Sign in to follow this  
Followers 0
Keml

406-1,6 nejde zapalování

20 posts in this topic

Včera jsem zůstal stát v Plzni na křižovatce. Auto do té doby jelo normálně a najednou jako když ho někdo vypne od té doby nejde nastartovat, prostě nic . Palivové čerpadlo funguje elektroniku k rozdělovači jsem proměřoval imobilizér a kablíky k němu jsou taky v pořádku, kabely ke svíčkám jsou taky ok. , ale když startuji svíčky nehází jiskru ,tak asi rozdělovač. Nemá někdo podobnou zkušenost ?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

je mozny ze se propalila civka, zkus ji nekde pujcit a vymenit za jinou, popr. odesel modul zapalovani, takova cerna krabicka cca 5x3 cm nekde vpravo z boku na hlave motoru ( bohuzel nemam ted katalog ND abych se podival presneji, mozna vecer to stihnu )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou.

post-0-14109595086234_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Keml

Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou.

Zapalovací cívka je opravdu uvnitř toho jakoby víčka rozdělovače. Pokud je to motor 8BBFZ / XU5JP a podle katalogu je to stejný jako pro motory XU7JP/K což je 1.8 8V

[upravil dne 10/12/06 Radek Hurvajz]

post-0-14109595086412_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano motor 1,8 -8V je v podstatě asi stejnej jako 1,6 jenom má jiné vrtání. Myslím že auta s motory 1,6 a 1,8-8V se k nám nedovážely .Já koupil svého 406 -1,6 XU5JP v německu v roce 1999. Je to rok výroby 1997.Měl najeto jenom 21 000Km ,koupil jsem ho z německého zastoupení servisu Peugeot takže jsem k němu dostal všechny klíče ,servisní knížku, a něm .techničák.Byl mírně kleplej na předek,měnil jsem jenom haupnu a jedno světlo jinak byl OK jako novej. Měl ho nějakej děděk z babkou a ty snim jezdily akorát v neděli do kostela a nakoupit do Aldi. Ten rozdělovač bude asi pěkně mastnej.

[upravil dne 10.12.06 Keml]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Radek Hurvajz

Původně zaslal: Keml

Ten motor na obrázku souhlasí ,jediné co k rozdělovači vede je 4 žilovej štekr viz . obrázek .Cívka a modul zapalování tam nikde není.Od rozdělovače vedou 4 kabely ke svíčkám ,žádná cívka ,možná že je uvnitř rozdělovače.Fakt si nevím rady, a ještě se to vy..re teď před Vánocema.Už jednou se mi stalo to samí , najednou se auto zastavilo a nic ,dál nejelo .Doma jsem zjistil ,že nejde palivové čerpadlo a na vině bylo zdvojené relé které mám u mého auta v krabičce u počítače které sice spínalo ,ale udělala se tam malá natavenina s plastu kolem a tím pádem nedopínalo.stačilo relé rozebrat a vyčistit. Taková kravinka a člověka to otráví.Jediný co jsem před dvěma dny na autě dělal že jsem měl venku katalyzátor protože mě urezla spojka s prostředním dílem a navařoval jsem novou.

Zapalovací cívka je opravdu uvnitř toho jakoby víčka rozdělovače. Pokud je to motor 8BBFZ / XU5JP a podle katalogu je to stejný jako pro motory XU7JP/K což je 1.8 8V

ta civka stoji 2335 bez dane, ten modul tam neni, ten byl u 1.6tek ve 405tkach

[upravil dne 10/12/06 Ferry]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Keml

Ano motor 1,8 -8V je v podstatě asi stejnej jako 1,6 jenom má jiné vrtání. Myslím že auta s motory 1,6 a 1,8-8V se k nám nedovážely .Já koupil svého 406 -1,6 XU5JP v německu v roce 1999. Je to rok výroby 1997.Měl najeto jenom 21 000Km ,koupil jsem ho z německého zastoupení servisu Peugeot takže jsem k němu dostal všechny klíče ,servisní knížku, a něm .techničák.Byl mírně kleplej na předek,měnil jsem jenom haupnu a jedno světlo jinak byl OK jako novej. Měl ho nějakej děděk z babkou a ty snim jezdily akorát v neděli do kostela a nakoupit do Aldi. Ten rozdělovač bude asi pěkně mastnej.

[upravil dne 10.12.06 Keml]

Myslim že na vyzkoušení to někde snad seženeš, pak to koupit snad na vrakáči by neměl být problem, pár tech aut se sem dovezlo jako ojetejch a třeba se něco najde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta cena prosimtě platí pro cívku nebo se to prodává komplet i s tím výčkem rozdělovače?

:o

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Keml

Ta cena prosimtě platí pro cívku nebo se to prodává komplet i s tím výčkem rozdělovače?

:o

No mělo by to být komplet, v katalogu je to cely pod jednim čislem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mám to samý auto a přikáním se k té cívce - jednou mi to udělao taky - stačilo jít od svíček po kabelu se zkoušečkou. Cívku jsem vzal s druhýho motoru co jsem měl a bylo to ok Určitě ji seženeš na vrakači - cena cca.500 - 1000 kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prosimtě ještě se zeptám , jak jsi tu cívku proměřoval (postup) ?. Taky tě neházely svíčky jiskru ? Taky to najednou nejelo ? Nejhorší je ,že se mi žvejknul zadní spodní upevňovací šroub,budu muset odbrouit hlavu šroubu a šroub vyšroubovat, jsou jištěné Loctytem. Rozuměj nechce se mě zbytečně platit diagnostiku a chci si být závadou jistý ,jinak díky za rady všem, pomohlo mě to.:potlesk

Share this post


Link to post
Share on other sites

no ja civku merit nemusel, me proste kolem toho maleho konektoru slehaly jiskry a byly videt a auto cukalo, neakcelerovalo a jelo hodne blbe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Když je vadný snímač otáček motoru,řídící jednotka nemá informaci,že točíš motorem,takže ti nemůže ani dávat jiskru.Snímač je na setrvaku mezi motorem a kabinou je tam špatný přístup.Ten snímač nemusí být špatný,možná bude stačit ho očistit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak pánové závada vyřešena , byl to opravdu snímač otáček, přesněji špatně zaklaplej konektor od snímače ot. Musel být povytaženej už pěkně dlouho prorože s tim konektorem jsem nikdy ni nedělal a byl špinavej .Takže auto už šlape jako dřív.Díky moc všem za pomoc a taky zaxonovi za tu radu o snímači.Ušetřily jste mě hodně starostí a peněz.:super:potlesk:D :D :D:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.