Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

spotreba 1.1 44kw?


venep

Recommended Posts

zdravim s timhle motorem v 205 3D LOOK 1991 jsem najel cca 8000km, prumernou spotrebu dlouhodobe mam 6,5l (na 8000km a prvni cca 4000km mi znatelne brzdilo zadni kolo) ale muj styl jizdy je svizny a rozhodne nejsem brzda provozu! okresky 100-130, dalnice 140 - 170, vetsinou dva lidi nejaky zavazadla, davej si pozor na kvalitu benzinu, ten motor je na to desne nachylnej!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: moreli

CRACK: me to bere 7,1 na dalnici - trvalych 140 a vys se trema lidma + kufrem veci

no tak když tam máš tři lidi a kufr plnej věcí tak se nediv,já jezdil tak ve dvouch s prázdným kufrem,musím říct že sem pravidelně měnil olej filtry,a měl sem 4bod svíčky;)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

185/80 R14 je docela nešťastnej rozměr - oproti takové klasice 165/70 R13 má o 16% procent větší obvod, takže tacháč ti ukazuje míň než ve skutečnosti najedeš (takže na tvých 100 km máš pak reálnou spotřebu cca o 1/6 nižší - tj asi 6-6,2 lt/100 km)

Pokud si se překlepl a máš tam 185/60 R14, tak obvod je cca stejný, ale zase máš o něco vyšší plochu gum a spotřeba tady trochu naskočí - prostě takhle slabý motor musí překonávat o něco vyšší valivý odpor kol.

Tím ale netvrdím, že za to můžou gumy - záleží taky na stavu motoru, filtrů a hlavně stylu jízdy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: vix

185/80 R14 je docela nešťastnej rozměr - oproti takové klasice 165/70 R13 má o 16% procent větší obvod, takže tacháč ti ukazuje míň než ve skutečnosti najedeš (takže na tvých 100 km máš pak reálnou spotřebu cca o 1/6 nižší - tj asi 6-6,2 lt/100 km)

Pokud si se překlepl a máš tam 185/60 R14, tak obvod je cca stejný, ale zase máš o něco vyšší plochu gum a spotřeba tady trochu naskočí - prostě takhle slabý motor musí překonávat o něco vyšší valivý odpor kol.

Tím ale netvrdím, že za to můžou gumy - záleží taky na stavu motoru, filtrů a hlavně stylu jízdy.

jen bych podotkl, ze valivy odpor je vetsi hlavne u vyssich pneu, nez u sirsich. Oba rozmery na to maji vliv, ale kdyz bych srovnal moje 205/65/15 a adekvatni cca 225/45(50)/17 tak ty 17 budou mit o dost mensi valivy odpor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Strašné ale já jezdím za 7,7 (už jsem si maličko pomohl, jezdil jsem za 8,1.......)Docela mě to s _ _ e, pripadam si jak kdybych tam mel mit karburator misto strikacky:D Tolik mi při jemným zacházení s plynem žere Žigul:D A to jsem teď jezdil vážně jemně, sotva se dotýkal plynu..:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem vymenil teplotni cidlo na vodu- blbost za 180Kc a ihned po tom jsem jel dalku za 3,75L / 100km, coz uz je hezky :D (jel jsem vyletnim tempem po okreskach stabilne 80-90km/h), celkovy prumer mi vysel 5,6 s tim ze jsem najel pulku ve meste se starym cidlem za spotrebu 8L / 100km. Takze hura!! Auto ted jede odspoda uplne jinak,predtim se to zrejme prechlastavalo,tak to bylo oproti stavajici situaci dost nejiste v nizkych otackach.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...