Sign in to follow this  
Followers 0
rodov

Cukání

17 posts in this topic

Zdravím všechny,

mám jeden dotaz.Je v jednobodovém vstřiku Bosch u P 205 r.v. 91 uvnitř nějaké sítko nebo všechny nečistoty zachytí palivový filtr?Někdy to cuká a nechce jet,palivový filtr mám vyměněný,voda v palivu není.Ještě se chystám vyměnit svíčky a kabely,to by taky mohlo dělat.Dík za odpovědi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vyměň kabely (pokud jsou) a zkontroluj svíčky ... může to dělat i nějaké čidlo, nebo potenciometr škrticí klapky.

Ale to je asi tak vše, co ti můžu jako příznivec ropy poradit ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čauky,

tak jsem konečně vyměnil kabely ke svíčkám a svíčky.Chvilku to bylo lepší,ale už cukáme jako před výměnou.Někdy je to v pohodě a někdy je to hrůza.I při jízdě pokud necuká,při rychlém přidání plynu se mu moc nechce,při pozvolném je to dobrý.Myslím,že to bude potenciometr škrtící klapky.Ještě jeden dotaz:před nastartováním se mi rozsvití červená kontrolka lamda sondy,po nastartování tak za pět sekund zhasne.Je to v pořádku?Dík.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nevím,bohatá směs,na spotřebu to nemá vliv.Jezdím tak za 6l/100km.Mám tam jednobodové vstřikování.Stejně si myslím,že to bude potenciometr.Nic jiného mě nenapadá.:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo ta kontrolka mi taky normálně svítí před nastartováním a pak zhasne. takže to je asi ok. občas se mi rosvítí i při jízdě a stačí to chcípnout a znovu nastartovat a pak třeba půl roku nic :papa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rodov

To nevím,bohatá směs,na spotřebu to nemá vliv.Jezdím tak za 6l/100km.

6l? A kde jezdis? Ja jezdim s 1,9D za 5,6 konstantne mesto(zima 5,8),dalka 4,75 pri rychlosti cca 105 tachometrovejch s tim ze se neupejpam predjizdet a pridat, jinak pri 90 jsem to zkousel na 100km a 4,4. Jezdil jsem s 1,8D 205(no vlastne 1,7) a ta ve meste 5,0 dalka nemerena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkus zkontrolovat trysku s natocenym motorem....normalne natoc motor otevri haupnu a pridavej a ubirej a divej se jestli to nedava nerovnomerne palivo.....byva to zaneseny...jinak nevim....zkontroluj taky bowdeny jestli nekde nechytaj.....jinak nevim...:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No zkus se taky kouknou na kabel vedouci elektromagnetickymu vstřikovacimu ventilu,meli jsme ho u GRI(SPI)naštíplej a jak se motor trasl tak to obas vynechavalo....:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny,

tak jsem po delší chvíli chtěl vyjet.Normálně jsem nastartoval,motor běžel úplně v pohodě,trošku zvýšené otáčky na sytič,pak lehce ubral.Když jsem se chtěl rozjet,přidal jsem,prostě to něšlo,poskakoval jsem jak na první hodině v autoškole.Při vyšlápnuté spojce,motor běží úplně v pohodě,jde do otáček,ale jak dám rychlost,je to hrůza.Až pokud motor vytočím hodně vysoko,pak to jede.Na tu potenciometr jsem koukal,ale neměl jsem to rozdělaný,jen se mi to zdálo,že jsou čtyři šrouby volné,na každém čtvrt otáčky.Utáhl jsem to,ale s citem,nebudu utahovat na krev.Jinak přívodní kabel je v pohodě.

Poradíte cos tím?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

No jak tu tak čtu a pročítám, tak jsem zatím nezaznamenal radu na silentbloky. Když jsem je měl v háji na mý 205, tak jsem vždycky od garáže odjížděl poskokem skok. Po podrobné prohlídce jsem zjistil, že mám v háji (byl přetrženej vejpůl) ten silentblok, kterej je (když zvedneš haupnu) na levý straně, zespod je přišroubovanej ke kastli a zvrchu je na něj přišroubováný rameno od motoru. Má to tvar zhruba jako hruška. Ze stran jsou tam ještě takový gumový \"polštářky\", který jsou jedním šroubem taky uchycený v kastli. Jak se motor za jízdy cuká, tak se ty polštářky časem omačkaj a to rameno tam pak pěkně lítá. Já tam měl vůli na každý straně tak necelý 2cm. Vsugerovával jsem si, že mám necitlivou nohu na plynu:), a na každý křižovatce jsem byl středem pozornosti:D. Před výměnou těch silentbloků jsem se jízdě na 1 a skoro i 2 vyhejbal, ale po jejich výměně je to paráda.

Ale pokud ti to dělá i za jízdy třeba na 3. až 5. rychlostní stupeň, tak bych omrknul ten potenciometr. Je tam gumový těsnění, aby se tam nedostaly žádný nečistoty. A pokud to máš povolený jak píšeš, tak bych do toho určitě mrknul. A taky ty šrouby by měly mít uprostřed díry takovej z výroby udělanej hrotík, kterej brání zasunutí bitu (myslím, že ty šrouby jsou na bit tvaru hvězdičky). Pokud je tam nemáš, tak ty hrotíky někdo odvrtal a už se v tom nejspíš hrabal. Ale ty šroubky maj celjem dobrej rantlík, takže to jde povolit či dotáhnout i kombinačkama.

No mrkni na to a dej vědět.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Vopičí

A taky ty šrouby by měly mít uprostřed díry takovej z výroby udělanej hrotík, kterej brání zasunutí bitu (myslím, že ty šrouby jsou na bit tvaru hvězdičky). Pokud je tam nemáš, tak ty hrotíky někdo odvrtal a už se v tom nejspíš hrabal. Ale ty šroubky maj celjem dobrej rantlík, takže to jde povolit či dotáhnout i kombinačkama.

pokud ty šrouby mají tvar hvězdičky a u prostřed je takovej hrotík, tak na to existuje přímo bit a nemusí se nic odvrtávat ani povolovat kombinačkama :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

silentblok jsem už vyměnil už dávno,toho,že je přetržený jsem si všimnul,už když jsem auto koupil.Takže tím to být nemůže.Potenciometr je přidělaný 4 šrouby,krytky z umělé hmoty šli krásně stáhnout,nic jsem nemusel vylamovat.Nikdo se v tom asi nehrabal,pokud ty krytky nesundal jako já.Kombinačkami jsem to neutahoval,mám na to bit.Takže zůstává už jen možnost celé to rozmontovat.Tam se uvidí,někde jsem četl tady návod na montáž.Jiná možnost co by to mohlo dělat mě nenapadá.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím všechny,

tak dnes jsem konečně opravil to nešťastné cukání.Měl jsem rozebraný potenciometr.Uvnitř byl pěkně mastný,stačilo umýt benzinem s kartáčky jsem trošinku přihnul.Jinak dráhy se mi zdály v pohodě.Sice kde kartáčky jezdí je vidět,ale není to prodřený.Smontoval jsem to,nastartoval a světe div se ,NEŠKUBE!!I při jízdě se mi zdá,že motor jde lépe za plynem.Mám,ale další nekončící poruchu,už jsme to tady řešili,vyskakuje mně 2 a 4 rych.stupeň.Chci se zeptat,jak rozdělat kloubek na řadící tyči.Mám ho zarezatělý a nemůžu ho rozebrat.Už jsem na to zkoušel nakapat brzdovku,jak žlutou,tak červenou.Nic,pak speciální sprej na zarezlé spoje,Taky nic.Bojím se,že pokud to vemu silou,tak něco ohnu nebo utrhnu.Poradí někdo kdo to už měl rozdělaný?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: rodov

Zdravím všechny,

tak dnes jsem konečně opravil to nešťastné cukání.Měl jsem rozebraný potenciometr.Uvnitř byl pěkně mastný,stačilo umýt benzinem s kartáčky jsem trošinku přihnul.Jinak dráhy se mi zdály v pohodě.Sice kde kartáčky jezdí je vidět,ale není to prodřený.Smontoval jsem to,nastartoval a světe div se ,NEŠKUBE!!I při jízdě se mi zdá,že motor jde lépe za plynem.Mám,ale další nekončící poruchu,už jsme to tady řešili,vyskakuje mně 2 a 4 rych.stupeň.Chci se zeptat,jak rozdělat kloubek na řadící tyči.Mám ho zarezatělý a nemůžu ho rozebrat.Už jsem na to zkoušel nakapat brzdovku,jak žlutou,tak červenou.Nic,pak speciální sprej na zarezlé spoje,Taky nic.Bojím se,že pokud to vemu silou,tak něco ohnu nebo utrhnu.Poradí někdo kdo to už měl rozdělaný?

Tak gratuluju k opravě toho škubání.:super

Za to odvrtávání se omlouvám (ale taky by to tak šlo:D), netušil jsem že už jsou i takový bity.

Ta 2 a 4 mi kdysi taky vyskakovala a taky to bylo tím pořádně zarezlým táhlem a taky jsem se bál použít hrubší sílu:D. Já ale měl táhla z jiný 205, tak jsem je použil a bylo vše OK.

Ale pokud na to mazadla nepomáhaj, tak asi ta hrubá síla bude nakonec třeba.:nevim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dík za odpověď,

dopadne to na hrubou sílu.Chci se zeptat,jestli nevíte kolik stojí na vrakáči táhla na P 205?Když se do toho dám a něco tam povolí,bude asi dobrý mít táhla náhradní,abych tam měl co dát.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.