Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

(NE)vyřešený(é) problém(y) (+LPG)


Petr X

Recommended Posts

Nazdarek, tak jsem vyresilo problem s cukanim. Taky jsem vyresil problem, kterej ma tady plno lidi - chcipani po nastartovani - uduseni. Nikdy bych tomu neveril, ale vetsina problemu s chodem motoru se da vyresit VYCISTENIM benzinovych VSTRIKU!!! Nechal jsem vycistit vstriky a auto jede uplne jinak. Bohuzel ale jen na benzin. Moje otazka ale smeruje tak trochu jinam. Spis mi mozna poradi majitele 406 s LPG. Proste to na plyn nejede, hada se to na volnobeh, kolikrat je umeni se s tim vubec rozjet, jde to naprosto silene. Skoro po celou dobu sviti kontrolka diagnostiky. Auto jede az kdyz se rozjedu, ale jak dam plnej plyn, tak to umre, jakoby tomu dosla šťáva. Jakmile uberu, zase se to probere. Napadlo me, jestli nemuze byt treba neco s cerpadlem, protoze kdyz tomu pridam, vzadu u bomby nebo spis v bombe se to nejak divne rozcvaka. Nebo nekde neco pricpany. V srpnu jsem s tim byl v Geře v HK a na nic neprisli. Jenomze to to tohle jeste nedelalo.

Cekam nejspis odpoved - ridici jednotka plynu K.O. nebo cerpadlo K. O.

Mam Vialle LPI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tý jo, fakt ty vstřiky pomohli?!?! Mě to zkušení matadoři taky tvrdili, ale v servisu mi je testovali a tvrdili, že jsou OK. Chovalo se ti to tak, že když za studena motor chytl a hned jsi přidal plyn začal se motor dusit a pak zdechl? Kolik tě to čištění stálo?

K tvojemu LPG - taky jsem ho tam původně měl a zkončil jsem přesně tak jak píšeš - u mě to bylo v háji vysokotlaké čerpadlo v nádrži, ono prostě má určitou životnost a navíc se dost kazí z důvodu u nás ne moc čistého LPG. Vykazovalo to přesně ty problémy co popisuješ vč. kontrolky diag. Oficielně se vyměňuje čerpadlo i s nádrží a to stojí cca 18 tis. (přesně si to nepamatuju). To se asi nevyplatí opravovat. Někde tady na fóru někdo to čerpadlo opravil a popisuje to tady, zkus hledat. Já jsem si na to ale netroufl, v té nádrži jsou šílené tlaky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Petr X: Kde jsi nechával dělat čištění vstříků...? Já to budu muset zřejmě taky absolvovat. Mam neklidný volnoběh (motor má tendenci chcípnout), vibrace motoru za studena při volnoběhu a nejhorší to je mezi 900 a 1000 otáčky, kde motor vybruje i po zahřátí... A na kolik tě to vyšlo. Děkuji...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě k tomu čerpadlu - to že je špatné zjistili ve Fedot autu (Prostějov) pouze přeměřením odporu vynutí čerpadla na jeho vývodech. Pod ruce jsem jim nehleděl, ale pokud se nepletu zjišťoval to normálním měřákem. Jsou tam celkem ochotní, pokud jim zavoláš, možná ti řeknou kde jaké hodnoty by jsi měl naměřit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Honzin: Jooo, je to presne ono, co pises - motor za studena, nejvice po ranu, kdyz auto do rana stalo, ze jo? :) Sednes do auta, nastartujes, na pedal plynu ani neslapnes a za 2-3s to proste zdechne. Pokud na ten pedal slapnes, musis jen malinko a s citem, jinak to zdechne hned. Cistil jsem krokac, cistil jsem, co se dalo a nic nepomahalo. Tak jsem si na to zacinal docela zvykat. Jo a jinak to taky delalo pri jizde, kdyz jsem chtel treba predjet nebo se rychlejc rozjet, melo to takovej \"pytel\" pri pridani plynu, nemelo to plynulej rozjezd, kdyz jsem pridal plyn, tak to melo v urcitejch otackach obcas takovou prodlevu, jakoby to nejdrive muselo nejaky pavouky vyhnat ven :) Fakt ti to auto delalo presne to, co me? Jinak pokud jde o to mereni vinuti, mozna bych zkusil jim tam zavolat, ale nevim, jestli to zvladnu zmerit :)

To oba: :) Proste jsem tomu neveril, ale to cisteni pomohlo. Doporucili mi to tady u nas na STKcku, posilaji tam k nemu lidi, co neprojdou emisema. At se ptas, kde se ptas, tak ti vsude reknou, ze vstriky nikdo necisti, ale tenhle chlapek to dela. Je to v Nove Pace, kousek za Pakou ve smeru na Lomnici n/ Popelkou. Kontakt musim nekde najit. Kdyztak ho poslu mailem tem, kdo budou mit zajem nebo pres ICQ. Odpoji ti privod benzinu od nadrze ke vstrikum a napoji si k tomu takovej natlakovanej soudek, kde ma svuj 100okt. benzin a tim to snad nejak cisti. Pak ti do nadrze da nejakou prisadu. Stalo me to bez 10 korun 900,- Kč. Jeste me nabizel kompletni vycisteni motoru, nevim, co k tomu vsechno dela, ale bylo by to asi do 15set.

To auto jde ted na benzin jak nikdy neslo, co ho mam, ale mrzi me, ze na ten plyn to proste nejde.

Myslel jsem si, ze to asi nebude mit cenu opravovat, pokud to bude cerpadlem, ale v tom pripade bych to asi musel nechat vymontovat, co? To asi da taky celkem praci.

Asi bych to auto pak prodal, protoze za 3Kč na Km bych nejezdil. Holt bych se uz asi priklonil k nafte, jak jsem vzdycky chtel. Jak hodne lidi rika, ze plyn dela v aute neplechu, uz se k tomu priklanim asi taky. I kdyz s plynovym fackem jsem nikdy takovyhle problemy nemel.

To MPavel: motor mi taky vibroval. Rikal mi tam, ze vetsinu problemu vyresi tohle vycisteni, ze tam servisy posilaji auta, se kterymi si uz nevedi rady a pak tohle pomaha.

No nic, jdu do prace, odepisu kdyztak az vecer, jinak pokud byste meli zajem o to cislo ted, zkusim ho jeste najit a poslal bych ho treba v smsce.

[upravil dne 8.12.06 Petr X]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Petr X: Jo, tak přesně to mi to dělá. Za jízdy ty výpady sice nejsou tak znatelné jak popisuješ, ale po ránu za studena úplně přesně. Mě to čištění vstřiků nabízeli jakýmsi ultrazvukem a chtěli je vyndat ven. Tobě je ani nevyndal z motoru?

Ty zasr... vstřiky jsou totiž asi důsledek delšího provozu na LPG, těma úzkýma kanálkana neproudí benzín a kolem nich teče vstřikovaný plyn, ten se usazuje a vysokými teplotami přepaluje. Takže to, že se ti nespravil chod na LPG se není co divit, ten problém je jinde (typnul bych to čerpadlo).

Jinak na tom, že jsou s LPG starosti se asi shodneme všichni, ale ty náklady na provoz jsou doopravdy cca poloviční. Taky jsem měl cukání to prodat a koupit nafťáka, ale když jsem si udělal kalkulaci, rychle jsem od toho upustil. K sedmi litrům nafty si to auto vezme taky (nebo aspoň to mě cenově dostupné), naftu už jsem právě dnes viděl na benzínce dražší o 10h než benzín a když k tomu ročně připočítám cca 3 000 víc na povinným (porovnávám mou situaci) tak nemám nad čím přemýšlet - nevyplatí se to. Navíc z fóra mám pocit, že s nafťákama je srovnatelně starostí jak s LPG. Ale tak to je čistě můj subjektivní názor.

BTW - s plynovým fáčkem na LPG teď už třetím rokem jezdí moje žena, před tím asi pět let já, vyrobené je v 88 a je téměř bezúdržbové! (teda možná ho zanedbávám, ale ono prostě jezdí, jezdí a jezdí - a taky teda trochu rezaví):roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mas pravdu, i kdyz se da s naftakem jezdit teda i za 5 litru, ale jsem uz z toho svyho auta tak na nervy posledni dobou, ze bych asi slevil na cene za kilometr a do toho tdicka bych asi sel, i kdyz jsou ty oktavky jeste porad celkem v cene a zatim na ni nemam, takze stejne neni co resit :-)

Me ty vstriky ven nevyndaval, jen k tomu napojil tu svoji bombu a po celou dobu byl motor nastartovanej. Jinak pokud jde o ten plyn, tak ten ma prece svoje vstriky a jde prece sanim, takze si myslim, ze to jde uplne jinde nez benzin, ne? Ale i tak za tu dobu se to asi zaneslo. Jenomze jestli budu mit spatny cerpadlo, tak kdo by s tim autem jezdil za 3Kc na Km. A ta investice do cerpadla ... no nevim nevim. Facko bylo zlaty, tak jsem s tim po celou dobu nemusel nic delat. Krome toho, ze vyhnily blatniky, odesla spojka, ktera stoji par korun a delal jsem za par korun brzdy a vyfuk, tak nic jinyho jsem s tim delat nemusel. Vlastne jsem nechal cistit karbec, taky to byl dusledek plynu, nechtelo to jezdit na benzin. Ale to bylo vsechno a olej si to zadnej nebralo, do tedka si rikam, ze jsem si ho mel mozna nechat. Do dneska s tim jezdi znamej a delal akorat tesneni pod hlavou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...