Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Servo 605 2.1 SVdt


Petr605

Recommended Posts

Celkem krátce vlastním P605 a trochu mě trápí servo. Někdy je v pohodě a pomalu \"tuhne\" se zvyšující se rychlostí, ale někdy jakoby nereagovalo na rychlost a je pořád citlivé jako když stojím. Na dálnici je to potom trochu nepříjemný. Chtěl bych vědět, kde se nachází krabička s elektronikou řízení serva - někde jsem četl, že dost trpí povětrnostními vlivy, že je někde u blatníku (mám starší model, r.v. 93). Je to někde u čerpadla, které udržuje tlak v brzdovém systému (u levého blatníku, úplně dole)?

A ještě maličkost - nechce mi svítit vnitřní osvětlení kabiny, jenom se zapnutým klíčkem a musím to ručně zapnout (žárovky OK)

Budu vděčný za jakoukoliv radu.

Díky Petr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím vnitřním osvětlením to spíš vypadá na nefunční modul elektroniky spožďění osvětlení. Měl sem s tím taky potíže, a bylo to zapříčiněný prošlehlým koncovým tranzistorem v týhle krabičce. Kde ji najdeš v 605 netuším Bude to vědět Dydzey a určitě se ti ozve. Se servem netuším, ale nejsem si jistej jestli tam není klasická servopumpa hnaná řenenicí a tudíž by tam nebyla žádná elektronika potřeba. Z čistě mechanických důvodů by to mohli dělat přepouštěcí kanálky v servu nebo vlastní hydraulická pumpa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten modul, co ovlada vnitrni osvetleni, by teoreticky mel byt pod kastlikem spolujezdce. Kdyz sundas ten tapecirung, tak napravo by mela byt uchycena mimo jine mala krabicka s jednim konektorem. Pristup je tam dobry. Neni to ale moje zkusenost, jen jsem to vykoukal z katalogu. Rozpoj to a uvidis (tu tmu) :D

Rele je zase v pojistkove skrince, az uplne vzadu nalevo, tam je pro zmenu pristup jak k penezum :(

A typicka blokova schemata: interier 1 a interier 2

[Editován dne 1/7/03 Dydzej]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co se tyka serva, to uz jsem taky nastudoval ;) Jde o to, ze ucinnost posilovace je zavisla na rychlosti (variable steering).

Snimac rychlosti a jeho konektor je umisten vzadu na prevodovce, tam kde je zasunut nahon tachometru do prevodovky. Pristup - nejlepe zespodu :( Odtud vede kabel do ECU, ktera je podle mne spolecna i pro EGR. ECU je umistena v cerne plastove krabici v motorovem prostoru u leveho blatniku (pri pohledu zepredu na auto). BTW az z ECU jde teprve signal do otackomeru. Dusledek je zjevny.

Pokud pominu nedostatek hydraulicke kapaliny v posilovaci, jsou tri klasicke elektricke zavady - zoxidovane kontakty na konektorech, poskozeny draty a nefunkcni ECU. Jeste muze byt nejaky obvod \"vehicle speed interface unit\" - paradoxne taky pod kastlikem spolujezdce - ale to zrejme jen u benzinaku, misto te ECU k EGR.

Mozne mechanicke problemy ti nastinil Hics. Servopumpa je klasicka mechanicka, elektricky je az regulator tlaku hydraulicke kapaliny. Jeho cena jako noveho dilu rovna se ctyrnasobku rocniho povinneho ruceni :o

[Editován dne 1/7/03 Dydzej]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem to nevydrzel a vcera jsem se mrknul na to osvetleni - zpozdovac jsem nasel v pohode, je skutecne pod kastlikem a je k nemu krasny pristup. Ale je v pohode:(

Tak jsem pro jistotu rozdelal spinac vnitrniho osvetleni, ale krome toho, ze budu muset koupit zarovicku, aby fungovalo podsvetleni, jsem nic nezjistil. Rozdelal jsem svetlo na strope a taky nic. Takze z toho plyne: budu se muset dostat k relatku:(:(:(

Ale to uz fakt necham na vikend, protoze tusim problemecky...;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O vikendu jsem si vysetril chvili na to osvetleni a dopadlo to velmi tristne. Zjistil jsem, ze tranzistor ve zpozdovaci je preci jenom spaleny - vymena provedena. Ovsem nevitilo to dale. Nahradil jsem spinaci tranzistor dratem :cool: a stejne to nesvitilo. Tak jsem znova rozdelal krabicku na strope a zjistil, ze do ni nejde stalych 12V. A na tom jsem skoncil. Po kontrole vsech (slovy vsech) pojistek pod volantem (a to je jich tam 32), jsem konstatoval, ze jsem v koncich. Totalni frustrace:mad:. Jestli je ten drat prerusenej, tak nevim...

Problem serva odlozen na neurcito z casovych a jinych duvodu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezoufej nic chlape. Taky už sem byl nucenej nahrazovat nějaký origoš vedení svým vlastním. pokud máš ve stropní konzoli IR detekror dálkovýho ovládání vem si těch +12V odtamtud. Pokud ne, tak ti radím, zanech pokusů o nalezení závady a natáhni si sloupkem vlastní kablík. Bude to rychlejší. Konec konců, když už to budeš dělat, tak si tam pro sichr ještě 1-2 tenký dvojlinky přimotej. Moooc se mi hodili, když sem neměl kam dát teploměr a jediný kloudný místo bylo nad zrcátkem. :D:D:D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi tam protahnu ten novej drat. Na drat pro IR detektor centralu to dat nechci, protoze, pokud by treba praskla zarovka a spalilo by to pojistku, tak bych auto nezavrel a to by bylo nemile - zamky me nefunguji (zrejme zamerne) a menit honem pojistku, kdyz treba specham (a vsadim se, ze by se to stalo prave, kdyz bych spechal), to by nedelalo dobre mym nervum. To pak vypadam nejak takhle: :mad:

To Dydzej: jak mam vyndat celej panel s pojistkama pod volantem? Jde to nejak rozumne, nebo mam ten drat primastit nekam jinam? A ted me napadlo: neni nahodou nekde v kabine senzor na svetlo, kterej nedovoli rozsvitit, kdyz je den? Nebylo by to zase tak blby, a kdyz vidim to mnozstvi cerepeticek, tak bych se tomu nedivil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam jen vybavou chude SLDT :(

...nevim, ze by se to delalo, ani u XM. Delaly se treba poloklima, to jsou pak snimace teploty ruzne pod palubkou, vyhrivani sedacek, rucni tempomat, ale senzor na denni svetlo dost pravdepodobne ne.

Pristup k pojistkovemu panelu je tricky, musi se tam odsroubovat nejaky kus interieru (sroub hvezdicka) a pak by se mohl dat povytahnout. Zatim jsem to nedelal, ale ted se tam potrebuju taky podivat, snad se k tomu dostanu o vikendu, pak poreferuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Dydzej: Ja uz se kratce pokousel - musel jsem odsroubovat cely ten chlupaty tapicirung s temi dvirky (sroubovak torx T20, minimalne 4 srouby, aby jsi to odtahnul) a jeste vadil ten kovovy drzak, ktery to drzi, ten je na dvou sroubech normalnich (takova 8 nebo 10), ale pristup k nim je horsi a protoze me tlacil cas, tak jsem to musel v tuto chvili zacit davat zase dohromady. Ale ted o vikendu to snad bude lepsi a rozdelam to dal, protoze ten drat, co tam asi budu protahovat, budu muse nejak inteligentne:) pripojit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...