna o toto tema plast x motor.

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dneska mě v jedné vesnici někdo ukázal význam tuningu. Jel jsem maximálně šedesát, najednou přes celé zrcátko červený žigul, vzápětí nastal brutální řev (zřejmě tuning výfuku pomocí vrtačky) a už jsem viděl jen rychlé pruhy po celém autě, tygří potahy atd., prostě mě přesvědčil, že ačkoliv má o sto koní míň, tak si musím něco podobného příště pořídit. Na jízdu rychle a debilně se nic jiného nehodí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasny kazda si pod pojmem tuning predstavi neco jineho. Nekdo se jen chce lisit od ostatnich nekdo to vezme z gruntu cele.Ale opravdu nema smysl naplacat na auto co jde a pak se to ani neuveze, pouze na tom vleku a totam pak nemusi davat motor. Ja jsem v tomto dost tolerantni ale stromeckovej tuning bych strilel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele a vy nevíte že jedna samolepka na kapotě zvyšuje výkon o 1-2koně a rychlý pruhy asi o 4:D:D:D:D:D:D:D to už se vyplatí víc než chip bo kit sání ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je to presne tak jak rika Mila, kazdej zastava neco jinyho. Spousta ShowCars ma slabej motor, ale zvenku jsou cool, jako napriklad ATC Polotovar a nebo showcar z Escape6

9.jpg treba v tomhle aute je 75 koni a bohate to staci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O.K. - souhlasim s Milou taky. Jak jsem na zacatku uvadel, nechtel jsem se dotknout ani jedne skupiny, at uz stavite Sleepery, Show car nebo funkcni tuning ) Spis mi jen zajimal Vas nazor na toto tema a zaroven jsem zminil nazor svuj. Asi se spis priklanim ke skupine Sleepers. Ale abych byl uprimny, tak jako designer velice rad obdivuji karosarskou praci na fotkach s ruznych Tuningovych srazu a vystav. Asi idealni stav pro me je kombinace techto dvou skupin. Ale jak rikam, zacal bych si sve auticko ladit od motoru a podvozku a az kdyz budu spokojeny s jizdimi vlastnostmi, presel bych k fazi 2 a to je interier. Exterier (kridylka, falesne vydechy, samolepky atd.) bych nechal opravdu az uplne nakonec.

Pokud vsak zacinate vylepsovat v opacnem poradi, nez uvadim ja, je to pouze Vase vec a v zadem pripade Vam to nezazlivam. Ba naopak, obdivuju lidi, kteri se dokazi pro neco nadchnout a take to dokoncit (ja osobne skoncim vetsinou jen u toho nadseni):D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja myslim ze nejde tolik o ty pruhy a tak ale spis o to kdo ma kolik penez... Takovy pekny pruhy na auto si sezenete za 350Kč ale takovy pekny kola a jeste s peknejma gumama vas vyjdou min. na 20 000!! Ja osobne taky nemam rad tuning \"cikanskej\" ale zase ne kazdej ma na upravy motoru... a nebo podvozku!!! Ja mam 1.4 a s tou neco delat nema smysl... je to drahy a mozna i zbytecny... Nejlepsi volba je asi koupit nejakou krabici s 2.0 a celou ji od zakladu predelat.... Ted o prazdinach se chystam snizit hlavu vyndat katalyzator a odvrtat setrvak a to vse u 206 tak myslim ze to ten motor neprezije.... Ale kazdy tuner ma svuj vkus...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urcite je to hlavne o financich. Prave ze spousta tuneru uvazuje stylem \"Tak kdyz uz jsem nasetril ty prachy a chci je vrazit do auta, tak at je to poradne videt\" z toho plyne, ze si radeji koupi velky kridlo, ktery je na obdiv kazdemu, nez by provedl upravu motoru ci podvozku, coz vyjde najevo pred maximalne spolujezdcem nebo nekym, kdo si ho snad troufl vyzvat na silnicni zavod :D A hlavne se taky asi lepe ridicsky zvladne kridlo a samolepky, nez upravy zvysujici vykon auta.

Kazdopadne jak zjistuji, diskuze nabira obratky a to nebylo ucelem. Nechtel jsem aby to vrelo ve vlastnich radach ;) proto bych radeji asi toto tema uzavrel s tim, ze proti gustu, zadny disputat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dělat motor příjde na stejno jako koupit sadu plastů - teda když zrovna neuvažujete o chipu za 30 papírů..... s podvozkem to je jiný...... sám rvu skoro půlku výplaty do auta a moc vidět to na něm neni ale lidi co tomu rozumí ví kam se podívat.......

BTW: Nevíte o nějakym turbíčku z benzíňáka nebo alespoň kolik se tak pohybuje??????? Nový se mi kupovat nechce:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

deeper: to ti nestaci 1.9GTi? Co z toho chces udelat? :)

vedel bych o jednom motoru z F14, mozna by se ti hodil :D:D:D:D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To by ale taky musel udelat na sveho Peugeotka menitelnou geometrii kridel a zatahovaci podvozek :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To neni o tom ze to vre ve vlastnich radach je to jen kazdyho nazor... Ono moc lidem se do motoru sahat nechce.... A radsi si koupi kridlo:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak \"znam\" deepera, tak kridla uz ma davno vyreseny:):). Mohl bys to startovat tema prepinacema, co chces dat na strop- mel bys zase kousek z letadla :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Myslím si, že by každý, kdo si kupuje nové (ve smyslu jiné) auto, už měl předem přemýšlet o tom, na co ho bude mít a jestli ho bude tuningovat. Protože koupit 1,1 motor třeba ve 206 a potom se snažit z něj ždímat koně, tak mám dojem, že rovnou taková 1,6 není o moc dražší a když je to už XS, tak se nemusí potom řešit tolik změn. To auto už je stavěné na cca. 100 koní a např. se pak nemusí přepisovat TP na jiná kola, protože jsou schválené 195 55 15 a to myslím stačí.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.