Sign in to follow this  
Followers 0
Alesssek

Spotreba

14 posts in this topic

Zdravim, opet pisu dotaz. prosim Vas, opravil jsem lambda sondu a bylo mi receno, ze mi klesne spotreb z 12l/100km na puvodnich 7,5l/100km, ale misto toho se jeste zvysila na 18l/100km. muzete mi nekdo prosim poradit cim to je a co s tim? podotykam, ze mam spatne cidlo otacek motoru a prutokomeru (PS. kdybyste nekdo vedeli, kde bych mohl tyto dve soucastky sehnat, byl bych rad, kdybyste mi to napsali). Jinak diky moc za odpovedi. Jo a jinak mam peugeota 405 16tku GRi, rv 1987.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje 405 1.9 SRi žere kolem 11l.. :myslim Moc (vůbec) se v tom nevyznám, ptal jsem se automechanika jak to je s katalyzátorem a lambdou, jestli to není tím.. Bylo mi řečeno, že to má ještě neřízený katalyzátor a tudíž ani nemá lambdu.. :myslim Tak jak to je?! Kde to je?

Lambda by měla být někde na svodech, ne? (nic tam určitě není..)

Snímač otáček je u rozdělovače?

Pak tam už jen snímač škrticí klapky a ta váha vzduchu, nebo jak se tomu říká..

Co má největší vliv na spotřebu? (a jak zjistit co je vadné ??)

[upravil dne 6.12.06 C.J.]

Share this post


Link to post
Share on other sites

SRi - nemá tenhle motor okolo 92 kW - a nedával se náhodou do 205 GTI ... pak by i spotřeba seděla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SRI má motor 88 kWatovej. Řekl bych to obráceně, dával se do SRI, GTI ho maj samozřejmě taky. Lambda je u mýho GTIčka vidět v pohodě a je kousek před katem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: vix

SRi - nemá tenhle motor okolo 92 kW - a nedával se náhodou do 205 GTI ... pak by i spotřeba seděla.

92kW SRi jsme meli my...je to akorat navic 16V...podle me stejny jako Mi ale ma jinou jednotku (mel napr. i stejny predni naraznik jako Mi)

[upravil dne 6/12/2006 rimmer]

Share this post


Link to post
Share on other sites

já mám 88kW a jen 8mi ventil.. Je tam teda lambda?? Bohatost směsi se původně ještě seřizovala na škrticí klapě, takže ji ECU nemohla ovlivňovat.. si myslím.. :myslim

zajímavé je, že to žere pořád stejně, ať jezdím do 2tis ot. nebo točím 5tis.. (teď mám navíc problém s termostatem, motor se nezahřeje ani na 75st.. asi se sekl v otevřené poloze.. :nevim) ale i před tím, když se zahřál na 90st během 3 minut, to žralo 11l, výměna vzduch. filtru a svíček nepomohla.. Takže co určuje bohatost směsi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

no a nemas tam svod z modelu s karbem? Protoze pokud mas i jednoduchy vstrik, tak ma lambdu (viz muj motor, atd)... Je mozne, ze byla vadna, tak ji nekdo vyhodil (bezna praxe kutilu :()

Share this post


Link to post
Share on other sites

mám 4 bodové vstřikování.. Lambda /dle mě/ by měla být našroubováná někde mezi motorem a katalyzatorem, ne? Tzn. buď ve výfukovém svodu 4-1 (tam ale ani není kde ji našrobovat) nebo potom až v tom výfukovém koleně mezi svody a katalyzatorem.. Ale tam taky nic neni - tím myslím, že tam ani není zaslepená díra.. (ale výfuk určitě je x-krát měněn..)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam taky SRI z roku 1989, čtyřbodové vstřikování. Lambdu mám před katalyzátorem skoro

dole pod autem. Kousek od ní má ještě konektor, tuším 4 dráty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spis koukni na kod motoru, SRI muze byt cokoliv. Podle tech 88kW by to mohl byt jeden z tech dvou s Jetronicem

Share this post


Link to post
Share on other sites

měl bych mít motor D6A (XU9J2)

..a možná začínám tušit odkud vítr vane.. Nevíte někdo z hlavy jaký kabelů s jakým konektorem na konciů vede vede k lambdě?? Visí mi tam jeden takový hrubý (cca 6mm) světlé šedé (původně možná bílé) barvy, s širším konektorem cca 2,5cm na konci.. (Myslím že má 3 kontakty)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam jen takoví malí dotazek ma na spotřebu vliv povolený vyfuk?(No povolený spíš když my tam chyběl jeden šroub:mad: ) Už teda nechybí ale mamině se zdalo že to žere jak tank:P

[upravil dne 7/12/06 Mišak]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lambda by mela mit 2 dvoudratove konektory -myslim modry a sedy.

U toho vyfuku zalezi na tom, kde je ta dira. Pred lambdou mosi byt urcite tesny, jinak lambda ukazuje nasmysly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.